Ieder voor zich, Nijmegen editie 10.0 voor ons allen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ging ervanuit dat het een geintje van hem is en dat het iemand anders is geweest waar hij zelf de "credits" voor opeist.... :?

Anders is hij wel heel erg dom bezig, maar tja, dat zagen we danook al op de beelden... En dan passen de beelden weer wel bij zijn tekst...

Heb de beelden van de wegmisbruiker eens vergeleken met de foto's en postings van Thomas9745, en volgens mij is hij het niet, de motorpakken lijken niet op elkaar.

Thomas9745 heeft veel wit bij zijn dijbenen, en de wegmisbruiker hoofdzakelijk zwart... De beelden zijn van 31-7-2009 om 20:14 uur, en rond die periode heeft Thomas9745 niets gepost, hoeft natuurlijk niks te betekenen, maar je zou kunnen verwachten dat hij als hij al zo idioot rijdt, hij ook dom genoeg is om wel iets over het voorval of het ritje te posten.

Thomas9745 is dus een grappemaker zo lijkt het... :+ :W

full
 
Ik lach me helemaal mijn ballen uit mijn broek als ze hem een keer thuis oplaaien voor iets wat die niet gedaan heeft. Maar hij was wel stoer. haha. _O-
 
en dat allemaal terwijl dat zielige miepje van de weg werd getrokken door die wouten met camaraploeg.
 
en dat allemaal terwijl dat zielige miepje van de weg werd getrokken door die wouten met camaraploeg.

Ja dat was helemaal idioot... zo van "jij rijdt ook motor dus moet je die andere motorrijder ook kennen c.q. hoor je bij hem..."

Als ze die logica op automobilisten toepassen, dan zetten ze de volgende keer dus de alle automobilisten op de A2 langs de kant...?!

Stelletje knurften.... "vrouwtje" noemden ze haar door de telefoon. De volgende keer als ze je aanhouden dan kunnen we die agenten dus ook gerust met "menneke" aanspreken... }) _O- :W
 
Laatst bewerkt:
Ik vind homo beter... O-)

Ik niet, ik heb helemaal niks tegen homo's en het is nog strafbaar ook om een agent voor homo uit te maken. Gewoon kleinerend menneke tegen ze zeggen, en dan verwijzen naar de manier waarop zijn collega andere burgers aanduidt. Als hij daar een probleem mee heeft, dan moet hij zijn collega er maar op aanspreken, het is immers gebruikelijk binnen het politiekorps want geen van de aanwezige collega's heeft er afwijzend op gereageerd, zie de opname van wegmisbruikers. _O-
 
Dit is de route welke we morgen gaan rijden, is echt anders als hierboven !
Ik heb met een paar vrienden afgesproken, maar de groepjes worden ter plaatse gevormd.
Ik wil graag op tijd vertrekken zodat ik niet alle andere groepen hoef in te halen. *D
full
 
Laatst bewerkt:
maakt het uit die ducs starten niet dus Overasselt kom je niet eens uit!

(uiteraard be ik nu in "just kidding" mood...............toch?)
 
Ik niet, ik heb helemaal niks tegen homo's en het is nog strafbaar ook om een agent voor homo uit te maken. Gewoon kleinerend menneke tegen ze zeggen, en dan verwijzen naar de manier waarop zijn collega andere burgers aanduidt. Als hij daar een probleem mee heeft, dan moet hij zijn collega er maar op aanspreken, het is immers gebruikelijk binnen het politiekorps want geen van de aanwezige collega's heeft er afwijzend op gereageerd, zie de opname van wegmisbruikers. _O-


als ik wordt aangehouden dan heb ik gewoon geek grote bek of stoere taal. als je ziet hoe snel ze over de zeik zijn en gespierd gaan praten. je trekt toch aan het kortste eind en zij hebben dan weer een stoer verhaal en dikke pret in de darkroom.
:}

of zeg ik nu iets heel raars??
:W
 
Dit is de route welke we morgen gaan rijden, is echt anders als hierboven !
Ik heb met een paar vrienden afgesproken, maar de groepjes worden ter plaatse gevormd.
Ik wil graag op tijd vertrekken zodat ik niet alle andere groepen hoef in te halen.

hee hyperbecks zo je bij affetto kunnen zeggen dat ze een beetje zachtjes willen doen want woon namelijk vlak achter hun _O- nee hoor ik wil gewoon dikke klappen horen van de twins :}

oja in de dorps straat van nederasselt staan ze bijna elke zondag te flitsen dus zou daar een beetje rustig rijden, ze staan meestal bij balloons,

veel plezier morgen :]

gr steve
 
als ik wordt aangehouden dan heb ik gewoon geek grote bek of stoere taal. als je ziet hoe snel ze over de zeik zijn en gespierd gaan praten. je trekt toch aan het kortste eind en zij hebben dan weer een stoer verhaal en dikke pret in de darkroom.
:}

of zeg ik nu iets heel raars??
:W

In de darkroom kan je ze toch gewoon met homo aanspreken?! ;) })

Nee, je hebt helemaal gelijk, gewoon gedwee ja meneer en nee meneer zeggen is de beste garantie voor een coulante afwikkeling. Maar mocht iemand de behoefte voelen om terug te zuigen, dan kan je ze dus gerust met een verkleinwoord aanspreken, dat doen ze immers zelf ook.

Ik werd onlangs aangehouden voor inhalen over een doorgetrokken streep, kostte me EU 150,-. Maar aangezien ik vreesde dat ze nog wel wat andere overtredingen tijdens het rijden danwel ter plekke aan mijn motor zouden hebben geconstateerd, ben ik erg beleefd en vriendelijk geweest in de communicatie met de beide beschermheren.

Haha, zo ben ik dan natuurlijk ook wel weer... O-) _O- :W
 
Dit is de route welke we morgen gaan rijden, is echt anders als hierboven !
Ik heb met een paar vrienden afgesproken, maar de groepjes worden ter plaatse gevormd.
Ik wil graag op tijd vertrekken zodat ik niet alle andere groepen hoef in te halen. *D [afbeelding]


Ik denk niet dat ik nog ga. Ga vanavond naar wat vrienden en ik vermoed dat ik wel het een en ander aan alcoholische versnaperingen ga nuttigen en heb dan weinig zin om morgen om 8 uur naast mijn bed te staan.

Voor degene die wel gaan iig veel plezier gewenst!
 
maakt het uit die ducs starten niet dus Overasselt kom je niet eens uit!

(uiteraard be ik nu in "just kidding" mood...............toch?)

Och ereme, die Ducatisten hebben het zwaar....

Blijkbaar zitten ze echt in een populariteits crisis....:

Onlangs hebben wij op het XJRCafe forum ook een uitnodiging ontvangen van de ducaticlub nederland, om een betrouwbaarheidsrit van hun mee te rijden.

Startpunt in Utrecht, op zondag de dertigste augustus om 10:00 uur.

We hebben geantwoord dat we voor die 5 minuten niet naar Utrecht komen.

:W
 
ik zou best een 748 willen hebben. een gele vette jetser. waarom geen 916......ach die zie je te vaak en ik kan toch die pk's niet aan de straat kwijt. ze zijn alleen altijd zo duuah
 
ik zou best een 748 willen hebben. een gele vette jetser. waarom geen 916......ach die zie je te vaak en ik kan toch die pk's niet aan de straat kwijt. ze zijn alleen altijd zo duuah

snap ik maar je moet wel echt willen dan he! :+
vor mij staat een andere in planning in toekomst volgend jaar hoop ik
998S int geel natuurlijk :]
 
ik zou best een 748 willen hebben. een gele vette jetser. waarom geen 916......ach die zie je te vaak en ik kan toch die pk's niet aan de straat kwijt. ze zijn alleen altijd zo duuah

Ik weet nog wel een 747 te koop, mooi italiaans rood/wit modelletje.

Beeeeeetje opknapwerk maar dat moet voor een handige prutser als jij geen probleem zijn. Ennuh, deze zie je nog minder op de weg dan een 748.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan