gsxr 750 2002 gestolen uit Rotterdam

RRubsteRR

Rookie
24 sep 2009
23
0
uit mijn tuin is van 12 op 13 september mijn gsxr 750 van 2002 gestolen..kenteken MS-ZV-74 kleur blauw/wit
full
 
tja wel voor verzekerd maar baal ervan dat eikels aan je spullen zitten...heb nog een week en anders keren ze dagwaarde uit..
 
Ja kan ik me goed voorstellen. Uit je tuin ook. Was je niet thuis? Naja je gaat er ook vanuit dat hij in je tuin redelijk veilig is. Smerige kutschoften zijn het die dit doen. Stiekem hoop ik dan ook dat ze een aanrijding krijgen met een vangrail. Niet dood, alleen zwaar gehandicapt. Samen met het bedrag wat je dan van de verzekering krijgt zul je je waarschijnlijk een stuk beter voelen ;)
Ik houd de weg in de gaten voor je!
 
was gewoon thuis maar niemand heeft wat gezien of gehoord.....het rotte is dat ik het idee heb dat ze de motor al een tijdje in de gaten hebben gehouden....dat geeft met een klotegevoel..zeker met het idee als er straks een andere motor komt...
 
er worden echt veel motoren gestolen laatste tijd niet normaal meer. echt zwaar klote voor je!!!!!
doodstraf weer instellen voor zulke hufters!!!!!!
 
Kut zeg.. Mensen moeten met hun poten van andermans eigendom blijven :z Hoop voor je dat alles weer goedkomt,
er worden echt veel motoren gestolen laatste tijd niet normaal meer. echt zwaar klote voor je!!!!!
doodstraf weer instellen voor zulke hufters!!!!!!
:') :W
 
Uit je tuin!!! wat een *@#@*
Kan je een situatie schets geven hoe stond je motor in de tuin? deur op slot?
Zijn er sporen van inbraak?

Heel veel succes!
 
stond in voortuin op stuur en schijfremslot. Zelfs de hoes waar die onder stond hebben ze meegenomen. Waar zouden die gestolen motoren naartoe gaan?
 
stond in voortuin op stuur en schijfremslot. Zelfs de hoes waar die onder stond hebben ze meegenomen. Waar zouden die gestolen motoren naartoe gaan?

Die worden ingeladen en ondergebracht in een garagebox. Dit hoeft trouwens niet ver weg te zijn..

Je motor word gestript, en vervolgens worden de onderdelen verkocht.

Op de openbare weg ga jij je motor niet vinden ben ik bang.. Ik zou de particuliere verkoopsite's in de gaten houden op eventuele verkoop van GSX-R onderdelen. Had je nog bijzondere dingen gedaan aan je Gixxer?

Vind het zoiezo echt balen voor je.. En ze houden je gewoon in de gaten.

Ik woon zelf ook in R'dam.. Ik ga het in de gaten houden..


Succes met de afhandeling iig!

Gr.
 
Laatst bewerkt:
tja in de randstad kun je gewoon geen mooie motor hebben.
kun je nagaan dat ik soms wel eens mijn motor met sleutel erin navchten heb laten staan :)
 
tja in de randstad kun je gewoon geen mooie motor hebben.
kun je nagaan dat ik soms wel eens mijn motor met sleutel erin navchten heb laten staan :)

Zegt genoeg over je motor dus..

Alleen zegt het niks... Het is maar net wat er op hun verlanglijstje staat :W
 
Laatst bewerkt:
Mag in NL toch niet dat lokken?

Zolang je m maar net zo afsluit als een particuliere fiets is het niet eens lokken lijkt mij. Pas als je sleutels enzo erin laat zitten is het uitlokken. (kan natuurlijk dat de wet dit anders ziet)
 
Nesselande...verzekeringsman vroeg nog of de motor te koop stond of als inruil was aangeboden...was niet het geval....gevraagd waarom dat van belang was..schijnt dat ze op die manier aan hun gegevens komen..internet cq motorhandelaren....het is zuur!
 
Terug
Bovenaan Onderaan