Akrapovic Evolution Line + Powercommander III USB R6 '03-'05

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zx10rik

MF'er
17 sep 2007
237
0
IJmuiden
Te Koop Aangeboden:

Compleet Titanium Akrapovic Evolution uitlaat systeem met demper voorzien van db-killer.
Assen, Zandvoort en Zolder proof. :Y
Demper heeft kleine schaafplek(Zie foto's op marktplaats)

Powercommander PC III USB compleet met installatie software en alle bijbehorende kabels.

Dit alles in 1 pakket te koop voor een R6 2003-2005.

Vraagprijs: 650,-Euro.550,-Euro.
 
Laatst bewerkt:
Foto1.
full
 
mooi combi . heb ik ook op m'n 03 zitten samen met YEC sys.

komen ferme klappen uit !!



kickkkkk
 
past deze op de 06? heb nu een termignoni op zitten ook van de 05 maar ben op zoek naar een akra om het een compleet akra systeem te maken.
 
Laatst bewerkt:
past deze op de 06? heb nu een termignoni op zitten ook van de 05 maar ben op zoek naar een akra om het een compleet akra systeem te maken.

Een 2006 R6 heeft toch een veel korter systeem met een heel klein eiddempertje?
Of je moet een overjarig 2005 model hebben, dan past het wel.
 
Een 2006 R6 heeft toch een veel korter systeem met een heel klein eiddempertje?
Of je moet een overjarig 2005 model hebben, dan past het wel.

Nee de termignoni spruitstuk paste met gemak op de 06/07. De eind demper is de rechter demper van de R1 09 van akra.

Weet niet of jouw veel verschilt qua vorm geving van de bochten tegenover de originele, want de originele van de 05 past ook op de 06/07 alleen moet je wat grotere gaten boren.
 
Weet niet of jouw veel verschilt qua vorm geving van de bochten tegenover de originele, want de originele van de 05 past ook op de 06/07 alleen moet je wat grotere gaten boren.~[/quote]

dat klinkt intressant past elke spruitstuk van 2003 t/m 2005 op 2006 en nieuwer?

en welke gaten moet je groterboren?
 
Weet niet of jouw veel verschilt qua vorm geving van de bochten tegenover de originele, want de originele van de 05 past ook op de 06/07 alleen moet je wat grotere gaten boren.\

dat klinkt intressant past elke spruitstuk van 2003 t/m 2005 op 2006 en nieuwer?

en welke gaten moet je groterboren?[/quote]

Over het passen op een 06/07 durf ik niets te zeggen want daar heb ik geen ervaringne mee.

Gr,
Erik. :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan