Kawasaki ER-5

Nope, worden toch andere haha. Zoveel negatieve recensies over deze gelezen, dat het uiterlijk me ook gestolen kan worden. Ik vind vast iets anders.

Hehe, maak jij knee-downs op je ER-5? Waarom kies je dan niet voor een ietwat sportiever/sneller model?
 
Nope, worden toch andere haha. Zoveel negatieve recensies over deze gelezen, dat het uiterlijk me ook gestolen kan worden. Ik vind vast iets anders.

Hehe, maak jij knee-downs op je ER-5? Waarom kies je dan niet voor een ietwat sportiever/sneller model?
Nou niet bij de vleet hoor. Maar het KAN wel!! Ik zal eens een filmpje voor je opzoeken.

Nou, over drie maandjes ben ik 25kW af en dan komt er een andere fiets. Maar ik ga geen fiets kopen speciaal voor KD's, want KD's zijn best leuk, maar je hebt er in feite geen reet aan.
 
hoi ik heb vele moto's gehad van de bmw k75 en k100 tot een honda cx (prachtmoto trouwens) tot een cbr 1000f en geloof het of niet maar zweer bij mijn er-5 van 99.Bmw's waren prachtmoto's maar waren zeker niet beter dan mijn honda's of kawa alleen zopen ze olie dat het niet mooi meer was.Bmw rijders zeggen dan 'dat moet je erbij nemen' ieder zijn gedacht maar toch liever niet.honda cx was prachtmoto en had ik echt gekocht uit nostalgie,kan ik niks verkeerd over zeggen.Cbr 1000f was met zijn 130 pk lekker snel,maar ik stelde me de vraag moet het echt zo snel,bij mij in elk geval niet,ik heb veeeeel meer plezier aan mijn er-5 waar je zowel dagdagelijks mee kan gaan werken als mee gaan toeren.ik wil hier maar mee zeggen dat een er-5 niet altijd als beginnersmoto moet worden gezien maar je er als ervaren motorijder (en denk toch dat ik me daar bij mag tellen met 21 jaar motoervaring) er zeer veel plezier aan kan beleven
 
Als je kneedowns wilt maken met een er-5, en met mijn huidige motor ook trouwens, moet je er eerst hogere voetsteuntjes op zetten want anders schrapen ze over de grond heen.

Ik spreek uit ervaring, dat zijn toch leuke schrikmomentjes :p
 
full

hierbij een foto van mijn er-5
 
Als je kneedowns wilt maken met een er-5, en met mijn huidige motor ook trouwens, moet je er eerst hogere voetsteuntjes op zetten want anders schrapen ze over de grond heen.

Ik spreek uit ervaring, dat zijn toch leuke schrikmomentjes :p
Klopt, ik schraap ook met mijn voetsteuntjes over de grond heen... de eerste keer toen ik er mee reed al... Ze zitten écht laag!
 
Oja en nog even een toevoeging.. zondag bijna zeker rijden bij de landelijke motordagen op assen!!
lang leven er5 en 25kw haha!! wordt vast wel mooi

ga ik daar nog meer er5tjes tegen komen?
 
ja vorig seizoen wel eens met stepje op grond gekomen. Wel even schrikken dat... maar hing niet ver genoeg naast mijn fiets.

En ik ben 1.86, dat is wel ideaal aan een er5... zijn net wat groter als bijv een gs500, daar ben ik wel te lang voor.
 
Jazeker!! Mij (mits ik door keuring kom ivm geluid) Ik moet om half 11 rijden

ja ik was bijna zeker dat ik ging rijden... valt toch beetje tegen. Degene waar ik misschien rit van kon kopen heeft ze aan iemand anders verkocht (hij had er 3 te koop, wij zouden er maar 2 over kunnen kopen wou ze alle 3 tegelijk verkopen). Nu dus hopen dat ik nog wat kan krijgen, gewoon op de bonnevoui (ofzo) ernaar toe.
 
ja ik was bijna zeker dat ik ging rijden... valt toch beetje tegen. Degene waar ik misschien rit van kon kopen heeft ze aan iemand anders verkocht (hij had er 3 te koop, wij zouden er maar 2 over kunnen kopen wou ze alle 3 tegelijk verkopen). Nu dus hopen dat ik nog wat kan krijgen, gewoon op de bonnevoui (ofzo) ernaar toe.
Hmm das jammer... Nou misschien tot zondag!
 
hallo allemaal,
ik heb ook een er-5 gekocht (rode uit 2005) maar ik zou eigenlijk er wel een kuipje op willen. weet iemand hoe ik er aan zou kunnen komen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan