Gestolen: Honda Fireblade 900RR '99 (MR-DT-29) Utrecht

hendri

MF veteraan
18 sep 2006
1.032
0
Utrecht
vrijdagavond tussen 22:30 en 01:30 is mijn motor gestolen voor mijn huis in utrecht (troelstralaan)

Het gaat om deze motor:
full


Stond gewoon netjes op slot (stuur+remschijf) maar is waarschijnlijk gewoon opgeladen.

Kenmerken:
Led achterlamp + geintegreerde richtingaanwijzers
Sticker van Hotel Maas op de rechter voorkant van het ruitje (ja nog steeds :P)
Kenteken: MR-DT-29
Framenummer: JH2SC33A8XM309456
de demper op de foto is vervangen door een ander exemplaar (merk ben ik nu even vergeten)

Update!:
ik heb mijn achterlicht vervangen door een led unit met knipperlicht erin, daardoor knipperen de richtingaanwijzers dus 2 keer zo snel, als dat geen kenmerk is weet ik het ook niet meer


na mijn werk wilde ik eerst lekker op de bank relaxen ipv de goocheltruc uitvoeren (motor moet achteruit over een metalen rijplaat een trap afgereden worden) toen ik wakker werd... motor weg!

zie je hem rijden:
bel de politie
stuur mij een bericht
knuppel het ongedierte van mijn motor af!
 
Laatst bewerkt:
Ik kan er toch zoo kwaad om worden, elke keer weer... :( Maar wat helpt het?! :N
Sterkte man!
 
dit weekend ook de gsx- f van een maatje van me gestolen uit huizen
succes !
ik heb de knuppel in de aanslag... ;)
 
@#$ver.

Succes man!

Opgenomen in het overzicht.
~[edit]
Had Bolski al gedaan zie ik net :Y
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heel jammer, want het is een erg mooie motor! O-)


:/

P.S.: Ik zie ook een getint niet-origineel ruitje, toch?
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen in het Brabants-Dagblad stond een stukje in van iemand in Boxtel die zijn gejatte motor voor hem zag rijden.

Achterna gezeten, maar die gast had die dader niet kunnen pakken... :) Anders heb ik wel z'n vermoede wat er dan was gebeurd ;)


Sterkte kerel. En ik snap idd niet waarom mensen aan anders spullen moeten komen.
Maar knuppelen vind ik een goed idee... :Y




Gr :W
 
Ik houd Amsterdam in de gaten. Loop ook even een rondje door je wijk, soms zetten ze hem weg in de buurt. Dus een wandeling van een uurtje ofzo kan zo maar gunstig uitvallen. En dan niet de politie bellen, maar gewoon wachten tot er iemand langskomt die hem mee wil nemen. De rest kun je zelf wel invullen ;)
 
Mooie motor, dat je hem maar snel en onbeschadigd terug krijgt.
Als ik hem zie heb je hem terug!
 
Zal de knuppel klaar leggen. Succes met het terugvinden zal mijn ogen openhouden :)
 
heb je een foto van de achterkant?

Dit is een kleur blade die je niet vaak ziet , en ik en mn vriendin zijn er vrijwel zeker van dat we deze blade zaterdag rond 11:00 bij hotel mitland in utrecht hebben zien staan ( echt aan de zijkant, bij de ingang van het hotel, niet de bowling )

Vooral het aparte achterlicht viel mij op, vandaar...

Hoop dat je er wat aan hebt...
 
er zou echt een vrijstelling moeten zijn om zo een dood te rijden gewoon met je busje er over heen niks anders

ze moeten me je poten van je spullen af blijven mag lijen dat ze zich (zonde voor jou motor) er hardstike dood mee rijden snoei hard tegen een paal of tegen een van hun domme vriendjes niks anders wens ik dit soort lui toe
 
heb je een foto van de achterkant?

Dit is een kleur blade die je niet vaak ziet , en ik en mn vriendin zijn er vrijwel zeker van dat we deze blade zaterdag rond 11:00 bij hotel mitland in utrecht hebben zien staan ( echt aan de zijkant, bij de ingang van het hotel, niet de bowling )

Vooral het aparte achterlicht viel mij op, vandaar...

Hoop dat je er wat aan hebt...

foto's van de achterkant heb ik niet, maar wat ik wel heb gedaan is:
een stuk van de taartschep afgezaagd, het plastic zit er dus nog wel op maar is een stuk korter
het standaard achterlicht vervangen door een LED exemplaar met knipperlichten waardoor de standaard richtingaanwijzers eraf zijn.

ik heb net gebeld met hotel midland, maar daar stond op dit moment niets meer, ik ga nu als de brandweer naar mitland om zelf even te kijken!

Thnx voor deze tip!
 
net bij hotel mitland geweest, die konden op de tape niets zien.

ik heb een van hun horen zeggen 'is dat niet iets' waarop het antwoord was: 'nee dat is een container (prutser)' genoeg ruimte voor interpretatie dus.

hoelaat was het toen je er was ? en waar stond hij precies ?
bel mij anders even, mijn nummer zit al in je box.

vanavond maar eens met een spotlight en auto door die omgeving crossen.

misschien toch niet zo'n kansloze onderneming als ik dacht *O*

*en een beetje track and trace module kost maar €149 zucht -O- *
 
Laatst bewerkt:
Nee he, niet weer eentje, :X :X

Wat een stelletje ........ :(

Zat er ook een mf-stickert op?
 
Laatst bewerkt:
nee, er zat geen mf sticker op, volgende keer laat ik maar mijn naam gezicht en nummer erop tatoeren... zucht.....
 
Sterkte, met alle gezanik (verzekering enz.).
En mocht ik iets zien, ben principieel tegen geweld enz. (maar uitzondering ...) ;)
 
Balen zeg.. :(
Komende tijd kom ik regelmatig door Utrecht-Zuid (o.a. Kanaleneiland) heen. Ik zal er op letten. :)
 
inmiddels contact gehad met de EIGENAAR van de fiets, lijkt er toch wel heel sterk op dat dit zijn fiets is...

Hopen dat het wat oplevert!
 
kut dat je dit topic niet eerder zag, maar mooi dat er een aanwijzing is waar die eventueel rondkachelt.

of het was een pool op weg naar de heimat :S
 
Terug
Bovenaan Onderaan