Hét grote Suzuki DR topic (350 t/m 800)

Toertje gedaan.

Proper vertrokken.

p5pb14241735.jpg

p5pb14241727.jpg

p5pb14241729.jpg

p5pb14241730.jpg

p5pb14241731.jpg

p5pb14241732.jpg

p5pb14241734.jpg


Vuil toegekomen.
 
Zo hoort dat! De DR in zijn element. :)

Om de uitlaat netjes te houden is het aan te bevelen de motor er niet bovenop te leggen. Verder helpt droog stallen ook goed.
 
En net als je'm weer helemaal proper hebt.. :')

p5pb14260724.jpg

p5pb14260725.jpg

p5pb14260727.jpg

p5pb14260728.jpg


Onderweg ergens het stelwieltje voor de tellerpartij verloren..
Iemand nog eentje liggen?

img_3493_1.jpg
 
Ben je het wieltje kwijt of ook het staafje wat naar binnen gaat ?

Als je alleen het wieltje mist en niemand heeft iets liggen voor je zou ik een oude autoradio knop proberen oid.
 
Ook het staafje.
Ik heb het voorlopig vervangen door een aangepast m8 boutje.

Het functioneert, maar bon. Ik vind het wat zonde, de brommer was compleet.
 
Das is even ....
Voor het geval niemand iets heeft liggen heb ik even voor je gezocht. Ik herken de tellerset vanaf de allereerste drbig vandaar dat ik daar op voor je gezocht heb.

dit is voorlopig de goedkoopste die ik voor je vond. Dan heb je een streefbedrag om lager uit te komen.

Wat je ook kan doen is even bij de de grote broers een topic openen voor een tellerpartij van een DR750 of iemand die nog heeft liggen of dat staafje met knop los heeft.

Succes met de zoektocht.
 
Ik heb een originele stelknop liggen inclusief het minuscule boutje waarmee hij vastgezet wordt op het teller asje.
 
En wat wens je daarvoor in ruil te krijgen? (PB)

De teller knop en het mini boutje zijn onderweg naar België.

Bij het monteren zou ik op het teller asje en de schroefdraad een druppel blanke "knutsellijm" doen. (als borging, de knop hoeft er toch nooit meer af)
 
Was ik inderdaad van plan.

Heel erg bedankt!

Ff voor de mannen met ervaring.
Mijn dr heeft nu een 120/100-18 band achter. Ik neem aan dat 100/100 de 350 beter ligt?
 
Iemand enig idee van de maat en het aantal wentelingen vd lichtspoel dr500 om opnieuw te wikkelen.
Spoel geeft vanaf draad uit het blok stuk minder volt dan het werkplaatshandboek voorschrijft.
 
Koud gisteren!

p5pb14331856.jpg

p5pb14331857.jpg


En nat...

p5pb14331858.jpg


Hier was 'ie al bijna terug boven, blok daarna niet meer aan de praat gekregen. De 'olie' was net chocomelk..
 
Ding draait weer als vanouds.
Onderwijl de bijgeboorde gaten in de luchtfilterkast ook maar even gesloten en een vervangingsdecompressiekabel gebouwd. En nog wat kleine prullen.
 
Iemand ervaring met de beta alp 4.0? Klopt t dat deze lijkt op de Suzuki dr? En is de dr 350 eigelijk ooit in Nederland uitgebracht?
 
Heeft de motor van de dr, maar minder veerweg.
Ik heb een maat die de alp 2.0 heeft, maar die is amper vergelijkbaar denk ik.
 
Ik heb een mooi partijtje DR650 onderdelen op de kop getikt. Eens kijken of ik daarmee mijn bonk roest tot leven kan brengen.
Ik hou vast wel wat over.
Iemand nog op zoek naar spullen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan