Nagenoeg nieuwe Michelin Pilot Road achterband 160/60/17

Status
Niet open voor verdere reacties.

ToSiE

MF veteraan
7 aug 2008
13.810
406
Deze band zat er bij aanschaf onder. Was er net door de vorige eigenaar onder gelegd. Voor is er bij de koop een nieuwe Power 2ct onder gekomen. Deze combi vond ik persoonlijk niet fijn rijden waardoor ik er onlangs achter ook een power om heb laten leggen.

In totaal zal er maximaal 2.000km mee gereden zijn. Dus ik gok nog goed voor zo'n 10.000km.

Betreft deze band:

Michelin-PilotRoad.jpg




Huidige staat:



dsc03036d.jpg

dsc03035fa.jpg

dsc03033md.jpg

dsc03034q.jpg




Vraagprijs €75,-
 
Laatst bewerkt:
dsc03039h.jpg




Als je hebt weten te achter halen van welk jaar/maand de band is, mag je dat gerust hier posten...

Greetz.
 
Laatst bewerkt:
ik zie in elk geval dat hij tussen de 1e en de 9e week gemaakt is van een bepaald jaar, meer zie ik niet op de foto ;)

Prijs laat ik me niet over uit maar een half jaar geleden had ik een splinter nieuwe voor niet veel meer geld O-)
 
ik zie in elk geval dat hij tussen de 1e en de 9e week gemaakt is van een bepaald jaar, meer zie ik niet op de foto ;)

Prijs laat ik me niet over uit maar een half jaar geleden had ik een splinter nieuwe voor niet veel meer geld O-)
Prijs laat je je niet over uit om het vervolgens wel te doen??? :? _O- ;)

Ik zou zeggen post hier die link dan maar waar je die band zo voordelig hebt kunnen halen zodat de rest er ook wat aan heeft :Y
 
Mocht effies duren... :X Zo dan:



dsc03040m.jpg
 
Laatst bewerkt:
@tosie,
dot code = 0105 = in wk 1 geproduceerd - in 2005.
bandje zit dus al ruim 4 jaar onder de motor.
ik laat dit aanbod ff voorbij gaan.
succes met de verkoop.
 
@tosie,
dot code = 0105 = in wk 1 geproduceerd - in 2005.
bandje zit dus al ruim 4 jaar onder de motor.
ik laat dit aanbod ff voorbij gaan.
succes met de verkoop.
Oké, helder.

Geen idee of die band er daadwerkelijk 4 jaar onder heeft gezeten. Vermoedelijk heeft-ie een lange tijd ergens in de schappen gelegen...

Band heeft in ieder geval niet veel gereden sinds de montage, de rubberen pikkies zaten nog aan de zijkant toen ik hem 3 maanden geleden kocht.

Dealer beaamt ook dat de vorige eigenaar de motor vlak voor inruil een grote beurt had gegeven en toen is dus ook deze achterband er op gekomen.
 
Laatst bewerkt:
jouw uitleg spreekt bij deze in het voordeel van de verkoper. :)

[of heeft de motor 4 jr in de showroom gestaan????]

grtz
 
Laatst bewerkt:
Motor was altijd bij een andere dealer onderhouden maar uiteindelijk ingeruild bij mijn vaste dealer. De enige informatie die ik van de motor heb is van hun en zij weer van de vorige eigenaar. Voor zover ik weet is die band er recentelijk om gelegd. Vermoedelijk heeft die band dus wat langer in de schappen gelegen. Ik kan het alleen niet bewijzen. Band is verder in prima staat anders zou ik hem hier niet aanbieden...
 
de band waar ik het over had was een eenmalige actie dus dat is niet relevant meer, maar evengoed is het al een 4,5jaar oude band.
Wat is je minimum prijs?
 
Het roken kan beginnen of toch nog een gegadigde???
 
60 euries. Zelf ophalen. That's it... Opsturen doe ik niet aan, vind ik te veel gepijp en zo voorkom ik eventuele teleurstellingen wederzijds...
 
60 euries. Zelf ophalen. That's it... Opsturen doe ik niet aan, vind ik te veel gepijp en zo voorkom ik eventuele teleurstellingen wederzijds...


60euro inc verzenden is m'n laatste bod, retourtje laren is 140 km en dat vindt ik ff te ver weg.
 
Sorry, maar zoals eerder gezegd begin ik daar niet aan... Gewoon oog in oog, bandje bekeken en goedgekeurd, cash in het handje, bakkie leut, prettig zaken gedaan te hebben en geen gezeik achteraf...

Er is nog een optie als je geen haast hebt: Ik kom voor m'n werk nog wel eens ergens en wellicht ben ik een keer bij jou ergens in de buurt. Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik niet vaak in de hoek waar jij woont kom maar wie weet...
 
dat zou inderdaad ook kunnen, veel haast heeft het niet maar voor as seizoen heb ik hem wel nodig.
Ik weet niet of je wel eens in de buurt van schiphol moet zijn? maar daar zit ik regelmatig.
 
Schiphol is voor mij wel redelijk te doen. Laat maar effe weten welke dagen je daar bent...
 
deze en volgende week op donderdag en vrijdag, de weken erna moet ik even kijken.

Mail me anders even da's wat makkelijker want ik zit niet zo heel vaak op t forum ;)
 
Deal afgeketst omdat de koper het te lastig vond om 'm te halen terwijl ik 'm zou brengen... :?



Dus bij deze: wie o wie???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan