Toon hier je suzuki gs 750,van chopper tot cafe' racer!!

full



:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
 
Het wordt denk ik tijd om een modje te vragen of hij/zij de '750' uit de topic-titel wil verwijderen :P
 
Deze heb ik in 2001 gebouwd.

full

full

full

full

full

full


En heb ik daarna verkocht omdat ik een GS1000S wilde restaureren, die weer verkocht toen hij klaar was voor een Katana 1100, daarnaast weer een GS1000S om een beetje te restaureren maar ook te tunen, die allebei weer verkocht en nu weer met een 750 bezig, wel met een ander blok erin en veel moderne onderdelen. Robinjo's Retro-Fighter
 
Laatst bewerkt:
Deze heb ik in 2001 gebouwd.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

En heb ik daarna verkocht omdat ik een GS1000S wilde restaureren, die weer verkocht toen hij klaar was voor een Katana 1100, daarnaast weer een GS1000S om een beetje te restaureren maar ook te tunen, die allebei weer verkocht en nu weer met een 750 bezig, wel met een ander blok erin en veel moderne onderdelen. Robinjo's Retro-Fighter

Hele gave fiets! Mooi clean. Waar had je dat zitje vandaan?
 
Kerel uit Steenderen, kan je z'n gegevens wel PM-en?

Is prima!

'K zit nog een beetje te twijfelen hoe m'n GS er uit moet komen te zien, café-stijl (met lekker veel "vrijheid" om er echt iets persoonlijks van te maken) of oldskool Superbike (waar je m.i. toch meer vast zit aan een bepaalde stijl).
 
Terug
Bovenaan Onderaan