TK Compleet RVS Arrow Highmount systeem GSXR 600 SRAD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michel-srad

Die hard MF'er
21 sep 2003
427
0
Capelle aan den IJssel
Bij deze bied ik mijn complete 4-2-1 uitlaat systeem te koop aan, compleet vanaf de cylinders tot en met de demper.

Het is een Arrow Highmount, compleet uit RVS. Hij heeft een ovale open demper, zonder DB-killer. Hier komt echt een mooi geluid uit! de steun krijg je er uiteraard ook bij.

Hij zit nog gemonteerd onder mijn motor welke ook te koop staat. Mocht iemand de uitlaat willen dan verkoop ik hem dus los en gaat de prijs van de motor naar beneden.

Er zit eventueel een flens bij om de standaard bolt-on demper ook op dit systeem te kunnen bevestigen (aangezien dit een slip-on systeem is)

vraagprijs: 495 Euro

even wat foto's, ik heb alleen geen foto's van het systeem los.

uitlaat2.jpg


uitlaat.jpg


zijkant-rechts.jpg
 
Heb mogelijk wel interesse, stuur je het evt. ook op of is dat niet mogelijk (weet niet of het een aantal losse linkpijpen zijn of niet) Hoe oud is het systeem? Arrow heeft inmiddels een ander logo dus vandaar :P
 
Laatst bewerkt:
Heb mogelijk wel interesse, stuur je het evt. ook op of is dat niet mogelijk (weet niet of het een aantal losse linkpijpen zijn of niet) Hoe oud is het systeem? Arrow heeft inmiddels een ander logo dus vandaar :P


Het zijn inderdaad losse linkpijpen (bevestigd met veertjes), maar ik weet niet wat de kosten van eventueel opsturen zullen zijn.

Ik heb het systeem ik denk 4 jaar geleden gekocht, dus dat andere logo klopt ja :) Ik heb er sindsdien ik denk op zijn hoogst 14.000 km mee gereden... beetje weinig helaas..
 
Ok, weet je toevallig of er een db-killer in kan? en met de duovoetsteunen past het dus niet?
Zet je PB optie even aan.
 
standaard kan er in ieder geval geen DB killer in. Wellicht dat er een universele in kan, maar dan zou je een heel klein gaatje moeten boren om deze te bevestigen.

Mocht je een DB killer erin willen doen voor bijvoorbeeld tripjes naar het buitenland of op circuit rijden of zo, dan heb ik er een flens bij waarmee je de standaard uitlaat erop kan zetten. Simpel te bevestigen door 1 veertje en 1 boutje los te halen.

Duosteun gaat helaas niet passen (zal je net zien dat er normaal nooit iemand achterop gaat, maar als die uitlaat eronder zit je vrinedin opeens wel achterop wilt... zoals bij mij dus was :) ), tenzij je zelf iets kan fabriceren.

Standaard duosteun past niet doordat deze uitlaat een paar cm hoger gemonteerd zit dan de standaard uitlaat.

Als het goed is PB aangezet
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan