Ieder voor zich, Nijmegen editie 10.0 voor ons allen

Status
Niet open voor verdere reacties.
laptop op balkon? ben gewoon aant werk heur!

moet nu ff weg maar zal daarna (vanavond) aangezien iedereen toch dan op de motor zit met dit mooie weer wel even van de gelegenheid gebruik maken dat ik dat niet kan en een nieuw topic in elkaar draaien (Ik zal dan gelijk een plaatsje maken voor Bart)
 
Zeker zondag mm ik kom zeker met iets moois en weet zeker dat ik vaak op de foto sta :P
 
poser gespot in weurt plat in de bocht 8-)

en dat politiekantoor is het hoofdkantoor verkeersveiligheid :r
zij zijn zelf de grootste oplichters ze rijden echt dagelijks min 1a2 keer te hard voor bij vooral de motoren ik werk net achter de shell en zie ze dagelijks voll voor bij knallen
het is dan ook wel net een mooi overzichtelijk stuk maar toch


mooi voorbeeld is maar 3x gefilmt maar hij kwam die dag zeker 30x voorbij

nu staan ze al 2 weken de hele avond op de van heemstraweg te flitsen :(
van de sluis tot boven leeuwen of op de maas en waal weg
idd blauwe t5 transporter met camera op statiefje B|

dus let op;)

Hahahah :+ Dat is ook wel verleidelijk hoor }) Maar, best triest.

Net even ovatonde geweest. tot 3maal politie gezien. 1x busje, 2e keer busje met zwaailichten en laatste keer een motor, en toen ben ik zelf maar de andere kant eraf gereden. bij de zwaailichten stonde we ff stil, toen kreeg ik het wel goed warm :o

Maar, bij vermeer werk je blijkbaar...
die blauwe manta, die is best vlot ofnie?
keer aan proberen te haken, maar hij was snel bij de rotonde weg, en niet meer dicht te rijden.
 
Was idd wel even spannend die met die zwaailichten ja :') Levert wel leuke piccies op zo even:

[img=600]http://i283.photobucket.com/albums/kk288/vuile_beunkoe/KD1.jpg[/img]
 
@gman: waar precies, ben daar vanochtend tussen half 9 en half 10 langsgekomen met de auto omdat ik naar beuningen moest (reed niet te hard as far as i know)

Bijna bovenaan de brug (aan de rotonde kant).
Je rijdt daar al snel te hard, 2 baans, vangrail, lang en rechts, dan is 50 echt langzaaaaaam.

:Y :} En hem dus ook bovenaan te zetten met zijn FOTO! Gman moet de reply''s wat vaker lezen. :+
Klopt ik vergeet vaak MF te checken, als een actiever iemand het nieuwe topic opent dan vind ik dat een goed idee.

Goed plan... !! ;)

Mag ik dan ook eindelijk in de openingspost ?? O-) :]
Superduke met Akra's :} :} :}
Mijn oude droomfiets :9~
Ik wil echt een keer meerijden :Y

Ik ga nu voor de SM-T (liefst met Akra's ook 8-) )
 
Owja en we hebben een MFer gespot op een blauwe r6? Reed met een tourder?


ja present, was ik tis een yzf 600r oftewel een thundercat.
ik reed met mn schoonvader. jullie reden nog een poos achter ons volgens mij op oranje singel.

ben over de dijk via beek-groesbeek-breedeweg terug naar cuijk gereden.
 
ja present, was ik tis een yzf 600r oftewel een thundercat.
ik reed met mn schoonvader. jullie reden nog een poos achter ons volgens mij op oranje singel.

ben over de dijk via beek-groesbeek-breedeweg terug naar cuijk gereden.

Oja sorry ik heb het nog gewoon zien staan op de kontkappen :') Wel frapant dat ik je niet echt herkende, kwam me wel iets bekends voor ;)

Wij zijn naar de Ovatonde gereden, wat fotootjes geschoten, en toen via de dijk naar Ewijk terug :)
 
Oja sorry ik heb het nog gewoon zien staan op de kontkappen :') Wel frapant dat ik je niet echt herkende, kwam me wel iets bekends voor ;)

Wij zijn naar de Ovatonde gereden, wat fotootjes geschoten, en toen via de dijk naar Ewijk terug :)


ik zag een witte motor met veel ducktape, toen ik naar binnen liep dacht ik aan iemand van forum die van de week de dijk af stuiterde dat was dan dus rickvf denk ik. was je met hem rijden?

nog bedankt voor je kaart btw
 
Laatst bewerkt:
Bijna bovenaan de brug (aan de rotonde kant).
Je rijdt daar al snel te hard, 2 baans, vangrail, lang en rechts, dan is 50 echt langzaaaaaam.Klopt ik vergeet vaak MF te checken, als een actiever iemand het nieuwe topic opent dan vind ik dat een goed idee.

No Problem. :)
 
ik zag een witte motor met veel ducktape, toen ik naar binnen liep dacht ik aan iemand van forum die van de week de dijk af stuiterde dat was dan dus rickvf denk ik. was je met hem rijden?

nog bedankt voor je kaart btw
_O- _O-
Ik lees dit regeltje en kom niet meer bij van het lachuhhh _O- _O-
(niet lullig bedoeld uiteraard)
Ik heb vanmiddag weer lekker gereden, wat een weertje , het was gewoon zwetuh in m'n koe :]
:W
 
_O- _O-
Ik lees dit regeltje en kom niet meer bij van het lachuhhh _O- _O-
(niet lullig bedoeld uiteraard)
Ik heb vanmiddag weer lekker gereden, wat een weertje , het was gewoon zwetuh in m'n koe :]
:W

tja hoe omschijf je t anders he

rij je morgen nou mee??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan