Ieder voor zich, Nijmegen editie 10.0 voor ons allen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op de Nieuwe dukenburgeweg over het kanaal heb ik een radar/laser controle gespot vannochtend.
Richting de gamma een apparaat in de berm en aan de andere kant een donkerblauw v.w. busje.

Vorige week vrijdag rond 15:30 ergens een MT-03 met MF sticker gespot die bij NXP vandaan kwam.
Wie was dat? :)
 
Jordy, als je je motor mét Akra's hebt aangeschaft, dan zijn die Akra's geen accessoires!

Accessoires zijn achteraf aangeschafte produkten, b.v. je kentekenplaathouder, je kettingbeschermer, je knipperlichtjes, het slot, etc..

Goed nieuws dus!

Kees, mijn akra's staan op een aparte factuur dus dit zal verrekend worden als accesoires. ik heb de spullen afgegeven vanochtend, ik heb mn telefoonnr gegeven, dus misschien dat ie nog belt.

@gman: waar precies, ben daar vanochtend tussen half 9 en half 10 langsgekomen met de auto omdat ik naar beuningen moest (reed niet te hard as far as i know)
 
Kees, mijn akra's staan op een aparte factuur dus dit zal verrekend worden als accesoires. ik heb de spullen afgegeven vanochtend, ik heb mn telefoonnr gegeven, dus misschien dat ie nog belt.

@gman: waar precies, ben daar vanochtend tussen half 9 en half 10 langsgekomen met de auto omdat ik naar beuningen moest (reed niet te hard as far as i know)

Ik zou het gooien op het feit dat die Akra's op nalevering stonden ten tijde van je bestelling van de MT-03. Dat was bij mij ook zo, die stonden op backorder.

Nee heb je, ja kun je krijgen...
 
Bijna een nieuw topic mischien een idee om dat op te dragen aan bart? Lijkt mij iig wel een goed idee.. :)
 
Plaatje......

full
 
The poser is aangehouden voor de deur van zijn huis :(
Snelheid was te hard, tussen twee rotondes, en zag de agent snel naderen
Heeft tot me achterna gereden tot in de tuin :(
Invordering en EMG-waardig eigenlijk :+

Krijg ik niet eens een echte waarschuwing *O*
Hij kon het wel begrijpen, maar ik moest het de volgende keer toch maar wat rustiger en voorzichtiger aan doen. Voor hetzelfde geldt was je geflitst of gelaserd en dan wa je je RBW kwijt zei hij. Zelf reed ie op het circuit.


Dit werkt beter dan boetes uitdelen, the poser zal voortaan of nog beter opletten, of rustiger aan doen. :$ (misschien leest ie wel mee)
 
Laatst bewerkt:
Carbon kapje is dr bij mij afgevallen nadat ik erop was gaan zitten (bailout wheely)

34880da000f5fc94a44c010a457f568b
 
Laatst bewerkt:
The poser is aangehouden voor de deur van zijn huis :(
Snelheid was te hard (150km BBK), tussen twee rotondes, en zag de agent snel naderen
Heeft tot me achterna gereden tot in de tuin :(
Invordering en EMG-waardig eigenlijk :+

Krijg ik niet eens een echte waarschuwing *O*
Hij kon het wel begrijpen, maar ik moest het de volgende keer toch maar wat rustiger en voorzichtiger aan doen. Voor hetzelfde geldt was je geflitst of gelaserd en dan wa je je RBW kwijt zei hij. Zelf reed ie op het circuit.


Dit werkt beter dan boetes uitdelen, the poser zal voortaan of nog beter opletten, of rustiger aan doen. :$ (misschien leest ie wel mee)

Mazzelpik! :o
 
The poser is aangehouden voor de deur van zijn huis :(
Snelheid was te hard, tussen twee rotondes, en zag de agent snel naderen
Heeft tot me achterna gereden tot in de tuin :(
Invordering en EMG-waardig eigenlijk :+

Krijg ik niet eens een echte waarschuwing *O*
Hij kon het wel begrijpen, maar ik moest het de volgende keer toch maar wat rustiger en voorzichtiger aan doen. Voor hetzelfde geldt was je geflitst of gelaserd en dan wa je je RBW kwijt zei hij. Zelf reed ie op het circuit.


Dit werkt beter dan boetes uitdelen, the poser zal voortaan of nog beter opletten, of rustiger aan doen. :$ (misschien leest ie wel mee)


Goeie aktie van die agent. :}

[X] Geschikt :Y
 
Tussen mac en shell ofzo?
sinds dat dat politiekantoor in dat oude tuincentrum aan de van heemstraweg zit, probeer ik het daar wel rustig aan te doen. vooral in de avonduren, dan komen er een hoop terug, en dan is het druk met politie. en ja, das een klpd kantoor oid...
 
Carbon kapje is dr bij mij afgevallen nadat ik erop was gaan zitten (bailout wheely)

[afbeelding]


Posertje, whahahha krijg je he als je altijd maar die achterband voorbij de voorkant wil laten komen. :]

ps; je hebt hem wel goed beveiligd met al die valdoppen, voornaaf achterwiel en 2 aan het blok.
 
Laatst bewerkt:
poser gespot in weurt plat in de bocht 8-)

en dat politiekantoor is het hoofdkantoor verkeersveiligheid :r
zij zijn zelf de grootste oplichters ze rijden echt dagelijks min 1a2 keer te hard voor bij vooral de motoren ik werk net achter de shell en zie ze dagelijks voll voor bij knallen
het is dan ook wel net een mooi overzichtelijk stuk maar toch


mooi voorbeeld is maar 3x gefilmt maar hij kwam die dag zeker 30x voorbij

nu staan ze al 2 weken de hele avond op de van heemstraweg te flitsen :(
van de sluis tot boven leeuwen of op de maas en waal weg
idd blauwe t5 transporter met camera op statiefje B|

dus let op;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan