CBR F2 PC25 veel onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, weet je wat! Ik pak het 100e bericht gewoon lekker zelf! MPP gebruik ik nu zelf ivm aankoop F3 velgje, dus die heb ik doorgehaald op de lijst :)
 
He Mickey P,

Weet jij of de clip ons van een pc25 hetzelfde zijn als die van een pc31?
Heb jij die nog te koop? Ben vooral geintereseerd in de rechter.
 
Got mail Swason! Je pb-functie stond namelijk niet aan.. :)

Topkuipdelen heb ik helaas niet meer...
 
Kilometerteller met 58.000 km verkocht (dus de miles teller nog over), kilometertellerkabel verkocht, linker en rechter spiegel verkocht...
 
Wegens aankoop F3 passagierssteunen en schokdemper:

Nu te koop:
- F2 schokdemper
- F2 passagierssteunen zwart, compleet met helmslot en sleutel

Beiden in goede staat
 
Jep! Alive and kicking ;) in goede staat, met originele bekabeling. Pm maar voor een bod!
 
Knipperlichten zijn nog te koop! Ik heb even beter gekeken en de linker is in zeer goede staat, de rechter is ietwat beschadigd (enkel krasschade). Maar goed.. dat kwam de koper niet uit helaas.

En weer een nieuwe update:
- Buddyseat F2 te koop, in zeer goede staat

Waarom? Door aankoop F3 zadel.

Voor de puzzelaars...... Wat ben ik toch aan het uitvreten? ;) Guttegut wat een lastige opgave...
 
De koper waar ik het in me vorige post, over had gekventje, was jij. wij hebben al contact gehad via de mail :) gek ventje indeed haha
 
wat wil je voor een koplamp hebben :? en ik heb zelf een PC31 dus ik weet niet zeker of het past zou je daarom ook een paar extra foto's kunnen maken ?
 
Moet je wel je PB aanzetten, Jonaske ;) Bedoel je de zijkappen achter of voor?
Achter past tot en met '96, niet op '97-'98.
Voor past volgens mij wel (qua bevestiging), maar de invulling van de zijpanelen/inspectieluikjes is wel anders.

Correct me if I'm wrong (meelezers)

Er zit geen onderkuipje aan (achter en voor niet). Voor zitten er wel 2 binnenkuipen bij. Die heb ik ook nog.

Zeg het maar?
 
ik bedoel de zijpanelen waar de motorblok zit... zou niet weten hoe jullie da noemen sorry.
en als je snapt wat ik bedoel dan een prijsje graag?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan