Gestolen: Yamaha R1 1998 MN-HL-84 in Hoorn

e-leven

MF'er
2 jun 2008
100
0
Hoorn
De motor die ik nog maar drie weken had...

een Yamaha R1 uit 1998 met kenteken MN-HL-84, gestolen in Hoorn.
Ik ben een beetje sprakeloos...
 
Laatst bewerkt:
AAH niet weer een, kunnen die klerelijers niet eens een keertje stoppen :(

Echt heel zuur voor je man, 3 weekjes en dan al weg. Hoop voor je dat je goed verzekerd was en dat hij zo snel mogelijk in goede staat teruggevonden wordt.


Ik heb hier wel vaker gehoord dat ze hem soms nog ergens in de buurt heben staan, dus even een rondje wandelen kan misschien veel opleveren.


Succes met de afhandeling en alles he
 
Damn! :(

Dat is wel heel erg. Wens je niemand toe. Ik hoop dat je hem snel in een ongeschonden staat terug krijgt. Was het voor je huis?
 
klootzakke benne het :(

je foto doet het niet :/ welke kleurstelling is rood/wit of blauw/wit?
hier vanuit opmeer ik hou een oogje open.
 
Het was een blauwe, daarnet deed de foto het nog.

Hoe had je m eigenlijk op slot staan?
 
Als het enige troost mag geven: Je bent niet alleen. De mijne is nu 5 dagen weg.

Zo zit je een beetje door de gestolen motoren topics te bladeren, en de volgende dag mag je er zelf een plaatsen. :/
 
'Gestolen: Yamaha R1 1998 MN-HL-84' > 'Gestolen: Yamaha R1 1998 MN-HL-84 in Hoorn'
 
De motor die ik nog maar drie weken had...
[afbeelding]
een Yamaha R1 uit 1998 met kenteken MN-HL-84, gestolen in Hoorn.
Ik ben een beetje sprakeloos...
Klote man...

Waar was ie gestolen in Hoorn en was je er tegen verzekerd? Hoop dat t allemaal snel en goed wordt opgelost voor je...

P.s. je plaatje doet t niet...
 
Plaatje even verplaatst naar m'n eigen server.

Ik was ertegen verzekerd. Hij stond hier naast de deur aan de Lijster... hopen dat het snel wordt geregeld idd. -O- (of dat-ie gevonden wordt)
 
De motor die ik nog maar drie weken had...
[http://www.markcoenradie.nl/motor.jpg (afbeelding)]
een Yamaha R1 uit 1998 met kenteken MN-HL-84, gestolen in Hoorn.
Ik ben een beetje sprakeloos...
Je decibelkillerdieven heb je zo te zien al wel op heterdaad betrapt :+

Maar kut man, hoop dat ze hem heel terug gaan vinden en de dader ernaast met een hartstilstand :W
 
Laatst bewerkt:
Ik houd m'n ogen open.
Vorig jaar was er 1 gejat in de buurt van Runshopping en die werd "koud gezet"/verstopt bij mij in de straat (Kersenboogerd).

Kon ik toen toch de eigenaar een leuke jaarswisseling bezorgen :Y
(zag de kleur onder een doek vandaan en werd nieuwsgierig omdat het geen standaard kleur was)
 
sterkte..... weet hoe je je voelt (uit ervaring) -O-


soms denk ik weleens dat er motordieven toegang hebben tot rdw/verzekerings systemen omdat ze altijd precies weten waar motoren staan op welk adres enz per type.

kan soms gewoon geen toeval zijn.... :(
 
Dealers hebben toch ook toegang tot die systemen? Dan hoeft er maar één rat tussen te zitten... '(

Succes ermee trouwens. Drie weken..tjonge..dat is wel héél erg zuur -O-
 
dit is wel de snelste geloof ik 3 weekjes
erg klote voor je sterkte met dit verlies
 
dit is wel de snelste geloof ik 3 weekjes
erg klote voor je sterkte met dit verlies
Nee hoor, bij mij ooit na 10 dagen al. '( Lang geleden dat wel.

En ik ben twee keer slachtoffer geweest van een motordiefstal. :(
 
Veel mensen die die motor kennen dus, ook ik zag altijd die srad staan, en sinds paar weken die r6. Dacht nog , zal mij benieuwen hoelang die er blijft staan zo. Helaas voor jou niet lang dus. Hoop voor je dat je hem snel terug hebt, of via de verzekering wat anders kunt kopen. Maar zoek meteen een andere stalplek, anders ben je hem weer zo kwijt vrees ik......
 
Veel mensen die die motor kennen dus, ook ik zag altijd die srad staan, en sinds paar weken die r6. Dacht nog , zal mij benieuwen hoelang die er blijft staan zo. Helaas voor jou niet lang dus. Hoop voor je dat je hem snel terug hebt, of via de verzekering wat anders kunt kopen. Maar zoek meteen een andere stalplek, anders ben je hem weer zo kwijt vrees ik......
en als ze dan weten waar die staat pakken ze hem ook,ik zou eigenlijk wel eens willen weten wat er met die dingen gebeurt.
 
:( :X das echt wel zuur.....net 3 weken....... ;(



Kunnen ze nou nooit eens met hun poten van andermans spullen afblijven :(

Suc6 met afhandelen van verzekering.

(soms kun je hem beter niet terugvinden, wordt echt afgeragt, lag van de week een motor half in de sloot in de Grote Waal ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan