Ieder voor zich, Nijmegen editie 10.0 voor ons allen

Status
Niet open voor verdere reacties.
ok sta ook op reloaded bier te loaden :9~~

Altijd gezellig. Wist niet dat jij ook weleens naar dit soort feestjes gaat. Schijnen iets van 10.000 man te komen dus dat is nog wel te overzien, mischien kom ik je nog wel tegen.
 
hee poser waar haalde jij jou banden ook weer is vandaan??
via internet???
vandaag de prijs van me dealer opgevraagd :o 485 euro voor MPP 2ct voor en achter zonder opleggen maar dat deed hij dan wel gratis voor mijn!!!

gr steve
 
hee poser waar haalde jij jou banden ook weer is vandaan??
via internet???
vandaag de prijs van me dealer opgevraagd :o 485 euro voor MPP 2ct voor en achter zonder opleggen maar dat deed hij dan wel gratis voor mijn!!!

gr steve

http://www.sportmotorbanden.nl (Home) *D
 
Altijd gezellig. Wist niet dat jij ook weleens naar dit soort feestjes gaat. Schijnen iets van 10.000 man te komen dus dat is nog wel te overzien, mischien kom ik je nog wel tegen.
Bij de Emporium ook geweest hoor.
Maar ga niet altijd hoor (word toch ouder en kind gezin etc)
 
zo net weer ff een stukkie gereden :]

hoel laat en waar zaterdag Harr??
en gaan er nog meer MFers mee????

gr steve
 
Ik vrees dat ik zaterdag voorbij moet laten schieten. Net op de terugweg van college over olie (of een andere substantie '()uitgegleden :+

Kwam daarna massaal olie uit lekker over mijn mooie schoenen. Volgens mij vanuit dat dekseltje waar de koppelingsplaten zitten (die is ook wel lichtelijk bekrast). Dus ik ga morgen even de schade opnemen aangezien het nu te donker is :+

Wel ellendig... hele tijd lekker doorgereden en flink het gas erop gehad. En dan net de laatste 10 min wanneer ik besluit te rijden als een ouwe oma schiet de motor in 1 keer weg in de bocht.

Maar goed... reed een km of 20 / 30 toen ik de bocht doorging dus al om al viel het nog wel mee! Één ding weet ik wel... ik maak altijd wat mee *D. En ik denk dat ik vanaf volgend jaar alleen het circuit nog op ga :+
 
Laatst bewerkt:
hee poser waar haalde jij jou banden ook weer is vandaan??
via internet???
vandaag de prijs van me dealer opgevraagd :o 485 euro voor MPP 2ct voor en achter zonder opleggen maar dat deed hij dan wel gratis voor mijn!!!

gr steve

heb je wel eens bij www.sabra.nl gekeken die is niet duur en hele goede service.......
 
nou harr, hoelang heb je nou je rbw?
volgens mij ben ik een stuntelaar,maar zo te lezen kom jij ook aardig in de buurt :P

Is er nog iemand die vandaag of morgen nog ff een rondje maakt? denk dat dit 1 van de laatste mooie warme dagen gaat worden.
 
Haha, ehm maand of 2/3 nu denk ik :')

Ik blijf erbij dat ik liever onderuit was gegaan als ik zelf gewoon te hard had gereden of als een malloot. Then again het laat wel weer zien wat de effecten van substanties op de weg zijn. Ik ben iig even met mijn neus op de feiten gedrukt :+
 
Haha, ehm maand of 2/3 nu denk ik :')

Ik blijf erbij dat ik liever onderuit was gegaan als ik zelf gewoon te hard had gereden of als een malloot. Then again het laat wel weer zien wat de effecten van substanties op de weg zijn. Ik ben iig even met mijn neus op de feiten gedrukt :+

ow nee he rico! is het nu dan zo ver ja? B|
ik had wel zoiets verwacht dat het zou gaan gebeuren maar was alleen afvragen wann... :X
en ja met zo langzaam gangetje gebeurd het altijd B|
net als toen ik me motor total loss had gereden maar ben er alleen maar op voorruit mee gegaan met verzekering dus je gaat vanaaf stappen?
 
ow nee he rico! is het nu dan zo ver ja? B|
ik had wel zoiets verwacht dat het zou gaan gebeuren maar was alleen afvragen wann... :X
en ja met zo langzaam gangetje gebeurd het altijd B|
net als toen ik me motor total loss had gereden maar ben er alleen maar op voorruit mee gegaan met verzekering dus je gaat vanaaf stappen?

Ja :o Maar nee denk dat ik vanavond niet ga stappen. Ik ga denk ik de schade inventariseren en kijken wat het me gaat kosten om het te repareren. Ik hoop/verwacht dat het allemaal nog wel meevalt (voor zover ik gister kon zien).. maar goed dat zal ik vanavond wel definitief kunnen bepalen.

Leuk project voor de winter toch! :+ En misschien maar een paar kuipen scoren voor het circuit })
 
Hallo,

Zou ik in de OP mogen?

Woon nu sinds een jaar in Wijchen, en rij regelmatig op m'n SV })
Motor bevalt nog steeds super goed :)

Zag dat jullie zaterdag wilden gaan rijden, goed als ik mee stuur?

Gr Remko

Oja nog een foto van mijn bike...

full
 
zonde de van je fiets ric hoop dat de schade mee valt voor je

Ja :o Maar nee denk dat ik vanavond niet ga stappen. Ik ga denk ik de schade inventariseren en kijken wat het me gaat kosten om het te repareren. Ik hoop/verwacht dat het allemaal nog wel meevalt (voor zover ik gister kon zien).. maar goed dat zal ik vanavond wel definitief kunnen bepalen.

Leuk project voor de winter toch! :+ En misschien maar een paar kuipen scoren voor het circuit })
 
Hallo,

Zou ik in de OP mogen?

Woon nu sinds een jaar in Wijchen, en rij regelmatig op m'n SV })
Motor bevalt nog steeds super goed :)

Zag dat jullie zaterdag wilden gaan rijden, goed als ik mee stuur?

Gr Remko

Oja nog een foto van mijn bike...

[afbeelding]
Ik zet je in de OP!
Ik denk niet dat iemand bezwaar heeft als je mee wilt rijden.
Zaterdag rij ik m'n eigen route met iemand achterop.
 
Is er nog iemand die vandaag of morgen nog ff een rondje maakt? denk dat dit 1 van de laatste mooie warme dagen gaat worden.

hee rickvf.
ja ik zou eerst met Harr gaan maar die heeft me toch een slecht excuus??? :X
maar les net ook dat REM77 op zijn sv ook graag mee wilde!!
dus hoe laat bij de anac? en wil je s'morgens of s'middags gaan?
dus roep maar een tijd kan morgen de hele dag behalve s'avonds.



precies Harr, je pakt het goed op, een leuk project voor de winter!
en ja Harr met jou gebeurt ook altijd wat? _O-

gr steve
 
hee rickvf.
ja ik zou eerst met Harr gaan maar die heeft me toch een slecht excuus??? :X
maar les net ook dat REM77 op zijn sv ook graag mee wilde!!
dus hoe laat bij de anac? en wil je s'morgens of s'middags gaan?
dus roep maar een tijd kan morgen de hele dag behalve s'avonds.



precies Harr, je pakt het goed op, een leuk project voor de winter!
en ja Harr met jou gebeurt ook altijd wat? _O-

gr steve

Vanaf 12:30 zou mij het beste uitkomen. :)

Hornet46, was jij ook niet bij de MOTC tocht in juni van dit jaar?
Kan me vergissen hoor, daar reed ook iemand met een hornet uit Wijchen mee.
 
Probleempje!

93977d6224f44d20993d348d4aa36ca3


Gaatje in de deksel voor de generator (volgens mij). Eens kijken of ik de spoel of wat het ook mag zijn eraf kan halen :p

Dit verklaard in ieder geval wel waarom mijn olie er niet meer was :+

Edit: overige schade valt eigenlijk enorm mee. een kap is lelijk beschadigd maar dat was die toch al :+ Rest ziet er op zich nog wel netjes uit en moet wel te herstellen zijn.

En... er zit een dol gedraaide schroef in de "Stator coil". Blijkbaar is dat ding al een keer open geweest. Denk dat het misschien toch wijsheid wordt om hem bij de dealer lang te brengen aangezien ik die schroef niet zelf kan uitboren :+
 
Laatst bewerkt:
Hey Harr zonde jongen! 3 maanden je rbw en nu al weer zo'n ongelukje... misschien maar goed voor je dat het seizoen over is O-) :X
Leuk tarzan dekbed trouwens *O*

Zondag een ritje doen met z'n allen? 8-) :]
 
Vanaf 12:30 zou mij het beste uitkomen.

Hornet46, was jij ook niet bij de MOTC tocht in juni van dit jaar?
Kan me vergissen hoor, daar reed ook iemand met een hornet uit Wijchen mee.

ja dat was ik, die sv van jou kwam me al bekent voor! misschien neem ik peter morgen ook mee maar die viert vanaaf zijn verjaardag dus dat is niet helemaal zeker! ligt eraan hoeveel die zuipt vanaaf _O-

half 1 is mooie tijd! ff afwachten wat rickvf wilt!

gr steve

Z11 ga je ook mee?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan