Diverse GSXR`10000 K2 onderdelen/Yoshimura

Status
Niet open voor verdere reacties.

bredebeier

MF veteraan
9 aug 2003
24.620
1.926
Heb de racer -bijna- klaar en hou nu dus wat dingen over...

-Yoshimura Tri Oval carbon demper incl ophangbeugel SLIP-ON

-Origineel achterlicht

-Originele achterveer

-Diverse kuipstukken(de zwarte kunststof delen)

-2 Set voorremblokken zgan Brembo

- 1 Set Remblokken achter EBC

-Standaard voorbochten met vlinderklepaansturing BOLT-ON

-Buddy zadel

-nog allerlei losse zooi...mail me maar ff...

foto,s kunnen op verzoek gemaakt worden, hier iig het klapstuk vd veiling; de Yoshi demper

full
 
Laatst bewerkt:
Heb de racer klaar voor Assen en dus wat dingen over...

-Yoshimura Tri Oval carbon demper incl ophangbeugel

-Origineel achterlicht

-Originele achterveer

-Diverse kuipstukken(de zwarte kunststof delen)

-Set voorremblokken zgan

-Standaard voorbochten met vlinderklepaansturing

-Buddy zadel

-Buddy cover (gekrast dus voor weinagh)

-nog allerlei losse zooi...mail me maar ff...

foto,s kunnen op verzoek gemaakt worden, hier iig het klapstuk vd veiling; de Yoshi demper

[afbeelding]


je bent er wel met grote stappen op vooruit gegaan in vergelijk met je pc25 })
 
haha ja...via een R1 toch bij een dikke soes beland..fijne fiets voor een grote kerel als ik 8-)

Kan nu m,n slechte stuurmanskunsten beter compenseren met het gashandje :]
 
Die trioval, is dat een slipon of een bolt on?
En als je het duo zitje over houd hoor ik het graag.

volgens mij had ik je ook al via MP gemaild :$

groeten remco

Remcould (apenstaart) planet (punt) nl
 
Laatst bewerkt:
Die trioval, is dat een slipon of een bolt on?
En als je het duo zitje over houd hoor ik het graag.

volgens mij had ik je ook al via MP gemaild :$

groeten remco

Remcould (apenstaart) planet (punt) nl

Is slipon en heb nog 4-1 uitlaatbochten bolt-on liggen,met orig.exup klep..

Als duozitje liefhebber niet reageert is ie voor jou..er staat niks op MP,verkoop het liever hier aan mede MF leden O-)
 
Heb mijn maatje gesmst dat ik een zitje voor hem heb gevonden maar hij reageerd niet dus als ie verkocht kan worden dan mag ie gewoon weg.

:W
 
Is de dempert er nog? En is ie met bocht? Mijn bike heeft nu bolt-on en dat gaat niet passen.
 
Is de dempert er nog? En is ie met bocht? Mijn bike heeft nu bolt-on en dat gaat niet passen.

Ik heb icm een RapidBike de Yoshi voorbochten en de standaard Suzuki slip-on demper er op ivm lawaaiproblemen op Assen

Woe. a.s. gaat het hele spul op de bank om afgesteld te worden..de standaard voorbochten en Yoshi demper zullen dus w.s. overblijven omdat het samen teveel herrie een mooi hard geluid maakt..

de laatste sessie deze week ga ik iig de Yoshi er nog 1 x op doen,kijken hoe snel er gevlagd wordt :+
 
Laatst bewerkt:
he,

heb je dat buddy zitje nog en wat moet dat dan kosten. Heb je toevallig ook de air intakes over.

25 euri

demper los laat ik morgen weten....want ik heb een koper voor de hele fiets, die wellicht deze demper erbij wil....ik denk dan aan rond de 175 euri....
 
bredebeier,
dank voor de reactie. Had je ook nog de air intakes??

Prinske

nope,de carbon exemplaren zitten op de fiets zelluf, heb dacht ik nog wel een paar gaasjes voor de intakes :W
 
Laatst bewerkt:
Ik lees nog nergens dat je duo-afdek-kapje is verkocht. Ik heb een 600 K1.. maar volgens mij past dat kapje van een 1000 K1 wel op die van een 600.
Wil ff wat proberen te fabriceren zelf (tanktas permanent op t kapje schroeven zodat je je zooi altijd meteen eraf kan halen en er op kan zetten zonder eerst 36 spanbanden om je motor te strikken ;) )... en daarvoor is zo'n beschadigd ding ideaal.

PB me ff je minimum prijs dan kunnen wellicht zaken doen voor weinagh.. ;)
 
Als je je PB functie aan zet, dan kun je me je adresgegevens sturen en kunnen we een afspraak maken.
Wil t ding wel hebben om te kijken of t gaat wat ik wil...

Heb ikzelf zo gedaan achterop de GS, de grondplaat van de buddy gebruikt als fundering voor de soft-topcase,gaat prima en je haalt het spul er met de sleutel af..
 
Wil r een grote tanktas op schroeven...

Maar was je adres? Heb vakantie dus kan langs komen wanneer ik wil (behalve t weekend ;) )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan