Cb350f onderdelen

Buddy,

oppervlakte corrosie, niet doorgeroest
full
 
Hallo George,
ik ben op zoek naar de bussen die in de achterbrug zitten (waar hij in het kader gemonteerd zit).
Dus de beide bussen aan het uiteinde en de bus in het midden. Zou je deze apart verkopen?
 
Wat voor uitlaat? Vier in één a la CB400 of vier pijpjes? En wat voor conditie?

Tis niet voor mij, maar mijn pa heeft een volledig gerestaureerde CB350F, met een CB400 uitlaat. Vandaar dat ik kan doen alsof ik er iets van af weet. :)
 
Hallo George,
ik ben op zoek naar de bussen die in de achterbrug zitten (waar hij in het kader gemonteerd zit).
Dus de beide bussen aan het uiteinde en de bus in het midden. Zou je deze apart verkopen?

beste maurice,

kom ik vandeweek even op terug, kijk ik even in welke staat de bussen zijn!
kheb deze namelijk nog niet gedemonteerd! ;)

Wat voor uitlaat? Vier in één a la CB400 of vier pijpjes? En wat voor conditie?

Tis niet voor mij, maar mijn pa heeft een volledig gerestaureerde CB350F, met een CB400 uitlaat. Vandaar dat ik kan doen alsof ik er iets van af weet. :)

der joachim!

ik heb geen uitlaten in de aanbieding, dus kan ik je helaas niet verder helpen '(
succes met verder zoeken! ;)
 
George en Bart,

hebben jullie die achterlichtknippersteuntjes voor achterop de beugel ? HEb er al een aantal malen naar gevraagd..maar nog steeds geen antwoord...geef even aan wat het moet kosten ;)
 
toevallig nog een kickstart asje liggen, een nette?
En een accubak?
 
toevallig nog een kickstart asje liggen, een nette?
En een accubak?

Kick starter as jawel!, je hoeft er in iedergeval niet ver voor te rijden ;)
stuur even een mailtje S.V.P!

en een accubak? dat is gewoon een bandje met een steuntje toch?

the_bart_man@hotmail.com

buddy mischien ruilen tegen eentje van een 400f?

nee liever niet ruilen, we hebben een buddy en dat is voldoende :)
 
Laatst bewerkt:
Beste George,

Ik ben nog op zoek naar een rechter voorpoot van een CB350F.
Mijne drain-bout is afgebroken en met de linkse tap is het huis gescheurd :S

Hoor graag iets van je, of je hem nog hebt.

Groeten Mart
 
Toevallig ook lamporen liggen?

Edit: Oh ja, en een nokkenas ketting spanner? Je weet wel, dat armpje met scharniertje.
 
Laatst bewerkt:
Pippen,

Sorry, voor de late reactie, verjaardagen en natuurlijk keihard pinksteren gevierd.

We hebben éen set lamporen, maar die zijn een beetje krom.

Nokkenas kettingspanner? ik heb in het cb350f handboek gekeken, maar wat bedoel je precies?
mischien een fotootje ofzo.

we horen van je,

Groeten Bart en George
 
Pippen,

Sorry, voor de late reactie, verjaardagen en natuurlijk keihard pinksteren gevierd.

We hebben éen set lamporen, maar die zijn een beetje krom.

Nokkenas kettingspanner? ik heb in het cb350f handboek gekeken, maar wat bedoel je precies?
mischien een fotootje ofzo.

we horen van je,

Groeten Bart en George

Sorry voor jou late antwoord, nee, sorry voor mijn late antwoord! O-)

Nokkenas kettingspanner heb ik alweer, lamporen moeten wel recht zijn, dus da's jammer.

Ik heb iets anders nodig, een middenbok. Heb je die misschien? Zal nu even de notificatie aanzetten... |(
 
zit normaal vast met een splitpen en dan kan je het er zomaar uittrekken als die niet onder 30 jaar roest zit
 
zit normaal vast met een splitpen en dan kan je het er zomaar uittrekken als die niet onder 30 jaar roest zit

En meestal is dat het geval. Dus de twee klemboutjes loshalen en dan de as eruit proberen te tikken.
 
Pippen,

We hebben er IMAL ingespoten, maar netjes komt ie niet los. mischien heb je een beetje geduld, dan proberen we nog wat.
Of wil je het frame incl. kenteken erbij?
 
Terug
Bovenaan Onderaan