Cb350f onderdelen

19 jul 2008
67
0
Hellevoetsluis
Dankzij een lopend project aan een c'b"tje hebben we flink wat cb350f onderdelen ;) , als je wat nodig hebt kijk ik of ik wat heb liggen. en anders meelen we ff *D

kmaak binnen nu en straks wat fotos en een lijstje met onderdelen..

maar voorlopig kan er gewoon geroepen worden ;)
 
Laatst bewerkt:
ha..volg jullie topic ; wij zoeken een kroonplaat+tellerbevestiging van de 350 voor ons goededoelproject 'virtuele veiling CB350f', een setje achterknipperpookjes die op de achterbeugfel zitten en een bevestingsbeugel van het linkerzijkapje..en nog wat klein spul...

iets ? :)
 
ha..volg jullie topic ; wij zoeken een kroonplaat+tellerbevestiging van de 350 voor ons goededoelproject 'virtuele veiling CB350f', een setje achterknipperpookjes die op de achterbeugfel zitten en een bevestingsbeugel van het linkerzijkapje..en nog wat klein spul...

iets ? :)


gaat ik doen ;)

Knappe spatborden
?

Die vallen eerlijk gezegd beetje tegen.... roestspikkeltjes... :/
 
zijkap :9~ meerdere kapjes aanwezig

full
 
Zitten op een CB400four en CB350 dezelfde voorrem?

Zo nee, jammer.

Zo ja heb ik wel interesse in een goede rem. Het mooist zou een compleet systeem zijn, maar alleen de hendel + remcilinder zou ook al mooi zijn.
Wel in goede staat, een voorrem moet wel goed en betrouwbaar werken...
 
Zitten op een CB400four en CB350 dezelfde voorrem?

Zo nee, jammer.

Zo ja heb ik wel interesse in een goede rem. Het mooist zou een compleet systeem zijn, maar alleen de hendel + remcilinder zou ook al mooi zijn.
Wel in goede staat, een voorrem moet wel goed en betrouwbaar werken...

Beste jan,

we hebben geen beschikbaar voorremsysteem omdat wij deze zelf gebruiken op onze eigen opknapper.

succes met verder zoeken! ;)
 
Is er met nieuw schuim en nieuwe bekleding nog wat van te maken? Of zijn de bodemplaten vergaan?
 
Ik ben geïnteresseert in uw tellerpartij die je verkoopt. Ik zou graag de kmteller + toerenteller + houder aanschaffen. Hoeveel vraag je ervoor? Mogelijkheid tot opsturen, of waar kan ik het komen ophalen?
Alvast bedankt.

Groeten
 
Is er met nieuw schuim en nieuwe bekleding nog wat van te maken? Of zijn de bodemplaten vergaan?

TOB,

ik blijf je een antwoord schuldig, fotos van de buddy's plaats ik vantweekend ;)

Heb je toevallig een balhoofd lagerschalen? zoek de onderste uit t frame!

Haazzpaazz,

deze zijn naar het eigen project gegaan, sorry :?
succes met verder zoeken ;)

Ik ben geïnteresseert in uw tellerpartij die je verkoopt. Ik zou graag de kmteller + toerenteller + houder aanschaffen. Hoeveel vraag je ervoor? Mogelijkheid tot opsturen, of waar kan ik het komen ophalen?
Alvast bedankt.

Groeten

ik denk dat we voor drie tientjes beiden tevreden zijn :) ,
stuur even een mailtje naar: the_bart_man@hotmail.com
dan kunnen we gegevens uitwisselen


M.v.g George en Bart
 
Terug
Bovenaan Onderaan