Gestolen en weer terug te Breda: Honda XR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een gore teringmongolen om die xr zo toe te takelen... Ik hoop echt dat ze die daders vinden, maar ben dr bang voor. :(
 
Ze hebben wel goeie smaak, met een xr kan je tenminste nog lol hebben in NL.

Nu even hopen dat ze de daders pakken.
 
Hij lag in een droog staande sloot ergens achteraf op een industrieterrein...
Niet eens zover van zijn huis vandaan |(

Dader(s) is/zijn (voorlopig nog) onbekend :(
Alle schade voor hem zelf dus B|
Joyriders. Eikels. maar anyway, hij is terug!
 
Laatst bewerkt:
de dood aan ze!

Als TS de daders heeft wil ik ze best een rondje Dordt geven. Vrij van kosten en TS en ik drinken achteraf nog een biertje om de situatie te evalueren.
Reactie een beetje jammer. Hou die gedacht voor je. Ik hoef niet in ieder "gestolen" topic een doodsverwensing te lezen.
:^ Inderdaad bovenstaande reactie is echt triest...
 
Laatst bewerkt:
Reactie een beetje jammer. Hou die gedacht voor je. Ik hoef niet in ieder "gestolen" topic een doodsverwensing te lezen.:^ Inderdaad bovenstaande reactie is echt triest...

mwah als zo'n eikel zich kapot rijdt tegen een boom is het enige sneue dat de motor ws schade heeft...
 
Ik vind hem trouwens nog niet eens zo slecht gespoten! Ik hoop dat het niet afbladdert na een maand, en dat ze iig iets wisten wat ze deden.
Jammer van de teller, koplamp kun je zo voor 20 euro halen.
 
Kijk nog eens goed ;) Ze hebben zelfs over het zadel gespoten. Daarnaast flateren foto's.

Ja ze gaan toch echt niet alle onderdelen netjes losmaken. Weet zeker dat de hele motor onder de nevel zit. Daarnaast gewoon met het mes de stofhoezen eraf gehaald ipv zo als het hoort.

En zeker WA verzekerd ipv WA Plus? Hier wordt je niet vrolijk van om 'm zo terug te krijgen, die XR is gewoon verkracht. -O-
 
Precies. Dat bedoelde ik ook. Ik refereerde naar El-mario, die het spuitwerk "nog niet zo slecht" noemde
 
Kijk nog eens goed ;) Ze hebben zelfs over het zadel gespoten. Daarnaast flateren foto's.
:X Ik dacht dat het maar een schaduw was.
Uitwassen zit er niet in? Anders gewoon opnieuw bekleden. :/
Maar sowieso klote dit, hopelijk dat het financieel meevalt.
Edit- ze hebben duidelijk maar wat gedaan, kappen lopen in elkaar kwa kleur..
Financieel meevallertje zit er niet in.
 
Laatst bewerkt:
In de nacht van zondag 6 op maandag 7 september 2009 is de volgende motor gestolen:

Honda Xr Mx-xx-xx TERUG GEVONDEN

[afbeelding]

Stond in een afgesloten tuin van de wijk Haagsebeemden te Breda.
Misschien overbodig te vermelden dat de rechtmatige eigenaar graag zijn bezit terug zou willen.


Freut mich zu sehen, dass Sie Ihren Wunschteil bekommen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan