Yoshimura demper

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mack

MF veteraan
17 mrt 2003
8.321
2
Den Bosch
Hallo,

Vanwege een lichte schuiver heb ik mijn Yoshimura demper laten vervangen (all risk verzekerd). Hij komt van een SV650S uit 2005, heb er 12000 km mee gereden. De schade zit op het punt waar de popnagels in de demper zitten, zie rechts op onderstaande foto.

De demper is verder prima in orde, ik heb er zelfs nog een paar duizend kilometer mee gereden na mijn schuiver. Doe maar een aannemelijk bod, je mag hem zelf op komen halen.

full
 
Laatst bewerkt:
Hey, ik ben op zoek naar een sportdemper voor op mijn VFR van 1992.
Weet jij zo of deze pas te maken is?
Zo ja, wat voor prijs heb je ongeveer in gedachte?
Heb je nog enig ophang/bevesitigingsmateriaal die bij de pijp horen?
 
Een linkpijp is niet meer leverbaar voor mijn motor..... -O-
Heb nog 1 optie en die ben ik nu aan het opvragen, iemand die handig is met RVS.....
Als dat het niet wordt dan houdt het helaas op. :(
 
Hey Mack, heb je al een koper voor de demper?
Als je 'm op wilt sturen wil ik 'm wel voor je vraagprijs overnemen. Laat dan maar weten wat de verzendkosten zijn.
Heb je de beugel er ook nog bij?
 
Hey Mack, heb je al een koper voor de demper?
Als je 'm op wilt sturen wil ik 'm wel voor je vraagprijs overnemen. Laat dan maar weten wat de verzendkosten zijn.
Heb je de beugel er ook nog bij?

Ik wacht nog even op een reactie van Jeewee of de demper op zijn motor past. Laat hij uiterlijk morgenochtend weten. Hoor ik niks of past het niet, dan is de demper voor jou. ;)

By the way, de aansluitbeugel heb ik niet, die is gebruikt bij de montage van een nieuwe demper.
 
Laatst bewerkt:
Ok Iceman, wat mij betreft is de Yoshi voor jou. Ben alleen geen voorstander van verzending.

Zie dat je in Amsterdam woont. Als het echt te lastig wordt om hem in Den Bosch op te halen, dan wil ik je wel ergens halverwege tegemoet rijden. Ok?

Laten we anders effe mailen. Mijn mail staat in mijn profiel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan