Classic Superbike Meeting 2010

Mooie foto,s Roloo ik zie nu al weer veel dingen die ik vandaag gemist heb.

En wat denk je wat de bakker honda heeft na 28 jaar weer een beker gewonnen namelijk de derde prijs.
Vroeger won hij prijzen samen met Johan van de Wal als ze als nummer 1 of 2 of 3 over de finish kwamen na 24 uur racen.
Nu hoeft hij alleen maar stil op een grasveldje te staan en toch valt hij in de prijzen omdat hij gewoon mooi gevonden wordt.
Een mooiere oude dag kun je jezelf niet voorstellen.
Al met al was het weer een gezellige dag, en het was leuk om weer mensen te spreken die je normaal alleen op een forum tegenkom.

Groeten uit het mooie Lunteren.

Zekers gefeliciteerd!Vond dit persoonlijk de mooiste fiets(en dat voor een racer!) die op het terrein stond.
Zou je mij een piccie willen sturen(of hier plaatsen) van het verstelbare balhoofdgedeelte.(zijlstra80@zonnet.nl)
b.v.d.

Gr.Gerard
b.v.d.
 
.

...linkje naar een 'dia' voorstelling van een aantal foto's van vanmiddag : klikt U hier ? (het binnenhalen van de 53 foto's duurt wel FF ; sorry)...


...en dan natuurlijk rechts onder in de hoek even op full-screen drukken, en dan gaat het verder hartstikke automatisch...


...en links onder de foto staat soms wat...




...als U nou denkt ; goh, mail mij FF die-en-die foto, 'roep' het dan FF...



... :W...




...en trouwens ; op de stevige wind, en een handje vol regendruppels na, was het prima te doen !...



[~[url="http://i622.photobucket.com/albums/tt307/motorforumpuntnl/Classic%20Superbike%20Weekend%202010/th_kKawasakid.jpg?t=1276976820"]afbeelding~][/url] [~[url="http://i622.photobucket.com/albums/tt307/motorforumpuntnl/Classic%20Superbike%20Weekend%202010/th_kKawasakia.jpg?t=1276976820"]afbeelding~][/url]

(plaatjes klik = plaatjes groot)

Grote klasse voor deze geweldige pics. :}
 
hallo Wout,
ik heb ook een paar foto,s gemaakt ,
wat een super mooi ding!
groet
Jos(hengelo)
full
 
ben jij ook nog geweest kawasonda?

@ wout wat is er van die droge koppeling geworden? volgens mij zat er ooit een droge koppeling op of niet ?!
 
ja iedereen is zo,n beetje weer weg, maar vond het best wel een aardige opkomst en het motorritje bestond uit 29 motoren en ook dat was heel erg leuk.
Ik zal zo nog wat foto,s plaatsen.
Hier Piet Mantel die zijn oude endurance racer weer terug zag na zo veel jaar.
Zo zie je een man van 58 jaar weer een jongetje van 25 jaar worden.
full
 
Ik heb vandaag nog wat fotootjes gemaakt
zo uit de camera niet veel aan gefröbeld.
;)

_MG_4742.jpg



_MG_4743.jpg



_MG_4785.jpg


_MG_4744.jpg



_MG_4745.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volgende
;)

_MG_4747.jpg



_MG_4750.jpg



klaar voor vertrek

_MG_4751.jpg


_MG_4752.jpg



_MG_4754.jpg


Als het teveel word dan hoor ik het wel​
 
Laatst bewerkt:
Een prachtige motor
zelfs gestript
;)

_MG_4769.jpg



_MG_4770.jpg



De eigenaar en nee, is geen
voetbal shirt!

_MG_4774.jpg



_MG_4775.jpg



Daar ligt z'n jas

_MG_4777.jpg
 
Een prachtige motor
zelfs gestript
;)

[afbeelding]


[afbeelding]


De eigenaar en nee, is geen
voetbal shirt!

[afbeelding]


[afbeelding]


Daar ligt z'n jas

[afbeelding]​

Dutchie! *O*

Vette motoren hier zeg. Na de bikers classics loop ik de hele tijd met het bouwen van een endurance replica, en dit helpt niet (wel voor de inspiratie :P ).

Kmoet helaas eerst nog een VF750F reviseren en een SR500 ook nog reviseren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan