MF Gooi en Vechtstreek deel * 52 * Dolomieten special I

kudtpas ???????????

  • Ghoffer, schaam je gek Jantah! :Y

    Stemmen: 1 3,0%
  • Yep, ben al die foto's ook al zat :r

    Stemmen: 1 3,0%
  • Kunnen jullie Jaapie niet ergens droppen daar?

    Stemmen: 11 33,3%
  • Méér foto's!!!

    Stemmen: 5 15,2%
  • Leuk, ik wil ook naar de Eifel...

    Stemmen: 15 45,5%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Status
Niet open voor verdere reacties.
Helemaal links is een tikkeltje oud, en helemaal rechts is niet echt mijn ding... Die in het zwart zit tenminste nog een leuk koppie op ;)

je motor nog gespot trouwens:





full


Zonder voorspatbord...toos? :+
 
Laatst bewerkt:
Thanx voor alle plezierwensen! :)

Ik duik vast mand in, druk dagje gehad... Morgen weer hoop voorbereiden voor vakantie.

Trusten allen! :Z :W
 
Laatst bewerkt:
Heb geleerd om goede adviezen niet in de wind te slaan. Aan het hartelijke welkom (thanks) te zien is het idd een goed advies geweest.
De motor wordt komend weekend even gerepareerd, zodat hij op en top is voor het naseizoen. Dinsdag kan ik er als het goed is weer over beschikken. Volgend weekend even 2 dagen rijden naar en rondom Winterberg, echt zin in.
Rijd dan ff door naar de Eifel: wij zitten dan daar.

(Maar Winterberg is ook mooi hoor. Wij (VFROC) hebben daar 2 jaar met het Hemelvaart weekend gereden).

Marscie: over raparaties moet je ze hier niet te veel vertellen. Ze blijven je daar mee confronteren.
 
Zo na veel oefenen is het me dan toch gelukt. KNEEDOWN!!! Mijn eerste. Ik ging vanavond speciaal om even goed te oefenen. Ik naar almere berdijven terrein, mooie wegen en lekker bochten. Na 12 bochtjes ging ik op voor de 13e linksom. Ik de bocht in ineens schraaaap ik motor gelijk recht. Schrok me de ^&$&. Ik volgende bocht niks. Toen volgende bocht schraap schraap. En de 2 volgende ook. Daarna ineens elke bocht SSSSSSSCCCCCHHHHHRRRRRAAAAAAAPPPP. IK een big smile van hier tot heel ver. Ben echt super blij. Nu nog rechtsom want die wil maar niet lukken.

Wou het even delen met jullie!!
Gefeliciteerd! :] Pas wel op met bedrijven terreinen, vaak rijden daar ook vrachtwagens die nog wel eens wat vloeistoffen achterlaten. Asfalt wil nog wel eens glad zijn op een industrieterrein!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan