Triumph Speed Triple-topic - Part 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W we zitten weer in een nieuw deeltje *O*

even een vraagje voor de vaste Ring-bezoekers,

We gaan morgen er een kijkje nemen en heb nog een afbeelding gevonden:

[afbeelding]

Die groene toeschouwers-zones kun je daar geraken met de motor :?

Op de afbeelding staat dat de groene wegen "gesperrt" zijn.

alvast bedankt

Ik ben er nu één keer geweest, dus mij kun je geen vaste Ring-ganger noemen.
Wel weet ik dat bovenin bij Breidscheid je makkelijk bij de baan kunt komen en er plaats is om de motor te parkeren. Dat groene pad is bij Breidscheid dus een kort voetpad. Op die plek is ook een oprit naar het circuit, waarbij je dus een halve ronde extra kan rijden en er is een eettentje.
Verder zullen Rummer of Swifty je alles kunnen vertellen.
 
Laatst bewerkt:
HELP,

Heb vandaan mijn bestelling compleet. Heb via de UK oberon spiegels besteld en een oversized handlebar voor mij t595 speed triple. :9
Net alles overgeplaatst, maar nu blijft het gas hangen.

Heeft iemand daar ervaring mee? Is de gas kabel misschien te kort? :?

Greetz SS
Typisch gevalletje van te korte gaskabel...
 
:W we zitten weer in een nieuw deeltje *O*

even een vraagje voor de vaste Ring-bezoekers,

We gaan morgen er een kijkje nemen en heb nog een afbeelding gevonden:

[afbeelding]

Die groene toeschouwers-zones kun je daar geraken met de motor :?

Op de afbeelding staat dat de groene wegen "gesperrt" zijn.

alvast bedankt
Bij Breidscheid, Brünnchen en Pflanzgarten kan je echt heel leuk kijken ;)

Maar niet alleen kijken, ook gaan :]
 
Laatst bewerkt:
Wel handig als op de laatste pag van forum 7 de link naar forum 8 wordt geplaatst.. Maar no worries, ik heb hem weer gevonden!

Hey Pina, Waarom blijven die Buell slangen wel mooi op kleur? (m'n vorige was een Buell, maar die had bijna geen slangen). En ik nou maar elke week in de olie zetten ;-)
 
Hoi luitjes,

ik schrijf hier maar een blij berichtje, het is namelijk zo dat ik met trots kan vertellen dat ik eindelijk wakker ben geworden.Wat is namelijk het geval ik heb een TRIPLE 1050 aangeschaft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Weliswaar eentje uit 2005 ,budget liet niet meer toe maar dat drukt op geen enkelen manier de pret. Na wat omzwervingen z1000 en een supermoto 950 heb ik de middenweg gekozen een 3 cilinder. Heb lang getwijfelt maar na de proefrit was ik op slag verkocht. WAT EEN GEWELD!!!

Duuuuuus wanneer je in de omgeving van HUizen (gooi) iemand ziet met een big smile in de helm dan ben ik het!!!!!!!

Timo
 
nog even een plaatje,

Heeft iemand ervaring met een SB stuurtje ,ik vind de originele namelijk erg ver naar voren komen.
full
 
Wel handig als op de laatste pag van forum 7 de link naar forum 8 wordt geplaatst.. Maar no worries, ik heb hem weer gevonden!

Hey Pina, Waarom blijven die Buell slangen wel mooi op kleur? (m'n vorige was een Buell, maar die had bijna geen slangen). En ik nou maar elke week in de olie zetten ;-)
Er is wel een link naar forum 8, maar je hebt vast niet goed opgelet!! :z
Kijk nog maar op forum 7 })
Maar welkom hoor! :Y
 
Hoi luitjes,

ik schrijf hier maar een blij berichtje, het is namelijk zo dat ik met trots kan vertellen dat ik eindelijk wakker ben geworden.Wat is namelijk het geval ik heb een TRIPLE 1050 aangeschaft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Weliswaar eentje uit 2005 ,budget liet niet meer toe maar dat drukt op geen enkelen manier de pret. Na wat omzwervingen z1000 en een supermoto 950 heb ik de middenweg gekozen een 3 cilinder. Heb lang getwijfelt maar na de proefrit was ik op slag verkocht. WAT EEN GEWELD!!!

Duuuuuus wanneer je in de omgeving van HUizen (gooi) iemand ziet met een big smile in de helm dan ben ik het!!!!!!!

Timo
Proficiat met je Speed Triple! :}
Het is een mooie motor en je hebt een juiste kleur gekozen! :Y
Hoeveel heeft hij gelopen?
*O* *O*
Welkom hier op Speed Triple topic!

:W
 
Laatst bewerkt:
@allemaal goedemorgen



Hoi luitjes,

ik schrijf hier maar een blij berichtje, het is namelijk zo dat ik met trots kan vertellen dat ik eindelijk wakker ben geworden.Wat is namelijk het geval ik heb een TRIPLE 1050 aangeschaft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Weliswaar eentje uit 2005 ,budget liet niet meer toe maar dat drukt op geen enkelen manier de pret. Na wat omzwervingen z1000 en een supermoto 950 heb ik de middenweg gekozen een 3 cilinder. Heb lang getwijfelt maar na de proefrit was ik op slag verkocht. WAT EEN GEWELD!!!

Duuuuuus wanneer je in de omgeving van HUizen (gooi) iemand ziet met een big smile in de helm dan ben ik het!!!!!!!

Timo

Van harte je krijgt er geen spijt van. *D *O* :9~ :] :}
 
Laatst bewerkt:
Wel handig als op de laatste pag van forum 7 de link naar forum 8 wordt geplaatst.. Maar no worries, ik heb hem weer gevonden!
Die link staat wel degelijk op de laatste bladzijde van deel 7 :Y :
||
V​
Modjes, deze mag op slot[afbeelding]


We gaan verder met Triumph Speed Triple-topic - Part 8
:+
Hey Pina, Waarom blijven die Buell slangen wel mooi op kleur? (m'n vorige was een Buell, maar die had bijna geen slangen). En ik nou maar elke week in de olie zetten ;-)
't Zijn geen Buell-slangen (mijn claxon komt van een Buell, misschien daarmee in de war? :? ), de slangen zijn van Samco

Ze zijn van siliconenrubber, en dat verkleurt niet *O*
 
Hahi, als ik de A2 race, ze ik een.. lintworm!
_O- _O- _O-
Hoi luitjes,

ik schrijf hier maar een blij berichtje, het is namelijk zo dat ik met trots kan vertellen dat ik eindelijk wakker ben geworden.Wat is namelijk het geval ik heb een TRIPLE 1050 aangeschaft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Weliswaar eentje uit 2005 ,budget liet niet meer toe maar dat drukt op geen enkelen manier de pret. Na wat omzwervingen z1000 en een supermoto 950 heb ik de middenweg gekozen een 3 cilinder. Heb lang getwijfelt maar na de proefrit was ik op slag verkocht. WAT EEN GEWELD!!!

Duuuuuus wanneer je in de omgeving van HUizen (gooi) iemand ziet met een big smile in de helm dan ben ik het!!!!!!!

Timo
Van harte
full
hier!!! *O*

Have fun met je bike! :]
nog even een plaatje,

Heeft iemand ervaring met een SB stuurtje ,ik vind de originele namelijk erg ver naar voren komen.[afbeelding]
:9~

Bedoel je dat de handvaten te veel naar je toe komen, en nu dus een rechter stuur wilt? :?
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg het nog 1 keer... een zwarte is sneller!
full


Enneh, kweenie je kunt nu je nickname veranderen; kweet'twel! goede keuze en de beste kleur! *O*
 
Laatst bewerkt:
idd het originele stuur komt wat naar binnen en dat voel ik in m'n polsen ,voelt gewoon niet helemaal ok . Voordat ik wat ga aanschaffen wil ik graag weten of het een verbetering kan zijn.

Ik denk namelijk dat je met een recht stuur nog meer macht over de fiets krijgt.

Ik hoor het graag van iemand met ervaring.
 
:W Hallo hier,

Ik heb het kleine broertje van de Speed Triple en ik kom effe melden dat ik een grote broer (wit) heb gezien op de A15, rond 17.00u, ter hoogte van afslag 18/19 Charlois. Hij reed richting Botlek. Ik reed aan de andere kant richting Barendrecht.

Misschien iemand van hier?
Ik heb je in de smiezen. :+

Dag hoor :W
 
ff een technische vraag, :/
waarschijnlijk heeft iemand dit al meegemaakt.
ik heb vanmiddag nieuwe rizoma knipperlichten gemonteerd en om bij de aansluiting te komen moest ik mijn tank en luchtfilterhuis demonteren.
alles werkt weer en alles is weer teruggeplaatst alleen... het motormanagementlampje blijft branden. |(
nou denk ik dat het komt omdat ik tijdens de montage af en toe het contact heb aangehad ( om te proberen of de knippers werkten )zonder dat de tank er op zat ( benzinepomp ).
kan ik dit op de een of andere manier resetten of moet ik hiervoor naar de dealer :?
 
ff een technische vraag, :/
waarschijnlijk heeft iemand dit al meegemaakt.
ik heb vanmiddag nieuwe rizoma knipperlichten gemonteerd en om bij de aansluiting te komen moest ik mijn tank en luchtfilterhuis demonteren.
alles werkt weer en alles is weer teruggeplaatst alleen... het motormanagementlampje blijft branden. |(
nou denk ik dat het komt omdat ik tijdens de montage af en toe het contact heb aangehad ( om te proberen of de knippers werkten )zonder dat de tank er op zat ( benzinepomp ).
kan ik dit op de een of andere manier resetten of moet ik hiervoor naar de dealer :?
Als je er zeker van bent dat je alle sensoren terug hebt aangesloten dan hoef je niet te panikeren, lampje gaat na een aantal warmloopfases vanzelf terug uit.
 
Als je er zeker van bent dat je alle sensoren terug hebt aangesloten dan hoef je niet te panikeren, lampje gaat na een aantal warmloopfases vanzelf terug uit.
he BA, *D bedankt voor de snelle reactie, ik twijfel aan de bruine en witte stekker onder de tank, deze kan je onderling verwisselen zo ik dat misschien gedaan hebben?
 
he BA, *D bedankt voor de snelle reactie, ik twijfel aan de bruine en witte stekker onder de tank, deze kan je onderling verwisselen zo ik dat misschien gedaan hebben?
De enige stekker die ik me nog kan herinneren onder de tank is die van de brandstofpomp en dat is een witte.
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan