GSXF tour deel II

full
 
hey tis nog niet zeker of ik mee ga.
heb dat weekend roeiwedstrijden en dat begint vrijdag avond de 1e en dan de zaterdag de laatste 2 wedstrijden die we moeten roeien.
ligt eraan hoe gezellig het is en hoe goed we eindigen of ik er zondag bij wil zijn bij de uitreiking.
mocht het allemaal tegenvallen ben ik er sowieso wel bij
 
Ja in principe wel. Als het er maar niet al te veel worden. anders zinken de F jes een beetje weg.

ze dienen wel aan de volgende eisen te voldoen.

* ze zorgen dat de koffie klaar staat.
* Ze rijden achteraan.
* Ze moeten leuke anekdotes hebben.
* Bij voorkeur vrouw.
F-rijders behouden het recht deze lijst nog verder uit de breiden. :+

Intro's die op een gsx-f rijden worden voor vol aangezien. *O* *O*

_O- _O-
Edit: Bij voorkeur ene lekkere vrouw:P
Maar hoe kom mmvp nou weer in de OP:P
Zomaar zegt ze niks tegen mij:P
Dus beter dat ze mee gaat;) :]
 
hey tis nog niet zeker of ik mee ga.
heb dat weekend roeiwedstrijden en dat begint vrijdag avond de 1e en dan de zaterdag de laatste 2 wedstrijden die we moeten roeien.
ligt eraan hoe gezellig het is en hoe goed we eindigen of ik er zondag bij wil zijn bij de uitreiking.
mocht het allemaal tegenvallen ben ik er sowieso wel bij

Hahaha je doet alsof je een keus hebt:P
beter ga je gewoon mee anders ben ik helemaal de enig 25kw'er die achterblijft:P
hahaha maar beter ga je mee Fluxie!!
 
BAH BAH BAH!

zet mij maar ovb...
Er waren wat rubbertjes kapot, die moeten bij NIMAG besteld worden.
Dus er komt €80 bij op, plus een week om ze te leveren...

Ik heb ze gezegd dat er spoed bij zit, en dat ik de 20e me motor wil. Maar dit is dus niet zeker. De verkoper zit ook bij MF, dus hij snapte het wel. Kon mij alleen niks beloven...
 
BAH BAH BAH!

zet mij maar ovb...
Er waren wat rubbertjes kapot, die moeten bij NIMAG besteld worden.
Dus er komt €80 bij op, plus een week om ze te leveren...

Ik heb ze gezegd dat er spoed bij zit, en dat ik de 20e me motor wil. Maar dit is dus niet zeker. De verkoper zit ook bij MF, dus hij snapte het wel. Kon mij alleen niks beloven...
:N
DAt is dus heel erg kut...
Enigste wat je kan doen is afwachten :X
 
BAH BAH BAH!

zet mij maar ovb...
Er waren wat rubbertjes kapot, die moeten bij NIMAG besteld worden.
Dus er komt €80 bij op, plus een week om ze te leveren...

Ik heb ze gezegd dat er spoed bij zit, en dat ik de 20e me motor wil. Maar dit is dus niet zeker. De verkoper zit ook bij MF, dus hij snapte het wel. Kon mij alleen niks beloven...

rubbertje kapot kan heeeeeeeeel slecht uitpakken :+
 
Ik tuf ook graag mee.

Moet wel een beetje fatsoenlijk weer zijn want m'n achterband is niet jofel meer. Maakt de dagelijkse rit naar m'n werk in de regen wel extra spannend :p
 
Als ik tijd kan vrij maken lijkt het me een leuk tochtje....ovb voor mij dus....
 
nieuwe kappen kosten geld.. en dat geld moet van mn bankrekening af.. en dat betekent in dit geval dat ik ietsje zal meoten gaan bezuinigen omdat ik anders de maand niet doorkom
 
Belangrijk

Wie er de route voor een zondag nog hebben voor zijn navigatie? stuur dan even een PB of een mailtje(met vermelding wat voor nav). De papier versie wordt eventueel door bram mee gebracht as. zondag.
 
Ik heb ook een intro bij, ze zit achterop dus ze rijdt in principe nog een gsx-f ook:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan