Be-eindiging hobby: remleidingen te koop

z1000bakker

Die hard MF'er
9 jan 2003
970
0
Den Haag
Schuur bijna leeg na verkoop beide motoren en verscheidene onderdelen maar heb nog wat verdwaalde setjes remleidingen liggen, in originele verpakking, soms geopend maar nooit gebruikt. Niet meer nodig de komende jaren ( '( ) dus... wil er graag vanaf. Wie weet maak ik iemand blij ;-). daarom geen hoofdprijzen.

type motor & merk leiding, prijs, lengte
rvs mille Spiegler, remleidingen voorzijde, 40, lengte 65 en 69 cmgsxr 600 03 Blauwe banjo's Spiegler, remleidingen voor, 40, lengte
gsxr 750 85-89 ABM , remleidingen voor en achter , 60
gsxr 750 85-89 Spiegler, remleidingen voor (2 leidingen) blauw, 40, lengte 60 en 66 cm
gsxr 1100 93 MotorQuality, remleidingen voor, 40, 53 en 68 cm
gsxr 1100 86-88 ABM, 3 remleidingen voor, 40
gsxr 750 85-89 ABM, remleidingen voor, 40, lengte 60 en 66 cm
Gsrx 750 R/8 Brembo, remleidingen voor , 40, lengte 22, en 2* 33 cm
rem/koppelingsleiding Fren Tubo 120 cm , 25 per stuk

en nog een paar:
Brembo, 1 remleiding, 25 , 60 cm
1 remleiding , 20, 38 cm
GPZ 900 R 84-88 rode banjo's Hel, 25, 53 cm verkocht


Ik sluit 1 foto bij maar op verzoek plaats ik natuurlijk meerdere
full
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Zijn motorremleidingen universeel en verschillen bij modellen alleen op lengte of zijn er nog meer verschillen?
 
Als je aangeeft voor welk setje kan ik natuurlijk wel even meten. Als je ze voor allemaal wil weten dan ook hoor..... zal dat vanavond even toevoegen, zo naar het werk
 
Ik had je al even gemailt vandaag, heb net zelf gemeten :)

ik zoek 1 losse leiding lengte 70 tot 76cm banjo's maakt niet veel uit

en een setje leidingen 2x 37cm en 1x 22cm of 2x +/- 60cm.
 
Als er een (ongeveer)75 cm leiding bij zit; laat ff weten :Y

en misschien komt daar nog meer bij binnenkort.
 
Had je geloof ik al eens gemaild via mp maar ga eens kijken of de onderstaande set gaat passen bij mij. Ik neem aan dat deze legtes van de voorkant 58 en 63 cm zijn?

gsxr 750 85-89 ABM , remleidingen voor en achter , 60

:] Gr Boy
 
Hi,

Ja, ga ik ook vanuit ;-). Kan het natuurlijk even voor je nameten maar lijkt me stug dat deze meer dan een cm afwijken van andere set
Stuur me anders even een pm.

Groet,

Rob
 
hahahha, dank voor de kick. Nope, maar had in de loop der jaren wel teveel remleidingen aangeschaft met in het achterhoofd "komt nog wel van pas"

Nu toch echt niet meer duzzz, weg ermee ;-)
 
Toevallig nog een stalen achter remleiding liggen die op een yamaha R6 past? Dan heb ik interesse. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan