Samsung Mini camera

m.a.c

Die hard MF'er
26 mrt 2005
667
0
Te koop mini camera van Samsung.
Deze camera is ideaal op je motor te bevestigen of om als opslag apparaat te gebruiken voor een externe camera.

€ 135,-

Lenssysteem
Digitale zoom 100 x
Optische zoom 10 x
Totale cameraresolutie (megapixels) 0.8 MP
Brandpuntsafstand 2 4-24 mm
Lenssysteem 1 8/2 4
Maat filter 18.6 mm
Beeldsensor
Omvang optische sensor 1/6 "
Type beeldsensor Interlace
Beeldscherm
Resolutie 960 x 220 pixels
Beeldscherm LCD
Beeldschermdiagonaal 2 "
Flitser
Flits LED
Scherpstellen
Focus Auto, manual
Fotoeffecten
Digitale effecten Art, Mosaic, Sepia, Nega, Mirror, B/W, Emboss
Video
Digitale video-opnamesnelheid 30 / 25 fps
Audio
Audiosysteem G 711/Stereo
Technische details
Camera sluitertijd auto s
Minimale belichting 3 lux
Resolutie 211000 pixels
Beeldstabilisator Yes
Media AVI
Geheugen
Flashgeheugen 1000 MB
Verbindingsmogelijkheden
Aansluitingen AV In, AV out, DC in, Docking Port, USB
Gewicht en omvang
Gewicht 145 g
Afmetingen B x D x H 58 8 x 29 1 x 92.7 mm
Breedte 58.8 mm
Diepte 29.1 mm
Hoogte 92.7 mm
Minimale systeemeisen
Minimaal benodigde schijfruimte 1000 MB
Minimale processor 750 MHz
Minimaal RAM 128 MB
Energie
Batterijtype SB-P90AB
Besturingssysteem/software
Compatibele besturingssystemen Win98SE~XP, Mac 9 - 10

Zes functies in één toestel!
Deze multifunctionele camcorder met microcompact design bevat zes functies. Niet alleen is het toestel te gebruiken als digitale camcorder en fotocamera, het is tevens een MP3-speler, dictafoon, webcam en instrument voor data-opslag.

Digitale camcorder
Deze microcompacte digitale camcorder gebruikt de hoogste MPEG4 beeldkwaliteit (720x576, 25fps), is bovendien niet groter dan een pak speelkaarten en weegt maar 150 gram.

Digitale fotocamera
De digitale fotocamera beschikt over een krachtige 10 x optische zoom en een ingebouwde flits. De camera kan via de USB-verbinding aangesloten worden op de printer.
In combinatie met de PictBridge functie is het mogelijk om direct foto’s af te drukken.

MP3-speler
Een digitale camcorder die tegelijkertijd ook MP3-speler is. Het is heel gemakkelijk om favoriete muziek van PC of Memory Stick te up- en downloaden.

Dictafoon
Met één druk op de knop kan de VP-M110 tevens worden gebruikt als dictafoon. Met 1GB geheugen kan tot 18 uur worden opgenomen.

Data-opslag
Handig om alle belangrijke files heel eenvoudig en snel via USB 2.0 te bewaren. Bovendien zijn ze op deze manier altijd beschikbaar.

Webcam
Tot slot kan deze camera ook worden gebruikt als webcam. Door de camcorder via de USB-verbinding aan te sluiten op een PC is live chatten snel gerealiseerd.

full
 
Laatst bewerkt:
word hier duidelijk met 2 maten gemeten.
ik heb hier wel eens iets te koop gezet wat niets met motoren te maken had en die werd binnen 5 minuten gesloten.
Deze camera heeft ook absoluut niets met motoren te maken maar deze mag weer wel.

beetje krom allemaal :r
 
mods lezen mee, dus die zien dit ook.

Ook niet overal en altijd en wat is het nut om een discussie aan te gaan in andermans topic die niets met jou en je gesloten topic te maken heeft. En een camera word wel meer op een motor geknoopt, fitness spul heb ik dan nog niet gezien :P

Maar goed, succes.
 
Laatst bewerkt:
mod heeft al gereageerd dus die leest duidelijk wel mee.
Daarnaast ga ik geen discussie aan maar ventileer ik mijn mening. :W

dus jij ook succes he :?

ps, zal mij een rotzorg zijn wie wat hier verkoop.
Al zet je een bankstel te koop of spam je hier dat je iedereen zijn motor wil spuiten voor 100 euro.

Maar dan moeten mods wel voor iedereen dezelfde regels aanhouden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan