VTR SP Topic chapter 17

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Jones, als ik het goed lees, doe je dus die Akra's weg voor 250 Euro. Verkocht! Stop ze maar vast in een doos ik kom ze halen.
 
aasgieren }) jones hou die akra's en die big die er aan vast zit !!!!!
 
hoho, ik was eerst... }) _O-

:W

Nee nee nee jongens,

dat is alleen de incentive die iemand over de brug moet trekken de hele fiets te kopen,
heb ondertussen al 3 biedingen op de Akra's, maar ik wacht natuurlijk eerst even de reacties af op de complete set,

dus Akra's met fietsie eraan vast zeg maar...

:P
 
Past bij mij prima,zit te denken om nog een ander setje te bestellen,kan ik om het jaar wisselen......zilver met rood van de RC51

Moet eerst nog ff een tank uit de states halen dat spuiten is veel werk...
 
Ben ik ook erg benieuwd naar. Hakman jij had dit toch ook?

Neuj, heb een poly racekuip van Sebimoto. Delen te bestellen bij Ten Kate, zeer onregelmatige levering nl. als er weer een serietje wordt afgegoten.

Niet geschikt voor de openbare weg, zitten geen gaten voor koplampen in. Of je moet gaan hobbyen.
 
Geld overmaken naar Hong Kong gaat dat goed? Blijkbaar dus wel betrouwbaar. Hebbie foto's?

Past bij mij prima,zit te denken om nog een ander setje te bestellen,kan ik om het jaar wisselen......zilver met rood van de RC51

Moet eerst nog ff een tank uit de states halen dat spuiten is veel werk...
 
Nog een vraag mensen, heeft 1 van jullie hier 2 brandende koplampen op de VTR, dus 2 x dimlicht, zo ja, hebben jullie dat zelf gemaakt of met een kitje ofzo?
 
Geld overmaken naar Hong Kong gaat dat goed? Blijkbaar dus wel betrouwbaar. Hebbie foto's?


Foto014.jpg


Dit is er denk 1???
 
Zat net ff het nieuws te lezen op de MotoGP site voor aanstaand weekend (Phillip Island).
Staan er foto's van Melbourne + Gardner + Doohan + ........

n503945_01_8.original.jpg


8-)
 
Laatst bewerkt:
Nog een vraag mensen, heeft 1 van jullie hier 2 brandende koplampen op de VTR, dus 2 x dimlicht, zo ja, hebben jullie dat zelf gemaakt of met een kitje ofzo?

Ja, dat is een heel ingewikkeld technisch verhaal.










Ben je technisch????




Maar dan ook echt heel technisch?












Echt in de trant van ik heb een zeer hoge technische scholing achter de rug????










Echt???????

















Oke, nou wat je doet is je zet het grootlicht aan en volia je hebt 2 koplampen branden.



:+


PS. Wel even met die stelschroef je bundel naar beneden bijstellen.
 
Resultaat:

GroteFoto-8IWM6VLF.jpg


Om je koplamp goed af te stellen kun je hem bv. een meter of 4 van een muur zetten en je grootlicht zo bijstellen dat hij op dezelfde hoogte schijnt als je dimlicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan