Oberon streetfighter bar end spiegels zwart

5 jul 2009
31
0
Apeldoorn
Ik heb nog een setje oberon bar end spiegels liggen.

Ze hebben de kleur zwart en zijn in verschillende standen te zetten.

Kijk maar op oberon-performance.co.uk.

Heb je interesse laat het me weten, het zijn geen goedkope spiegels (44 pond per stuk!)

Greetz Triple-brutus

full


full
 
Zijn het alleen de spiegels, of zitten de bevestigingen er ook bij. Mocht Kawa D er geen interesse in hebben, dan heb ik het wel(indien compleet)
 
Laatst bewerkt:
inderdaad zitten de bevestigingen er bij en wat wil je er voor hebben want ze waren wel 44 pond per stuk maar je heb je eigen prijs nog nie gezegd
 
inderdaad zitten de bevestigingen er bij en wat wil je er voor hebben want ze waren wel 44 pond per stuk maar je heb je eigen prijs nog nie gezegd


De verkoper reageerd nog niet op onze vragen, dus is het niet even afwachten wat hij Kawa-D of mij te zeggen heeft :?
 
Laatst bewerkt:
Nou dit duurt mij te lang... Kawapeter jij bent nu nummer 1. ik hoop voor je dat hij reageert.
 
duur wel lang denk gewoon aangemeld om wat te verkopen (in juli) en dan weinig reageren niet echt actief dus en dan vergeetje je wel een waar je allemaal van alles te koop hebt staan

en zonder mail word het idd lastig om die persoon te berijken ja mja toch suc6 er mee (zijn wel leuke spiegels
 
Wat mij betreft stop je die spiegels maar in een donkere ruimte, maar ik hoef ze niet meer.

Iets te koop zetten en vervolgens niet meer reageren slaat helemaal nergens op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan