GSXF tour deel II

:W
Ik ben heerlijk thuis:)
Jongens was een mooie route :W
Eten was heerlijk
Hulde aan de planners en de mensen die voorop hebben gereden :} :}
Zeker voor herhaling vat baar *D
 
ik ben ook al weer ff terug.
hopelijk komt iedereen weer heel thuis.

ik heb het prima naar mijn zin gehad.
ondanks dat ik niet op een gsx-f rijdt. :+
volgende keer kom ik misschien wel weer mee.
 
Zo, even wat meer tijd om wat op MF te zetten. Wat een dag.

Bij de GSXF Tour III moeten we de route wel wat beter organizeren. Heb je drie keer de zelfde route, En zijn ze net allemaal iets anders. Maar goed we hebben het gered. En er zaten mooie stukken bij. Ik hoop dat de het voor de degene die wat rustig aan wilde doen ook goed te doen was.

Ja en nou moet ik ook bij de meest beschamende moment(en) met motor is.......? Deel 2 wat toevoegen. :$ klik

Thuis gekomen kom ik gelijk aanschuiven aan tafel. Helaas wel bij de desert. maar ook dat is goed gekomen. Tot slot nog een mini rit met de kids gemaakt. dat had ik vanmorgen al belooft.

full


Ze vinden dat tegenwoordig geweldig. *D *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
was geslaagd dagje rijden!!

goed te horen dat het geslaagt is.


hoe is iedereen nu uiteindelijk naar huis gegaan? Is iedereen op zit gegaan, aangezien ik op de A15 alleen leroy nog achter mij had rijden.(in het zicht). Ik dacht dat Richard ook onze kant op zou gaan.

Edit,

Zodra ik ze heb zal ik de foto's plaatsen. Ik had de cam van knutsel geleend maar die moet ze nog mailen.
 
Laatst bewerkt:
goed te horen dat het geslaagt is.


hoe is iedereen nu uiteindelijk naar huis gegaan? Is iedereen op zit gegaan, aangezien ik op de A15 alleen leroy nog achter mij had rijden.(in het zicht). Ik dacht dat Richard ook onze kant op zou gaan.

Edit,

Zodra ik ze heb zal ik de foto's plaatsen. Ik had de cam van knutsel geleend maar die moet ze nog mailen.
moet je tot dinsdag wachten. ;)
 
ja was een leuk dagje! Inderdaad de route volgende keer wat beter organiseren, maar je kunt niet alles hebben natuurlijk. Das gewoon n puntje voor de volgende keer. Wat mij betreft komt er iig zeker een deel III.

Hoop dat iedereen veilig is thuis gekomen. Ik was blij toen ik gister om 6 uur uitgebreid op de bank lag tenminste:P
 
Ik heb me zeker vermaakt, was een mooie route,

Foto's komen eraan, ik ben even tijdelijk het kabeltje van mijn telefoon kwijt :$

ik was pas om half 8 thuis (inclusief houten kont :9 ), jullie dan?
 
Laatst bewerkt:
Was 19.15 ong thuis en had toen zin in nog een rondje! Zal wel in gsxf topic te vinden zijn voor de gezellligheid met het 0,0 verstand dat ik er nu nog van heb... o en dus ook met vragen ;)
 
goed te horen dat het geslaagt is.


hoe is iedereen nu uiteindelijk naar huis gegaan? Is iedereen op zit gegaan, aangezien ik op de A15 alleen leroy nog achter mij had rijden.(in het zicht). Ik dacht dat Richard ook onze kant op zou gaan.

Edit,

Zodra ik ze heb zal ik de foto's plaatsen. Ik had de cam van knutsel geleend maar die moet ze nog mailen.

bijna lopend :+

reed een heel stuk achter jullie de A15 richting rotterdam/nijmegen op. zoekend naar een tankstation wat nie van shell was.

was idd een geslaagde rit
 
Ik heb me zeker vermaakt, was een mooie route,

Foto's komen eraan, ik ben even tijdelijk het kabeltje van mijn telefoon kwijt :$

ik was pas om half 8 thuis (inclusief houten kont :9 ), jullie dan?
houten kont wat is dat?
dat krijg ik niet bij zulke afstanden. ;)
 
Was 19.15 ong thuis en had toen zin in nog een rondje! Zal wel in gsxf topic te vinden zijn voor de gezellligheid met het 0,0 verstand dat ik er nu nog van heb... o en dus ook met vragen ;)
ik weet ook niet veel van de gsx-f dus je bent daar niet alleen in.
:+ :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan