Dit onderwerp is gesloten.
quote:
quote:DualDevil schreef op 27 september 2009 @ 22:16:
hoe zit het met hans rf ? Verder mooie motor, succes met de verkoop.
quote:Morrits schreef op 29 september 2009 @ 11:25:
@freak:
Kilometerstand zou zo rond de 110.000 moeten zijn maak ik op uit de andere advertentie.
Wordt toch een beetje een treurig geval dit. Meerdere betrokken MF-ers hebben hun uiterste best gedaan de motor aan een nieuwe eigenaar te helpen door het apparaat trouw met bemoedigende woorden omhoog te kicken. Nu lijkt het er op dat de verkoper niet thuis geeft.
Kom op mrmotor! Laat wat van je horen en gun dit stuk vergane GLORIE een nieuw liefdevol baasje!*
Goed gezien, de km-teller staat nu op dit ogenblik op 10657. Voor de duidelijkheid 110.657 km!!!! Ik vind het zelf niet "een treurig geval" want ik rij er elke dag nog op.
Ik heb steeds de MF-ers bedankt die mij met hun kick hebben geholpen.
Ik heb zoveel mogelijk gereageerd alleen mijn (netto-prijs) wil nog niemand geven.
* Motorfreak zou goed voor 'm zorgen!
quote:Morrits schreef op 29 september 2009 @ 11:25:
@freak:
Kilometerstand zou zo rond de 110.000 moeten zijn maak ik op uit de andere advertentie.
Wordt toch een beetje een treurig geval dit. Meerdere betrokken MF-ers hebben hun uiterste best gedaan de motor aan een nieuwe eigenaar te helpen door het apparaat trouw met bemoedigende woorden omhoog te kicken. Nu lijkt het er op dat de verkoper niet thuis geeft.
Kom op mrmotor! Laat wat van je horen en gun dit stuk vergane GLORIE een nieuw liefdevol baasje!*
* Motorfreak zou goed voor 'm zorgen!
quote:motorfreak schreef op 29 september 2009 @ 18:50:
[...]
Dan klopt het toch dat ik al eens had gereageerd op deze..............staat in limburg dacht ik maar kan mis wezen, evengoed wil ik er best iets bijdoen wbt mijn bad maar dan moet het blok aantoonbaar eens geholpen zijn want zonder revisie van nokkenasketting enz wordt het niks.
leuke optie voor Elefantentreffen bv
quote:motorfreak schreef op 29 september 2009 @ 18:50:
[...]
Dan klopt het toch dat ik al eens had gereageerd op deze..............staat in limburg dacht ik maar kan mis wezen, evengoed wil ik er best iets bijdoen wbt mijn bad maar dan moet het blok aantoonbaar eens geholpen zijn want zonder revisie van nokkenasketting enz wordt het niks.
leuke optie voor Elefantentreffen bv
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3