abus ketting slot

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dopey heeft een R1

MF veteraan
6 okt 2006
1.059
0
Rotterdam
te koop nieuw in doos, nooit gebruikt art 4 kettingslot van abus.

het betreft de 12 ks 120 loop chain
heeft abus level 20.

Prima voor een verzekering met diefstaldeking.

nieuwprijs is 157,50
Vraagprijs € 100,-
full
 
Ik ben bang dat je dit slot niet makkelijk op een (super) / sport mee krijgt. Voor een tourfiets is dit een goed slot voor een hele mooie prijs!
 
Graag gedaan :) Ik zag dat je eerder ook een slot te koop had staan. Heb je toevallig ook een goed slot tegen een leuke prijs voor een super sport?


Op dit moment niet. Maar ik zal ff mijn ogen open houden voor je.

Neem aan dat je een remschijfslot bedoeld.
 
Laatst bewerkt:
Grappig, Ik heb nagenoeg hetzelfde slot van Abus, echter die van mij is 10 jaar oud. En daarom dus niet goedgekeurd aangezien ditzelfde slot 10 jaar geleden nog geen ART keuring had. Hij is niet duur, echter dit slot beschadigd de lak op mijn remschijven, dus ik ben op zoek naar een type die de lak niet beschadigd.
 
Grappig, Ik heb nagenoeg hetzelfde slot van Abus, echter die van mij is 10 jaar oud. En daarom dus niet goedgekeurd aangezien ditzelfde slot 10 jaar geleden nog geen ART keuring had. Hij is niet duur, echter dit slot beschadigd de lak op mijn remschijven, dus ik ben op zoek naar een type die de lak niet beschadigd.

Lak op je remschijven? Geen idee wat voor schijven dat zijn, maar die van mij zijn gewoon van kaal metaal :P
 
Lak op je remschijven? Geen idee wat voor schijven dat zijn, maar die van mij zijn gewoon van kaal metaal :P

lol. Weet niet waar jij je slot hangt. Ik hang hem aan het binnenwerk van de schijf en daar zit echt lak op.
 
te koop nieuw in doos, nooit gebruikt art 4 kettingslot van abus.

het betreft de 12 ks 120 loop chain
heeft abus level 20.

Prima voor een verzekering met diefstaldeking.

nieuwprijs is 157,50
Vraagprijs € 100,-[afbeelding]


Als je alleen daarvoor een slot neemt kun je beter een schijfremslot nemen. Wil je je motor ergens aan vastleggen en de diefstal dus nog lastiger maken kun je beter geen Abus nemen :X mijn ervaring is namelijk dat die het toch niet zo goed houden als er beloofd wordt.
 
Als je alleen daarvoor een slot neemt kun je beter een schijfremslot nemen. Wil je je motor ergens aan vastleggen en de diefstal dus nog lastiger maken kun je beter geen Abus nemen :X mijn ervaring is namelijk dat die het toch niet zo goed houden als er beloofd wordt.

Maakt mij eigenlijk niet zoveel uit wat jij ervan vind of wat je ervaring is. Er is namelijk geen een slot die het gaat houden als ze het perse willen.
Als je het slot wilt kopen prima anders ga je maar ergens anders spullen afkraken. :r

Dit is gewoon een perfect slot voor een goede prijs. Abus is en blijft een van de beter op de markt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan