GESTOLEN: Honda XR 600 Zwart, Amersfoort

Mr Ducati

Die hard MF'er
22 jun 2001
264
0
Amersfoort
vrijdagnacht 11 op 12 September is mijn Honda XR 600 voor de deur gestolen :( :(

Omdat het nu nog allemaal zo vers is even geen uitgebreid verhaal, ga nu eerst verder buiten in de buurt kijken.

Kenteken: MG-80-RG

Mocht je hem tegenkomen laat het me weten op 06-41863104

full
 
Verdomme :( Alweer een XR!
Die in Breda is in een sloot teruggevonden, alleen hadden ze hem al wel verbouwd. Wat onderdelen eraf en in een andere kleur gespoten.....
 
Ja hoor; daar gaan we weer B|

Je zou toch bijna zeggen dat deze niet interessant zou moeten zijn voor de boefjes.. ik hoop dat hij niet voor onderdelen of het blok is gesnaaid, maar gewoon voor eeen joyride, anders wordt het erg moeilijk -O-

Plant hem ook even op het Transalpclub en allroad maniacs forum; daar zitten veeeel modderkruipers bij elkaar, voor het geval er onderdelen worden aangeboden; voorvorken van XR's zijn erg gewild als modificatie deel voor allroadrijders..

Sterkte ermee kerel :/
 
Net heel amersfoort doorgereden, vind je hem niet mee terug maar toch... Die staat nu ergens bij iemand in de schuur.

@HertogJan
Het was de wijk Kattenbroek gebeurd.
 
Ook rond Vathorst gereden? Daar wordt nog weleens gecrossed...

Hoop dat 'ie snel weer terecht is (en dan ook nog in goede staat).
 
Ik ga mijn ogen ook maar eens ophouden. Deze valt best wel op, dus als ik hem zie, dan herken ik hem vast erg makkelijk.
 
Allen alvast bedankt voor het rondkijken!

Hoop hem snel weer terug te zien of verwacht eerder een belletje van de politie dat ze hem ergens langs de weg gevonden hebben.
 
vrijdagnacht 11 op 12 September is mijn Honda XR 600 voor de deur gestolen :( :(

Omdat het nu nog allemaal zo vers is even geen uitgebreid verhaal, ga nu eerst verder buiten in de buurt kijken.

Kenteken: MG-80-RG

Mocht je hem tegenkomen laat het me weten op 06-41863104

[afbeelding]


Kolere lijers :(
Ik hou mijn ogen ook open hier in de buurt
 
Balen voor je zeg... B|

Ik zal even een linkje plaatsen in het KBH-topic (klaverblad Hoevelaken, allemaal Amersfoorters e.o.). Hoe meer mensen 't weten, hoe groter de kans dat ie gezien wordt ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan