Ieder voor zich, Nijmegen editie 10.0 voor ons allen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier een berichtje vanuit de USA! ik zie dat jullie je prima vermaken zonder mij! gelukkig maar! na zo'n 2000 mijl mis ik mijn motor toch wel..vandaag bochtenweggetje door seqouia national park gedaan...zat stiekum zelf de motorgeluiden te maken...haha...volgende week ben ik weer in het grote NL en doe dan graag weer SNEL een rondje met jullie!

Klinkt goed!

Kun je niet voor een dag een mooie bike huren daar? ;)
 
jaaaaaaaaaaaa mensen vandaag was het dan zover:D:D!!! eindelijk van het brommer rijbewijs af en nu echt motor rijden.

dammmmmmmmmm wat is dat kicken na 2 jaar 25 kw (34pk) en nu op vol vermogen (85pk) rijd echt heerlijk. Is wel behoorlijk wennen.

Ik zeg wie rijd er binnenkort een rondje mee :D

Had graag meegegaan, maar kan deze week helaas niet -O-

Rij je zondag ook nog mee met de SV en TL meeting :] ???

Have fun met je 'nieuwe' bike ;)
 
Laatst bewerkt:
jaaaaaaaaaaaa mensen vandaag was het dan zover:D:D!!! eindelijk van het brommer rijbewijs af en nu echt motor rijden.

dammmmmmmmmm wat is dat kicken na 2 jaar 25 kw (34pk) en nu op vol vermogen (85pk) rijd echt heerlijk. Is wel behoorlijk wennen.

Ik zeg wie rijd er binnenkort een rondje mee :D

Ey gaaf man! Das wel ff wennen denk ik...

Over dat rondje: morgenochtend tussen half 7 en kwart voor 7 rij ik bij je langs, kun je gewoon aanhaken hoor :Y

:W
 
Ghostrider rijdt hard })

maar ...........

Zie hier Turborider *O* 402kmh :} :} :} :} op een enkelbaans bos weggetje :}
http://www.turborider.com/welcome.php

Reminder:
Don´t try this at home.
Turborider is a professional stuntman, performing only on closed roads.
Every single vehicle seen in the film is driven by other stuntmen!
Turborider does not want anyone to re-enact his films. No one will survive such driving.
:P
 
Laatst bewerkt:
Gaat er iemand zondag mee met de affetto toer?

zie http://www.sads.nl/reizen/giro-di-affetto-2009

giro-di-affetto-2009-copy1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Max 6 pers. per ritje van hun uit he ;) Lijkt mij wel leuk even weer een MF ritje :)

edit, niet dat we met meer personen mogen gaan natuurlijk :')
 
Laatst bewerkt:
Gaat er iemand zondag mee met de affetto toer?

zie http://www.sads.nl/reizen/giro-di-affetto-2009

[afbeelding]

Best een leuke route. Is het voor iedere motor toegankelijk of alleen Duc's?

Zondag word vermoedelijk wel de laatste mooie dag van het jaar.

Misschien dat ik ook wel mee wil doen.

@JW als jij ook mee gaat laat het dan ff weten.

Moet ik alleen even mijn Garmin er weer opzetten had hem er net afgehaald.

PS. Net bij Termaat geweest mijn nieuwe pak is pas half November binnen waarschijnlijk. Heb wel een ander pak gezien van Alpinestars ook een nieuw model maar ook daarvan is het jack pas in November binnen in mijn maat. :(

Balen dus maar ja seizoen is toch wel een heel eind voorbij om met een geperforeerd pak te rijden.
 
Laatst bewerkt:
oei oei oei khoop dak op tijd terug ben en fit ben van t stappen want ga denk ik ook wel ffkes met de duc erop uit
 
Ik ben zeker van de partij. Het wordt schitterend weer.
De door jou afgebeelde route is volgens mij een oude route.
Ik heb de nieuwe al in mijn Garmin staan. Gedownload van de Affetto-site.

Die link die hij geeft staat toch echt duidelijk bij Giro di affetto 2009.

Beetje onduidelijk verhaal.

Ga jij al met een groepje Hyperbecks?
 
Volgens mij is iedere SS niet echt geschikt voor de openbare weg ;)

Dat zag je wel aan Thomas bij wegmisbruikers :}

Gelukkig heb ik het dit keer niet zo bont gemaakt. Wel jammer dat ik niet in beeld ben geweest met mn harses... Aan de andere kant die wheelies lukken nu aardig... Keertje op een andere manier op TV dan met mn sport. Laatste keer was nog een intervieuw wat niets met motoren te maken had.
Ik weet niet hoor op welke manier ik nou liever op tv ben.... Als het maar gratis is laten we dat vooropstellen... Zelfs bij wegmisbruikers was het dit keer gratis.. (normaliter gaat zo'n intervieuwtje op de rechterstoel van onze kippen toch met een wat langer gezicht en vooral gepaard met enkele euro's).

Maar wel scherp mike, goed bezig!
 
kweenie of je nou trots moet zijn op zo'n actie of niet, daar gaat het ook eigenlijk niet om. Maar om nou met naam en toenaam op het internet te gaan vertellen dat jij het was? Zou je niet denken dat er iemand per ongeluk met kwaaie bedoelingen je alsnog effe erbij lapt?
 
Gelukkig heb ik het dit keer niet zo bont gemaakt. Wel jammer dat ik niet in beeld ben geweest met mn harses... Aan de andere kant die wheelies lukken nu aardig... Keertje op een andere manier op TV dan met mn sport. Laatste keer was nog een intervieuw wat niets met motoren te maken had.
Ik weet niet hoor op welke manier ik nou liever op tv ben.... Als het maar gratis is laten we dat vooropstellen... Zelfs bij wegmisbruikers was het dit keer gratis.. (normaliter gaat zo'n intervieuwtje op de rechterstoel van onze kippen toch met een wat langer gezicht en vooral gepaard met enkele euro's).

Maar wel scherp mike, goed bezig!

_O- _O- _O-

:}
 
kweenie of je nou trots moet zijn op zo'n actie of niet, daar gaat het ook eigenlijk niet om. Maar om nou met naam en toenaam op het internet te gaan vertellen dat jij het was? Zou je niet denken dat er iemand per ongeluk met kwaaie bedoelingen je alsnog effe erbij lapt?

Ik ging ervanuit dat het een geintje van hem is en dat het iemand anders is geweest waar hij zelf de "credits" voor opeist.... :?

Anders is hij wel heel erg dom bezig, maar tja, dat zagen we danook al op de beelden... En dan passen de beelden weer wel bij zijn tekst...
 
Of hij maakt een geintje, of hij gaat ervan uit dat hij hier 100% anoniem aan het posten is, maar dan heeft die toch wel een klein plaatje voor zijn hoofdje. Wel mooie wheelies................... :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan