VTR SP Topic chapter 17

Status
Niet open voor verdere reacties.
:N

sp2 is niet zilver.

daarintegen zal ik wellicht ooit nog eens groot worden...
jij zou dat al moeten zijn, dus ergens is er iets mis gegaan bij jou.
hij houdt het kind in hem blij, dat is een gave die weinig volwassen nog hebben, en sommige jonkies zijn het ook al verloren of hebben het nooit gehad, die hadden al achter de geraniums kunnen zitten op het moment dat ze het roze papiertje haalde.
 
hoezo twijfelen? het kost best veel maar ik vond het de aanschaf wel waard.
koppel kan ie nooit genoeg hebben, alleen als het regend mag het iets minder :P
nah hij loopt nu ook best goed , maar idd kan het altijd beter :P






en ik tel ff tot 10
 
Laatst bewerkt:
Eff een vraagje. Er zijn hier vast wel wat mensen die michelin pp 2ct op hun sp hebben. Hoe bevalt dat? Blijft die band mooi rond en hoeveel km gaat ie mee?
 
Pepe je krijgt de groeten van marc en het pak van je vriendin is klaar dus de koffie staat klaar voor je.

Moet zeggen dat de service super is daar heb de achterlichten nog niet binnen maar op mijn vragen word netjes antwoord gegeven en je word goed en behulpzaam geholpen aan de telefoon.
 
Zo ik ben weer terug van een paar dagen Drenthe. (we waren bij Pipodorp, Oranje. Ja ik weet het..... :+ )

Met alle respect aan de Noordelingen, maar nee.... niks voor mij daar. Een simpel ommetje te voet heeft geen zin, want dan ben je 15km langs de sloot aan het lopen. Dorpjes hebben zelden een leuk cafeetje en voor een friettent moet je zoverrijden dat het weinig zin heeft die te halen, omdat als je weer terug bent, alles al koud is. Ligt het nou aan mij, of ben ik gewoon een zeikerd? (dat laatste zal wel kloppen)

Inmiddels wel weer een avondje kunnen bijlezen. Veel mooie plaatjes, goede songs en leuke discussie. Nou zag ik de naam van "Miehoe"langskomen. Hoe is het eigenlijk met zijn project?
 
Laatst bewerkt:
Pepe je krijgt de groeten van marc en het pak van je vriendin is klaar dus de koffie staat klaar voor je.

Moet zeggen dat de service super is daar heb de achterlichten nog niet binnen maar op mijn vragen word netjes antwoord gegeven en je word goed en behulpzaam geholpen aan de telefoon.
hahaha thnx ik zal ff langs rijden ... zijn toffe lui idd :Y Hij rijdt ook sp1 als hij nog tijd heeft om te rijden.
 
Is dat alles? ;)
in het begin was d evoorband wat puntig en viel hij wel in de bochten maar dat deden ze met mijn gsxr meer dan bij de sp, de achterband houdt het bij mij zo rond de 5000 uit en de voorband beduidend langer . ik denk zo twee achterbanden op 1 voorband. Het zijn wel sportieve banden dus als je een tijd geen bochten neemt en lekker op de autobahn blijft knallen dan word hij wel vierkant , maar welke band doet dat niet he
 
Dat is de MAP sensor toch?
Gaat van het voorjaar pas gebeuren denk ik......

Nee!

Don, de TPS zit aan de linker VOORkant op je injectiesysteem.
TPS staat voor 'Throttle Position Sensor' en geeft de gasklepstand aan. (van 0 tot 100% open).
Is deze stuk :? vaag.... nog nooit van gehoord......

Bij de powercommander kan je 'm calibreren.
(om de volledige slag van 0 naar 100 goed te maken)

Ik zou de kabelset van je injectie eerst eens goed bekijken/controleren op slijtageplekken.
*(kabelboom tegen (sub)frame of tank of.... kan doorslijten en storing veroorzaken en dat is veel vaker een oorzaak)

De MAP sensor zit linksachter op het injectiesysteem, tussen de achterste gasklep en inlaatpoort en is een (onder)drukmeting.


EDIT:
Ik heb zo geen andere piccies Don.
De TPS zit linksvoor op dat systeem en de MAP zit linksachter (zit een luchtslangetje aan)

DSC02413.JPG
 
Laatst bewerkt:
Kwam deze ook weer eens tegen..... dat zijn pas de circuitdagen!!!!
(gelukkig waren het er twee.... de volgende dag was de zon terug)


STORM en een rivier door onze tent op de Lausitzring!!!
IMG_1744.JPG


We hadden net een mooie grote tent gekocht voor dat weekend..... erg handig.
Die tent heeft het trouwens hogerop gezocht later die dag.... met mij eraan vast.
Even later lag 'ie in 6 kliko's (eeuwig) uit te rusten

boze tongen beweren dat het allemaal mijn schuld was O-)
 
Nu ben ik me Fazer zat.
Zullen we ruilen?

:+

De reden waarom jij je SP weg deed speelt nu dus ook bij mij. Want ik mag ook een hele poos niet meer in een gemotoriseerde voertuig rijden (Ben er helemaal niet trots op, ga er dus ook niet verder op in !!)
Zit dus momenteel erg met de gedachte te spelen om de motor in te ruilen voor een naked bike. (Z1000 / Tuono / Speed Triple) Alleen dat in ruilen ben ik niet zo'n voorstander van. Ik heb veel moeite gedaan om de SP te krijgen zoals hij nu is. Dagwaarde van de SP is ook al niet geweldig. En weg is weg. Geld voor een tweede motor is er niet (bekeuring moet immers betaald worden)
Dus een vreselijk dilemma.
De SP wordt nu eerst lekker gepoetst en onder een kleed verstopt.
 
De reden waarom jij je SP weg deed speelt nu dus ook bij mij. Want ik mag ook een hele poos niet meer in een gemotoriseerde voertuig rijden (Ben er helemaal niet trots op, ga er dus ook niet verder op in !!)
Zit dus momenteel erg met de gedachte te spelen om de motor in te ruilen voor een naked bike. (Z1000 / Tuono / Speed Triple) Alleen dat in ruilen ben ik niet zo'n voorstander van. Ik heb veel moeite gedaan om de SP te krijgen zoals hij nu is. Dagwaarde van de SP is ook al niet geweldig. En weg is weg. Geld voor een tweede motor is er niet (bekeuring moet immers betaald worden)
Dus een vreselijk dilemma.
De SP wordt nu eerst lekker gepoetst en onder een kleed verstopt.

Je bent je rijbewijs dus kwijt ga ik dan maar vanuit???

Ik weet niet wat een hele poos is bij jou maar ik had hem daarom denk ik niet zo heel snel weg gedaan. Bovendien als je je papiertje kwijt bent wat heeft het dan voor een nut om hem in te ruilen tegen een andere fiets, daar mag je dan toch ook niet op rijden.

PS. Ach ja wel of niet trots mensen maken nou eenmaal fouten en doen soms dingen die niet helemaal mogen waar hebben we het over.


Just my 2 cents.

PS Mijn achterlichten zijn binnen ga vanavond hobbybobben. *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan