Kawasaki Z1000 - Z750 Plaza #53

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraagje:

Een voorpaddock kan die bij een Z750 van 2005 onder het balhoofd gezet worden? en hoe dik moet die pin zijn dan?

Weet iemand ook waar ik het stationair toerental kan regelen?
Uit mijn blote hoofd zeg ik; zittend op het zadel, links net boven het blok zit een draaiknop.
En die is het.....
 
eej dames/heren,

heb me vandaag aangemeld, en wou me ff voor stellen.
Ik ben Danny (24) en ben trotse eigenaar van een Kawasaki Z750 (2009)
kom uit de omgeving Den Bosch.

dit is mijn schatje:
[afbeelding]
Welkom Danny. Heel aparte foto zo. Wat is er, behalve het ruitje, nog meer verandert aan de Z?
 
vraag niet hoe het kan, maar ik ben een boutje kwijt :?

Nou staan op internet deze boutjes wel te koop voor zx636r uit 2003 maar niet voor de z1000, vraagje mijnerzeids gaan deze passen op een z1000 ? Ik meende dat aardig wat onderdelen van deze 2 motoren overeen kwamen.

piccie ter illustratie

[afbeelding]

edit: fototje van een zx6r ziet het spulletje er allemaal aardig anders uit, gaat em dus niet worden. Iemand die weet waar je deze boutjes kan halen voor een z1000 ?

Je zou eens kunnen bellen met een Kawa dealert...
Punt is namelijk met een ZX-6r (en dan praten we denk ik over het '03-'04 model), dat deze voor de voetsteunen heel andere schetsplaten heeft. Dan kun je nooit met zekerheid zeggen of dit wel op niet op een Zed past. Kwestie van kopen en proberen...

En als dat je te duur is, op bijvoorbeeld www.mrcycles.com staan microfiches die de dealert ook gebruikt. Als je dan het juiste onderdeel erbij zoekt, zou er bij de beschrijving een maat moeten staan (bijvoorbeeld 6x25, dit is dan een 25mm M6 boutje).
Als je de maat dan hebt kun je ook bij een boutendepot langs kunnen om te kijken wat zij zoal hebben.

Succes!
 
Ik blijf ook flink last houden van m'n rechterarm, dus twee maanden geleden terug geweest naar de chirurg. Die komt er dus achter (met de rontgenfoto's die op de dag van het ongeluk gemaakt zijn) dat er wel degelijk een scheurtje in het spaakbeen zit en dat er een kwart van de knook is afgebroken + diverse afgebroken stukjes van het kapsel. Een flinke misser dus!! Uit de nieuwe foto's bleek dat die gebroken rommel alweer aan elkaar gegroeid was (kalk) en dat er direct niet veel aan te doen is...... Het zou in de loop van de tijd wel beter worden. NOT!! Dus afgelopen week weer terug naar de arts en chirurg. Maandag terug naar het ziekenhuis waar ze het gewricht gaan inspuiten, leuk....... :N :r


Arie dat is niet leuk. :N |(

Succes met het herstel. :Y :W
 
Tjonge, ben je even te druk om mee te lezen zitten ze meteen al weer een deel verder })

Heb blijkbaar weer veel gemist dus :X
Maar goed iedereen die onlangs jarig geweest is gefeliciteerd *O*
Alle nieuwkomers welkom en alle oud gedienden, hoi :W


Henk, als ik het goed begrijp heb je voor morgen een rit uit gezet, ik kan helaas niet mee -O-
Familie verplichtingen :')
Maar hoop er met de Noord-Holland rit wel weer bij te zijn want heb al 3 weken geen motor gereden en dat is me, buiten de winter, in een hele lange tijd niet gebeurd :X



Hoi :W :W *O*
 
Het is dit keer een toertocht door Brabant.
Meestal zo'n 20 a 25 motoren, welke dan wordt gesplitst in 2 groepen.
nee, sorry ik haak af.
een volgende keer misschien.
ik ga de route die ik in gedachte had rijden.
dan kan ik deze misschien voor volgend jaar als zed ritje gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan