VTR SP Topic chapter 17

Status
Niet open voor verdere reacties.
IMG_1865.jpg


Vakwerk :9
 
Undertail met die leds ziet er vet uit vraag me alleen af of het een beetje opvalt.

Heb trouwens wat hulp nodig ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen:

Ik ben voor mijn undertail opzoek naar ronde achterlichtjes dezelfde als op de foto hieronder deze zijn incl. knipperlichten iemand enig idee waar ik die los kan kopen?

44_sub_1-undertails-honda-2000-07-rc51.jpg


Ben al aan het zoeken geweest maar kan niks vinden. Sharknoise achterlichten zouden ook passen bij mij en die heb ik ook gevonden maar helaas zit daar weer geen knipperlicht in.
 
Zo heb jullie ook weer gevonden

@ WSX
Heb die ronde knippers gehad met remlicht erin.
Maar ik heb ze eraf gehaald omdat ze niet goed zictbaar zijn,zowel je remlicht als je knipperlicht.
 
http://www.optitune.nl/kuipdelen-undertails-c-36_122.html?page=1&sort=3a

Deze lijken er erg op, ik weet alleen niet of het ook knipperlichten zijn.

en op m-p gewoon knipperlichten intikken dan een beetje scrollen, het zoeken is vaak al de helft van de lol *O*


Helaas geen knippers erin....

Ben al op ebay en marktplaats aan het zoeken geweest maar tot nu toe geen resultaat. Je hebt wel 2 ronde die aan elkaar vast zitten maar dat past niet in mijn underttail dus ik moet 2 losse hebben en die verkopen ze weer niet met knippers erin.

@ No Brains slecht zichtbaar is inderdaad niet de bedoeling. Zal van de week eens naar Termaat motoren en Polo in Kleve gaan eens kijken wat ze daar hebben liggen.
 
Helaas geen knippers erin....

Ben al op ebay en marktplaats aan het zoeken geweest maar tot nu toe geen resultaat. Je hebt wel 2 ronde die aan elkaar vast zitten maar dat past niet in mijn underttail dus ik moet 2 losse hebben en die verkopen ze weer niet met knippers erin.

@ No Brains slecht zichtbaar is inderdaad niet de bedoeling. Zal van de week eens naar Termaat motoren en Polo in Kleve gaan eens kijken wat ze daar hebben liggen.
mail of bel eens naar www.racing-bikes.nl
 

Zal die ook eens proberen.


Heb net de hele kont er maar eens afgehaald maar ik kom er niet uit wat ik nou moet verzagen van de originele undertail.

Zijn er behalve die vage instructie op de eerste pagina nog andere instructies met duidelijke foto's te vinden???

Of heeft iemand misschien zelf foto's ervan?

EDIT: Kwam een topic tegen op rc51forums met een mooie uitleg inclusief foto's. Is niet gemaakt volgens de officiele instructies maar zelfs beter en steviger wat mij betreft.

SP2 underseat tail tray thingos - Honda RC51 Forum : RC51 Motorcycle Forums

Misschien wel een mooi linkje om toe te voegen aan de openingspost?
 
Laatst bewerkt:
goeie middag, heeft er nog iemand originele remleidingen nodig??? Vast niet maar anders gooi ik ze weg.

iemand nog tips voor het vervangen van bougies. Kom je er een beetje makkelijk bij??? Achterste zeker onder het zadel maar moet bij de voorste de airbox er af?
 
Laatst bewerkt:
goeie middag, heeft er nog iemand originele remleidingen nodig??? Vast niet maar anders gooi ik ze weg.

iemand nog tips voor het vervangen van bougies. Kom je er een beetje makkelijk bij??? Achterste zeker onder het zadel maar moet bij de voorste de airbox er af?


Nope, wanneer je het zadel eraf hebt kijk je tegen de achterschokbreker aan. Je tank en je airbox moeten eraf.
 
Zal die ook eens proberen.


Heb net de hele kont er maar eens afgehaald maar ik kom er niet uit wat ik nou moet verzagen van de originele undertail.

Zijn er behalve die vage instructie op de eerste pagina nog andere instructies met duidelijke foto's te vinden???

Of heeft iemand misschien zelf foto's ervan?

EDIT: Kwam een topic tegen op rc51forums met een mooie uitleg inclusief foto's. Is niet gemaakt volgens de officiele instructies maar zelfs beter en steviger wat mij betreft.

SP2 underseat tail tray thingos - Honda RC51 Forum : RC51 Motorcycle Forums

Misschien wel een mooi linkje om toe te voegen aan de openingspost?
bij mijn undertail kwam er een klein instructie boekje bij
Zelf ik kan het dus moet god te doen zijn

Alles voor de motorrijders Ma_raboda Home page
 
Laatst bewerkt:
DIe had ik ook, maar vond ik niet mooi, toen maar de hotbodies genomen, die vind ik toch stukken mooier!
 
goeie middag, heeft er nog iemand originele remleidingen nodig??? Vast niet maar anders gooi ik ze weg.

iemand nog tips voor het vervangen van bougies. Kom je er een beetje makkelijk bij??? Achterste zeker onder het zadel maar moet bij de voorste de airbox er af?


Jow dude!
Bewaren joh kan nog eens van pas komen :?
 
Ja, gewone verlichting is niet super zichtbaar, vooral niet overdag.

Knipperlichten zijn bijna helemaal niet zichtbaar!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan