VTR SP Topic chapter 17

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja dat moet, ik zou het origineel houden naderhand (heb hem zelf ook)

Terugdraaien is niet meer mogelijk helaas :)
 
Dat is dan pech hebben.

Weet iemand iets over de pasvorm van zo'n hotbodies undertail? En moet ik de complete kont aan gort zagen? :X

De pasvorm is heel redelijk. Je moet uiteraard de kont verzagen, maar is een kleine gedeelte van de achterkant. Zelf heb ik de hele kont eraf gehaald en steeds stukje eraf gehaald en weer passen.
Op die manier haal je zo min mogelijk weg.
Ik heb trouwens wel de oude versie voor het originele achterlicht..

:W
 
Tadaaaa ik meld me ook weer..... Maar totdat de film van de meeting klaar is, moet ik me even rustighouden. Hij komt eraan! Nog wensen met betrekking tot muziek?

ik begin geloof ik met:

10 million slaves

suggesties welkom
 
Laatst bewerkt:
Van Public Enemies ... Klopt, dat waren we wel die twee dagen. Vooral de start bij de stoplichten in Maastricht .. |(
 
een ochtend duurt lang....

maar hier is ie dan:
VTR-SP public enemies

(het kan zijn dat ie het nog niet doet, umdat ie pas net geupload is en youtube hem moet goedkeuren)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb afgelopen winter ook een undertail er onder gemaakt (geen hotbodies) maar sindsdien zit het klepje niet helemaal meer in het midden, hij klemt aan 1 kant. Weet iemand hier een oplossing voor?

Ik heb bij mij alleen de taartschep verwijderd met de zaag oef '( als ik er aan terug denk.

De pasvorm is heel redelijk. Je moet uiteraard de kont verzagen, maar is een kleine gedeelte van de achterkant. Zelf heb ik de hele kont eraf gehaald en steeds stukje eraf gehaald en weer passen.
Op die manier haal je zo min mogelijk weg.
Ik heb trouwens wel de oude versie voor het originele achterlicht..

:W
 
Tadaaaa ik meld me ook weer..... Maar totdat de film van de meeting klaar is, moet ik me even rustighouden. Hij komt eraan! Nog wensen met betrekking tot muziek?

ik begin geloof ik met:

10 million slaves

suggesties welkom

Eeuhm, smack my bitch up, van de Prodigy? _O-

Wel gaaf een stuk of wat van die apparaten bij mekaar. :Y

Ehh, Queen - ride the wild wind, Gavin Rossdale - Adrenaline, ACDC - highway to hell, Metallica - Fuel, Beach Boys - little honda :? Iron Maiden - Aces High, Megadeth - 502 (502 is volgens mij police code, voor speed violation),

Muse - Bliss, Manic Street Preachers - motorcycle emptiness, Stereophonics - Dakota
 
Laatst bewerkt:
ja ja ik ben er ook weer bij.

steletje aso's om zo door maarstricht te rijden. ik ben blij dat ik erniet op sta. nou ja alleen een heel klein stukje dan. hahahhaha

was dd echt wel lachen.
 
Mooie scene voor dat stoplicht jongens. Dat roept herinneringen op.

Zag trouwens ook Don's aktie voorbij komen. Een leuk oei-oei-momentje wat maar net goed ging. Trouwens ook netjes gefilmd......


:W TenCats
 
Zo meld me ook op het enige topic die er toe doet.

Song voor dat filmpie is simpel: Foo fighters Pretender,
http://www.youtube.com/watch?v=DKhnmUdmz74, het stukje vanaf 2min46 gebruiken. Beetje spanning opbouwen en dan BAM, briljant gewoon *D


en wat die inhaalactie rechts betreft, it wasn't me






:+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan