CBR F2 PC25 veel onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Ik ben op zoek naar een deksel. Ik heb geen idee hoe het heet want ik vind 3 verschillende bewoordingen voor die deksel. Laat ik het wat duidelijker maken met een plaatje die ik vond op het internet(Dit is dus niet mijn motor!! ik heb zelf wel een pc25)
1998hondacbr600f3.jpg


heb je die nog in de aanbieding? En hoe heet deze deksel nou?

Bedankt,

Joris
 
Laatst bewerkt:
Ik ken dat onderdeel als het ontstekingsdeksel, en die heb ik dus "helaas" al verkocht. Succes met de zoektocht!
 
Hoi,

Ik ben op zoek naar een deksel. Ik heb geen idee hoe het heet want ik vind 3 verschillende bewoordingen voor die deksel. Laat ik het wat duidelijker maken met een plaatje die ik vond op het internet(Dit is dus niet mijn motor!! ik heb zelf wel een pc25)

heb je die nog in de aanbieding? En hoe heet deze deksel nou?

Bedankt,

Joris
Joris, mail mij eff.
 
Scheelt weinig, maar nee ;)

Veel onderdelen toegevoegd aan de openingspost!
 
Ik heb geen schokdemper, en toevallig heb ik misschien nog wel een goede Bridgestone achterband liggen (volgens mij sportief/tour, type kan ik morgen nakijken). Ik moet alleen wel even kijken of deze verder in orde is. Nog steeds geinteresseerd?

@ Motorfahrer: PM beantwoord :)
 
Achterspatbord verkocht aan Motorfahrer (die mooie knipperlichten achter zitten er extra bij ;))
 
Laatst bewerkt:
Geen probleem, een gratis kick is natuurlijk nooit weg ;)

Tevens de melding dat het kuipruitje en de radiateur aan een nieuwe eigenaar toebehoren! Ook de onderste carterpan is weg(gegeven), zodoende is er niets meer over van het donorblok dat ik had, en is alleen de startmotor en peilstok nog aanwezig :)
 
Laatst bewerkt:
hey mikey :P

even gratis kickje dan maar he.

ik zie dat je ook een 180 band in dit topic hebt gepleurd.
past die dan ook om de orginele 160 velgen?

gewoon uit interesse :P omdat ik misschien een reserve set velgen wil met circuitbanden.
 
Merci ;) Nee, eigenlijk niet. Ik heb er wel mee gereden maar de band staat gewoon te bol. Je kan er sportieve bochten mee rijden, maar met nat wegdek en bochten op hoge snelheid voelt het niet helemaal lekker.
 
Interesse in originele koppeling. Heb je die nog? Mijn moose is gebroken met stuntah :+
Miss dat ik morgen met werken bij je in de buurt bent. Kan je mij ff PMen met een nr, dan reply ik ff ;)
 
Standaard PC25 wiel met alle toebehoren (evt. ook met band die vermoedelijk langzaam leegloopt en tandwiel die al redelijk gebruikt is denk ik) toegevoegd! Velg van de foto in openingspost.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan