2 Yamaha's R6 gestolen Leidschendam

Weesje

MF veteraan
7 sep 2009
1.354
0
Leidschendam
vandaag zijn onze Yamaha's R6 gestolen uit een afgesloten ruimte. Het betreft hier 2 rode motoren. De 1 heeft kenteken MV-DV-51 heeft een carbonlook uitlaat rode wheelstriping, carbonlook stikers op tank en kroonplaat. Maakt mooi geluid. De andere heeft kenteken MH-PS-17. Heeft een getint raceruitje, laseruitlaat met mooie sound, alarm!!!, lichte schade aan rechterflank, mounting voor navigatie, seatcover, rode wheelstriping, carbonlook tank- en kroonplaatstickers. We balen zo erg..... ;(
Willen jullie je ogen goed open houden?
Ed en José
 
vandaag zijn onze Yamaha's R6 gestolen uit een afgesloten ruimte. Het betreft hier 2 rode motoren. De 1 heeft kenteken MV-DV-51 heeft een carbonlook uitlaat rode wheelstriping, carbonlook stikers op tank en kroonplaat. Maakt mooi geluid. De andere heeft kenteken MH-PS-17. Heeft een getint raceruitje, laseruitlaat met mooie sound, alarm!!!, lichte schade aan rechterflank, mounting voor navigatie, seatcover, rode wheelstriping, carbonlook tank- en kroonplaatstickers. We balen zo erg..... ;(
Willen jullie je ogen goed open houden?
Ed en José
-O- -O- -O-
 
Eigenlijk he :-/ zou het een goed idee zijn als leden van MF eens samen komen ergens in een stad en 1 a 2 motoren dan ergens neer zetten.
En dan uitzitten tot een van die teringhufters de motor proberen te stelen, en met zn allen er achteraan
JE HOORT VAN ANDERMANS SPULLEN AF TE BLIJVEN :@
 
vandaag zijn onze Yamaha's R6 gestolen uit een afgesloten ruimte. Het betreft hier 2 rode motoren. De 1 heeft kenteken MV-DV-51 heeft een carbonlook uitlaat rode wheelstriping, carbonlook stikers op tank en kroonplaat. Maakt mooi geluid. De andere heeft kenteken MH-PS-17. Heeft een getint raceruitje, laseruitlaat met mooie sound, alarm!!!, lichte schade aan rechterflank, mounting voor navigatie, seatcover, rode wheelstriping, carbonlook tank- en kroonplaatstickers. We balen zo erg..... ;(
Willen jullie je ogen goed open houden?
Ed en José

Waar in Leidschendam ? ik zelf kom ook uit Leidschendam en heb Kawa zx6r in de kelder staan :? .
 
Huh, dat is wel bizar.

Hoe is het gebeurt dan, in de nacht, of een weekend weg?

woon in de buurt, dus hou mijn ogen open.
 
Foto is te groot. Probeer hem binnenkort ff te verkleinen.
Het was op de oude trambaan in een garage. Gewoon op KLAARLICHTE dag!!Zo goed op slot(3x ART4). Politie vertelde dat het niets meer uitmaakte of het super goede sloten zijn!!
 
Hieronder wat foto's van 1 motor
full
 
niet om het een en ander, maar je alleen registreren omdat je fietsen gejat zijn.

geloof het of niet, er geldt hier op MF ook een bepaalde sociale controle. (In de buurt wonen wel vaker MF'ers. Als zij jouw motor kennen en er rijdt iemand anders op, dan valt dat voor hun op. Normale mensen missen dat zegmaar. Of twee motoren in een busje, voor de leek valt dat niet op). Ik weet een aantal motoren waarvan ik de berijder er zonder pardon af kan trappen als ik die zie ;)

geen getuigen, bewakingscamera van de lokale kruidenier oid?

zo te zien gaat t om modellen van rond 00, zal mn ogen ook maar openhouden in dit mooie stadje.
 
kut man. Wat zei de politie?

Ik zal me vrienden ook maar weer waarschuwen komen er een hoop uit voorburg/l'dam die motor rijden.
Gelukkig toen ik me r6 had nooitlast van gehad midden in het centrum van Den Haag. Woon nu in een buiten wijk. Daar is het ook super rustig.

Was je goed verzekerd?
 
Wat een :X :X

Wat wel weer een geluk bij een ongeluk is dat ze binnen hebben gestaan en dus onder je inboedelverzekering vallen.
 
jeetje dat is wel minder, de R6jes worden wel veel gestolen. Ik woon niet in die Regio maar zal mijn ogen open houden, wordt angstig aangezien ik nadat ik me rijbewijs heb ook een R6 wil halen, en mijn buurt is ook niet al te best.
 
Terug
Bovenaan Onderaan