Gestolen in Valkenburg Nederland : BMW R 1200 GS

Mattan-n-ke

Rookie
14 sep 2009
2
0
België
Beste Forummers,

Op zondag 13 september 2009 is het onwaarschijnlijke gebeurd en er heerst grote verslagenheid bij onze motorijders. Tijdens een verkenningsrit is bij de eerste stop te Valkenburg (Nederland) de moto van één van onze leden gestolen. Er is ook een poging geweest tot diefstal van een motor van een ander clublid tijdens deze stop.

Bij de plaatselijke Politie is er aangifte gedaan en de moto gaat ook Europees geseind worden.

Ook wij, denk ik, kunnen een handje toesteken. Langs deze weg wil ik een oproep doen om ook het signalement van de gestolen motor te helpen verspreiden via "BMW"forums, collega's / vrienden motords, etc.... Des te meer mensen wij bereiken des te groter wordt het signalement en levert dit misschien tips op; you never know....

Gestolen : BMW R 1200 GS (foto inbijlage)

TYPE: BMW R 1200 GS model 2007
PLAAT NR: MGB328
CHASSIS NR : WB10307B272U98705
KLEUR : GRIJS
KM STAND : ongeveer 12500
valbaren
Akropovic demper
Grilletje aan voorlicht
Topkoffer

Situering van de diefstal : Nabije omgeving van het Hotel Restaurant De Burghoeve, Broekhem 134, 6301 HL Valkenburg

Tips e-mailen naar : Johanmattan@hotmail.com

Alvast bedankt,

Mattan-n-ke
(België)
full
 
Idd, een beetje te snel geweest. Misschien kan iemand van de crew het verplaatsen naar de juiste vak.

Dan stel ik me maar even voor: Ik ben woonachtig te België. Mijn eerst moto ervaring was met een Ducati 600 Monster, sinds 1998 rij ik met een Ducati 748 Biposto. (Bijna 70.000km op de teller). Voor onze clubwerking stippel ik heelwat routes uit grotendeels op Belgisch grondgebied maar ook Nederland komt jaarlijks aanbod. De afstand varieerd tussen de 250 à 360km. Dat is het zowat in een notedopje wat ik doe binnen de termen van het motorijden.
 
die beemers zijn de laatste tijd wel in trek zeg :S

hoop dat je hem terug krijgt....
 
Ik denk dat je er voor de duidelijkheid bij moet zetten dat dit in Valkenburg in Zuid Limburg was. Er is nog een Valkenburg in Noord Zuid Holland namelijk. En nog een aantal plaatsen die Valkenburg heetten (http://nl.wikipedia.org/wiki/Valkenburg).

Stond de motor eigenlijk op slot?

En ik heb hem hier in de buurt nog niet zien rijden :N
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan