CBR F2 PC25 veel onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug van weg geweest! Er is nog veeeel jongens, zie de openingspost. Binnenkort zien jullie wel een topic waarin duidelijk wordt waarom al deze onderdelen vrij zijn gekomen :)
 
Toevoegingen aan openingspost:

- 2 nieuwe "verzamelfoto's" geupload (inmiddels zijn hier al wel wat onderdelen van verkocht). Deze zijn ook toegevoegd aan deze post.
- lijst nader gespecificeerd (moet weer lekker geupdate zijn!)

kee00k.jpg

2im9g9c.jpg
 
Laatst bewerkt:
heb je het koppelingshendel nog?
Wat is je prijs incl. verzenden in een enveloppe?

Groeten
Aai
 
Hoi,

ben wel geinteresseerd in de volgende onderdelen:

- voorremklauwen
- voorwiel
- voorremschijven (+ bouten) (als ze nog enigsinds goed zijn)
- evt. toebehoren bij he voorwiel (snelheidsmeter, rotors, afstandsbusjes, wiellagers, etc.)
- vooras + slotmoer
- voorspatbord

kan je mij vertellen wat je nog hebt en wat 1 en ander kost?

m.v.g.

Eelco
 
Laatst bewerkt:
he mikey,

heb je toevallig ook het afdekkapje van de dynamo nog? aan de linkerkant van t motorblok?? zo ja moet die kosten?

oh wacht zie hem op de foto!

oy wido
 
Laatst bewerkt:
Je hebt je persoonlijke berichtingen niet aanstaan, Weedo.

Dan maar via dit topic... Het ontstekingsdeksel heb ik niet meer, maar het luchtfilterhuis mag je voor 10 euro hebben. Ik hoor het wel!
 
Laatst bewerkt:
He. Psssssst. De schuur staat nog vol met onderdelen! Wie zoekt er nog wat? ;) Kijk even in de OP!
 
Je hebt je persoonlijke berichtingen niet aanstaan, Weedo.

Dan maar via dit topic... Het ontstekingsdeksel heb ik niet meer, maar het luchtfilterhuis mag je voor 10 euro hebben. Ik hoor het wel!

he mikey,

oh zal m s ff aanzetten dan.... maar goed voor 10 wil ik m graag van je hebben! die lucht slangen zitten er neem ik aan gewoon aan toch? die missen bij mij namelijk en daar gaat ie niet bepaald beter van lopen ;)

waar woon je kan ik m miscchien ophalen of anders dat je m opstuurd?

oy wido
 
Laatst bewerkt:
He Wido,

Die luchtslangen zitten er inderdaad gewoon op. Ophalen kan in Lisserbroek (rand van Noord- en Zuid-Holland). Verzenden kan uiteraard ook. Laat maar weten.

Gr. Mike
 
Dat is inderdaad een topkuipframe :) helaas heb ik die niet meer voor je liggen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan