Hafer cnc gefreesd tankdeksel

Wolfsoes

MF veteraan
18 mei 2008
1.334
2
Achterhoek
De is hagelnieuw geen krasje nooit gemonteerd, rood geannodiseerd gepolijst en blanke lak hoge kwaliteit.

In het echt mooier licht weerkaatst erg met foto nemen.

Leuk op een streetfighter of gewoon om je fiets te pimpen staat erg cool.

Deze is fout besteld ik heb 7 gaten :(

Het is dus een 5 gaats met 3 bevestigings punten moet passen op de meeste Suzuki's met zoveel gaten.(wellicht ook op andere fietsen maar dat weet ik niet)

Kost nieuw 149 euro ex verzend kosten doe dus een normaal bod.

Mag weg voor 60 EURO incl. verzenden.

hafer-tuning-parts.de -&nbspThis website is for sale! -&nbsphafer-tuning-parts Resources and Information.
 
Laatst bewerkt:
2
full
 
Fout :? tis maar een afbeelding hij kan niet om je hand :+
Ieder zijn meug een doodkop op de tank vind ik ook nie wat maar moet ieder voor zich weten.
Groet Eric.
 
Weet ik ook niet |( zo worden ze gemaakt heb het er zelf niet in gegraveerd :z

Voor de helft mag hij weg 75 euro incl. verzenden ga hier verder niet over onderhandelen.
 
Laatst bewerkt:
neem aan als je iets op internet koop (net zo als in de echt winkel)

kan je het altijd terug brengen mints ongebruikt en onbeschadicht (verpakking mag altijd open worden gemaakt anders kom je er ook nooit achter dat recht heb je altijd mits je de aankoop bon hebt

en denk dat je dan meer voor terug krijg (hele betrag + extra verzendkosten voor jou rekening)

mja dat is beter als 75 euro lijkt me suc6
 
Ongebruikt en onbeschadigd ja maar ligt al een half jaar.(laksheid)
En ga dat nu zonder bewijs niet meer voor elkaar krijgen 75 is ok soms verlies je wat.

Bedankt iig.

PS Er zit ook nog een goedgekeurd TUV document bij (in Duitsland verplicht).
 
Laatst bewerkt:
ja dat wist ik ook niet natuurlijk denk meschien had je er niet aan gedacht ( leek me al onlochiesh ) mja je weet ma nooit toch

voor de rest is het wel een stoer ding ja mja ik heb er niks mee (en kan niet op slot )
dus je kan je bike nooit ergens lekker veilig weg zetten (zal wel niemand aan komen of wat dan ook )
mja je slaat je zelf wel voor je kop als er in eens iets extra's in je tank zit (en nee dat zijn dan geen extra liters benzine
 
Terug
Bovenaan Onderaan