Gestolen en weer terug te Breda: Honda XR

Status
Niet open voor verdere reacties.

Qubus

MF veteraan
5 mei 2008
1.285
1
Breda
In de nacht van zondag 6 op maandag 7 september 2009 is de volgende motor gestolen:

Honda Xr Mx-xx-xx TERUG GEVONDEN

MotorJoost.jpg


Stond in een afgesloten tuin van de wijk Haagsebeemden te Breda.
Misschien overbodig te vermelden dat de rechtmatige eigenaar graag zijn bezit terug zou willen.
 
Laatst bewerkt:
Ik zal mn ogen open houden, al woon ik aan de andere kant vd stad. Helaas zie ik in de wat 'mindere' wijken van Breda wel eens motoren rijden met 'medelanders' erop waarbij ik me afvraag of de berijder uberhaupt wel een A rijbewijs heeft, laat staan dat de motor van hem is... :X
 
Niets gehoord/ gemerkt?

Het is de motor van een vriend van me... Maar hij heeft zelf niks gemerkt :?


Ik zal mn ogen open houden, al woon ik aan de andere kant vd stad. Helaas zie ik in de wat 'mindere' wijken van Breda wel eens motoren rijden met 'medelanders' erop waarbij ik me afvraag of de berijder uberhaupt wel een A rijbewijs heeft, laat staan dat de motor van hem is... :X


Persoonlijk heb ik ook het vermoeden dat hij voor het joyrijden gestolen is... Nu maar hopen dat ie snel ergens opduikt :)
Heeft geen grote waarde voor heling ofzo :X
 
Nee he, klote. -O-
Ik hou m'n ogen ook open in Breda.
Laatst met de Harley dag was het ook goed raak. Kreeg smsjes via het smsalert met de tekst; Alweer een blauwe Harley gestolen...
 
Qubus schreef op 07 september 2009 @ 20:15~[/message]:Persoonlijk heb ik ook het vermoeden dat hij voor het joyrijden gestolen is... Nu maar hopen dat ie snel ergens opduikt :)
Heeft geen grote waarde voor heling ofzo :X
Van mn broer is een paar jaar geleden zijn Husq supermotard gejat in de wijk brabantpark. Stond daar snachts buiten op de stoepbij zn vriendin. Zijn vriendin hoorde iets buiten en keek uit het raam; zag 2 afrikanen weglopen met het voorwiel (slot) van de motor in een fietsaanhanger :X Een grote schreeuw en ze lieten de motor vallen en gingen er vandoor. Klote volk... B|
 
K*t man. Ik zit hier ook in een wat minder fijn gedeelte van Breda en er komt genoeg verdachts voorbij. Zal m'n ogen open houden voor je!

grtz, jazzy
 
Precies... Triest B|

Dat je gewoon respect hebt voor andermans bezit :(

Dat hebben ze ook anders willen ze hem niet hebben. :X
(Hey Q Just kidding maatje.)

Mijn XN250 was vorig jaar aan de beurd en ik herinner me het nog als de dag van gister.
Balen van het leuke speeldingetje.

Maar als ik hem tegenkom heb ik iets leuks om mee te spelen voor jullie.
Diegene die zich hier op vertoont die gaat namelijk de rest van zijn leven er aan herrinnert worden dat ie met zijn tengels van iemands spullen af moet blijven.

Succes en ik zal niet alleen kijken of ik hem tegenkom. B|
 
de dood aan ze!

Als TS de daders heeft wil ik ze best een rondje Dordt geven. Vrij van kosten en TS en ik drinken achteraf nog een biertje om de situatie te evalueren.
 
Dat hebben ze ook anders willen ze hem niet hebben. :X
(Hey Q Just kidding maatje.)

Mijn XN250 was vorig jaar aan de beurd en ik herinner me het nog als de dag van gister.
Balen van het leuke speeldingetje.

Maar als ik hem tegenkom heb ik iets leuks om mee te spelen voor jullie.
Diegene die zich hier op vertoont die gaat namelijk de rest van zijn leven er aan herrinnert worden dat ie met zijn tengels van iemands spullen af moet blijven.

Succes en ik zal niet alleen kijken of ik hem tegenkom. B|
de dood aan ze!

Als TS de daders heeft wil ik ze best een rondje Dordt geven. Vrij van kosten en TS en ik drinken achteraf nog een biertje om de situatie te evalueren.


_O- :} Jullie leven erg mee...

Ik zelf ook hoor... vind het echt klote voor hem :/ (nogmaals, het is de motor van een vriend van me)

Met dat ding kan je gruwelijk veel plezier hebben... en dat gun ik die ratten niet :(
 

De XR is terug gevonden!
*O*

Alleen niet in de staat zoals hij was.... -O-

De kappen zijn bespoten
De verlichting is weg
De teller is weg
De stofhoezen van de vorkpoten zijn weg

Iedereen bedankt voor de waakzaamheid :}
 
Mooi dat ie terug is. Ook iets bekend over de daders?

Wel zonde dat er veel weg is (welke sullie gaat nou weer verlichting teller en stofhoezen er vanaf halen, zijn alleen maar handig....). Vind alleen nu t kleurtje wel ietsje beter eigenlijk :$

Betekend niet dat t toch heel zonde is natuurlijk, en t is gebeurd zonder jou toestemming en door gare k*tmensen die je niet kent :(
 
Goed dat ie terug is gevonden, en de daders....


Hij lag in een droog staande sloot ergens achteraf op een industrieterrein...
Niet eens zover van zijn huis vandaan |(

Dader(s) is/zijn (voorlopig nog) onbekend :(
Alle schade voor hem zelf dus B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan