Triumph Speed Four TT 600

nee, niet zo direct, eigenlijk altijd probleemloos gereden........

onder de 3000 toeren kan de fiets wat bokkig zijn, maar dat is een kwestie van wennen. verder loopt de temperatuur redelijk makkelijk op, zeker als je in de stad aan het rijden bent. Hoort erbij en kan verder geen kwaad, ventilator slaat vanzelf aan en geeft koeling, maar sta er niet gek van te kijken als je tot 107graden oploopt, is niets aan het handje.

verder gewoon even kijken of het wat voor je is, ben er zelf tot nog toe meer dan tevreden over.

veel succces met je proefrit!
 
Thanks voor de reactie. Proefrit staat morgen op de planning :-D . Ik zag hem vorige week staan en was verkocht.

Nu hoor ik mensen ook wel zeggen dat triumph storingsgevoelig zou zijn?
 
heb ik nooit iets van gemerkt..........ken de verhalen ook niet van de andere sp4 rijders hier......
 
he GillettiNo, hoe is het man, dat is een tijd geleden dat ik je hier heb gezien......is überhaupt
een tijd geleden dat ik iemand hier heb gezien......nog steeds gelukkig met de BMW?


@jokapo, hoe beviel de testrit
 
Testrit was super. Ik vrees alleen dat ik hem niet kan gaan kopen. Reden is dat de dealer gewoon een beledigend bod doet voor mijn huidige motor :( . Soes V-Strom van 3 jaar oud waarde tussen de 5 en 6 en hij wil er 2700 voor geven. Zoals hij het bekijkt moet er van mijn kant geld bij en dat gaat hem toch echt niet worden.

Helaas :N
 
staan er nog meer te koop hoor.........en sommige al best een tijdje, dus wellicht willen ze er wel vanaf......maar 2700 inruil voor een vstrom van 3 jaar oud is idd niet een hele knappe prijs nee......
 
een rooie wat.....speed four :P .....of een gs?
GS.. :$

full

..voor dr bij :o
 
staan er nog meer te koop hoor.........en sommige al best een tijdje, dus wellicht willen ze er wel vanaf......maar 2700 inruil voor een vstrom van 3 jaar oud is idd niet een hele knappe prijs nee......

probleem is dat ik dan toch echt eerst van mijn eigen fietsje af moet zijn. nadeel is dat mijn fiets ook het enige vervoer is wat ik heb. als je op marktplaats kijkt word je dood gegooid met v-stroms. ik vrees dus dat ik deze nog maar een tijdje rijdt en dan voor een street triple r moet gaan. is ook geen straf al vind ik de s4 toch meer smoelen en een apartere uitstraling hebben.
 
Heb zo'n beetje de hele zomer mn S4 op Motorshopper en Speurders gehad voor zo'n beetje de prijs die ik ervoor betaald heb... 0,0 serieuze reacties...

Ik denk dat mn S4 en ik toch langer vriendjes blijven. Een motor verkopen is niet te doen als je hem niet wilt weggeven... Onbekende modellen moet je net geluk mee hebben lijkt het wel. En eigenlijk is het ook een te mooie/fijne motor om voor te weinig weg te doen.

Dus ik blijf er lekker op rijden als ik zin heb! :) :W

Gelukkig heeft mn broertje nu weer een 600cc wegmotor. Kunnen we fijn samen scheuren.
 
Laatst bewerkt:
Klinkt als een bekend probleem. Zie een V-Strom maar es verkocht te krijgen op de geijkte sites. NOT !!! Dus ook voor mij geld nog maar efkes doorrijden voor ik een Triumph kan gaan kopen.
 
ohohoh, wat ben ik blij dat ik al een s4 heb en dat ik er ook niet vanaf wil.......weer een probleem minder om me zorgen om te maken ;)
 
he GillettiNo,m Granny zit al heel lang in de weg.......toppic is een beetje aan het doodbloeden ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan