Toon hier je suzuki gs 750,van chopper tot cafe' racer!!

hallo people , ik ben hier nieuw mijn naam is alfons en ik heb sinds kort een suzuki gs 750 die ga ik ombouwen tot een chopper , weet iemand wat voor brandstof tank er mooi op past zoek een druppel vormige tank
 
Die eerste tank is van een gs400 als ik het goed heb, die heb ik hier nog wel liggen voor je.
 
Ha, ik heb ook nog een GS750 gehad, uit 1977.
Vond het jammer dat ik hem weg moest doen, maarja zo gaat dat...


full

Hier nog met een 4-1


full

Heb er later een 4-2 voor kunnen scoren


Ben zo'n 23 jaar geleden mijn motorcarriere op een GS400 begonnen, heb er best nog een tijdje mee gereden. Ding was echt behoorlijk bulletproof, onderhoud was nog niet echt iets waar ik vaak van had gehoord :+
 
Laatst bewerkt:
Is er niemand die ooit die lelijke verchroomde doppen op het eind van de nokkenas heeft vervangen ?
Ik zou ze nog niet onder m'n tafelpoten monteren.
Een mooi custom cnc aluminium dop met koelribben ?
Voor de carterdeksels heb je eindeloos veel aftermarket deksels.
Ik weet dat Kijima voor de GS400 mooie deksels maakt.
Dat zou de mooie kop met de mooie nokkenasbehuizing toch veel beter tot zijn recht doen komen ?
 
Laatst bewerkt:
Hoi,dijkracer,moet je even in het topic van Sunikoi kijken, "weer een GS1000",die heeft mooie cnc doppen voor zijn fiets gemaakt.misschien kan ie je er wel aan helpen,groet,Coert.
 
Hey,dijkrijder,ik zag je vraag toevallig,heb zelf ook een GS750 gehad,vandaar dat ik hier wel eens zit te meelezen :) Zag in het topic van Sunikoi dat ie ze zelf gemaakt had,misschien kan ie je er wel aan helpen,dacht ik ;) Fijn dat je er wat aan had,groet, :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan