Triumph Speed Triple-topic - Part 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik probeer een ontmoetingspunt af te spreken voor zondag 20-09 richting Assenede

Ik wil graag afspreken bij punt B op een nog nader te bepalen tijd maar rond 13:00 lijkt mij mooi. Vanaf punt B is het nog ongeveer 45 min rijden.
Laat even weten of jullie dat wat vinden.

Google Maps

lijkt me ook een goed idee 13:00 bij B
Da's richting L.tunnel maar dan dan naar links, heeft ie afslag nog een naam??
 
vraagje, wil mijn tomtom ansluiten op de accu, is hier een makkelijk foefje voor? moet het wel snel weten vertrek spoedig naar frankrijk.
By the way black is beatifull,
full
 
vraagje, wil mijn tomtom ansluiten op de accu, is hier een makkelijk foefje voor? moet het wel snel weten vertrek spoedig naar frankrijk.
By the way black is beatifull,
[afbeelding]


Ja van die koperen touwtjes tussen de polen van je accu klemmen en aansluiten op de tomtom .
Tip koperen touwtjes elkaar niet laten raken :+
 
vraagje, wil mijn tomtom ansluiten op de accu, is hier een makkelijk foefje voor? moet het wel snel weten vertrek spoedig naar frankrijk.
By the way black is beatifull,
[afbeelding]
Motozoom verkoopt voor Euro 17,95 12V stekker doos waar je zo je DomDom op kan aansluiten via de sigaretten plug. Werkt goed voor weinig..., snel in huis (2 dagen).
http://www.motozoom.nl/pics/fotoKlein/10032936_880_FR_07.jpg
 
Groter plaatje:
http://www.motozoom.nl/webshop/fotoGroot.cfm?bestelnummer=10032936&bestand=10032936_880_FR_07.jpg&SID=5971689&SToken=C02FC508B0A8E575

Leuke kalender mevrouw trouwens :P
 
Laatst bewerkt:
ik moet nog even kijken hoe ver het om is voor mij anders ga ik over antwerpen of is dat heel erg druk?rij niet zo vaak in belgenland


Dit is over Antwerpen en ja het kan er druk zijn maar het is geen Parijs. :+
Kom maar langs B om 13:00 en ik loods jullie er wel langs door of over, aan jullie de keuze.
Door Antwerpen is 15 min langer maar wel leuker :] :] :]

full
 
:o

Ik denk dat de vrouw dat niet hoeft te weten :N

maar ze zijn wel :9~ *O*
 
Gaat er iemand naar Assensde 20 sep?? :?
Dan kunnen we misschien wat afspreken ik vertrek uit bodegraven :]
gr john :W
Aanstaande zondag is ook een rit van de Triumph Riders Club. Begint bij Motoplace Breda. Voor iedereen die Assenede te ver weg vindt :P .

vraagje, wil mijn tomtom ansluiten op de accu, is hier een makkelijk foefje voor? moet het wel snel weten vertrek spoedig naar frankrijk.
By the way black is beatifull,
[afbeelding]
Doe mij die maar :Y

Yes!!!!! Carbon Koplampen



[afbeelding]



}) :P :9~ :} :9 :Y *O*

Zeg maar niks tegen Mrs DCMC :N _O-
Sorry, maar carbon kan ik echt niet mooi vinden :r Ik vind het ook jammer dat de houders van de Arrow slip-ons van carbon zijn -O-

Wees maar blij ook!! _O- _O-
:o

:o
 
Naked%20Bike%20Meeting%202009_small2.jpg



Voor diegene die naar Assenende komen en bij Zandvliet Afrit 11 de verzamel stop maken om 13:00.

Nog ff bordje Haven 601-999 volgen tot net over de brug.
Ik zorg dat ik er om 12:45 ben.

Stuur mij ff een PB als je komt dan weet ik met hoevelen we zijn.


full



nog een keer het kaartje en de link naar Google Maps

full
 
Laatst bewerkt:
Van de week mijn ST weer opgehaald bij WP met de splinternieuwe achterpomp er onder.
Voor wat betreft comfort een verademing :9~
Dat was in die korte terugreis al duidelijk te merken.
Het is een demper met high en lowspeed afstellingsmogelijkheid.
Onderaan de demper de uitgaande demping.
Ook zit er hoogteverstelling op.
De veervoorspanning kan men makkelijk d.m.v. gaten in een ring met een bijgeleverde sleutel verstellen en vervolgens met een inbus borgen .

In het weekend eens lekker uitproberen :9

De voorvork was al door WP aangepast.


WP001.jpg
.

;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan