Taylor Made uitlaat voor gsxr K6 en K7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mr. Helmo

Die hard MF'er
28 apr 2004
344
0
Giesbeek
Hierbij te koop een demper van het merk Taylor made.
Dit is een hand-made demper geïmporteerd uit de USA.

Er komt erg mooi geluid uit (GP-style).

Tevens zit het afdekkapje erbij, deze zorgt ervoor dat het kuipwerk meer doorloopt tot aan de achterband.

Demper is nog gemonteerd, voor geïnteresseerden is het geluid dus te beluisteren! *D
Taylormade.jpg
 
heb je ook foto's van het totaalplaatje? motor+uitlaat.. en is de afdekplaat van carbon?
 
heb je ook foto's van het totaalplaatje? motor+uitlaat.. en is de afdekplaat van carbon?
Mikel, hoe bedoel je een totaalplaatje? Heb je misschien de foto hierboven over het hoofd gezien?
De afdekplaat is matzwart, zo goed als dezelfde kleur van het kuipwerk van je motor..
 
'TK: GP demper, GSX K6-K7' > 'Taylor Made uitlaat voor gsxr K6 en K7'
 
ziet er wel vet uit :p lijkt het maar zo of is de uitlaat zelf al een beetje ''verkleurd''

en wat is de reden van verkoop?
 
ziet er wel vet uit :p lijkt het maar zo of is de uitlaat zelf al een beetje ''verkleurd''

en wat is de reden van verkoop?
Thanks.. De uitlaat kan al wat verkleurd zijn, maar op een andere foto (zelfde reeks) zie je hem nog glimmen, dus weet niet helemaal zeker! Zit inmiddels al weer in een doos..

De reden van verkoop is geluid.. Ook i.v.m. circuit rijden wat ik voor volgend gepland heb staan..
 
helmo

uitlaat al verkocht??

zo nee, wat is het aantal dB??.. heb misschien interesse

gr 8-)
De uitlaat is nog niet verkocht..
Volgens internet produceert de uitlaat 106dB, heb dit zelf nog nooit gemeten..

Inmiddels is de uitlaat al wel gedemonteerd, had een zaterdag tijd over.. :9

Komen kijken mag altijd! :Y
 
De uitlaat is nog niet verkocht..
Volgens internet produceert de uitlaat 106dB, heb dit zelf nog nooit gemeten..

Inmiddels is de uitlaat al wel gedemonteerd, had een zaterdag tijd over.. :9

Komen kijken mag altijd! :Y


oke het is helaas niet het best weer :r dus zodra er een beter weekeind in zicht is dan hoor je me zeker om een keer langs te komen wel op de motor natuurlijk O-) !!

een mooie uitlaat die je niet heel veel tegenkomt :Y !!

we houden contact
 
oke het is helaas niet het best weer :r dus zodra er een beter weekeind in zicht is dan hoor je me zeker om een keer langs te komen wel op de motor natuurlijk O-) !!

een mooie uitlaat die je niet heel veel tegenkomt :Y !!

we houden contact
Helaas niet.. Van de week nog gereden, maar vindt het niks.. Nat wegdek.. :N
Maar dat klinkt alsof je meteen wilt monteren? :9

Laat maar horen!
 
Hallo Helmo,

Twee vraagjes m.b.t. de Taylor Made, ik zal beginnen met de meest belangrijke vraag: is hij nog beschikbaar?

Ik zie dat je hem een tijd terug hebt gedemonteerd. Hoe lastig is het om de uitlaat om te wisselen met een andere, in mijn geval voorlopig de originele? Ik ga regelmatig Duitsland in en daar wordt de Taylor Made niet zo gewaardeerd... -O-

Thanx!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan