VTR SP Topic chapter 17

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je bent je rijbewijs dus kwijt ga ik dan maar vanuit???

Ik weet niet wat een hele poos is bij jou maar ik had hem daarom denk ik niet zo heel snel weg gedaan. Bovendien als je je papiertje kwijt bent wat heeft het dan voor een nut om hem in te ruilen tegen een andere fiets, daar mag je dan toch ook niet op rijden.

PS. Ach ja wel of niet trots mensen maken nou eenmaal fouten en doen soms dingen die niet helemaal mogen waar hebben we het over.


Just my 2 cents.

PS Mijn achterlichten zijn binnen ga vanavond hobbybobben. *O*
maak foto's *D
 
Hallo allemaal, zal me even voorstellen mijn naam is Chris en ben sinds een maandje de trotse eigenaar van een SP1. Heb deze onlangs gekocht bij John v/d Bunt in Nijkerk (tevens mijn woonplaats). Ik heb een tijdje op een SV gereden maarre dit is toch even wat anders : ). Zal binnenkort even wat foto's maken want daar zijn jullie gek op geloof ik...
 
Hallo allemaal, zal me even voorstellen mijn naam is Chris en ben sinds een maandje de trotse eigenaar van een SP1. Heb deze onlangs gekocht bij John v/d Bunt in Nijkerk (tevens mijn woonplaats). Ik heb een tijdje op een SV gereden maarre dit is toch even wat anders : ). Zal binnenkort even wat foto's maken want daar zijn jullie gek op geloof ik...
welkom hier op dit stukje MF , goeie keuze gemaakt hoor *O*
 
Eff een vraagje. Er zijn hier vast wel wat mensen die michelin pp 2ct op hun sp hebben. Hoe bevalt dat? Blijft die band mooi rond en hoeveel km gaat ie mee?
Perfect, volgende keer weer. Bandendruk 2.5 voor, 2.9 achter (volgens het boekje dus).
1000 km mee in NL/D gereden, daarna 800km naar Zwitserland snelweg (toen was ie een kléééiin beetje vierkant, begon ook wat mini rulletjes te krijgen (160 + hitte is blijkbaar toch wel zwaar)).
Daarna 2000 km slinger de slinger bergjes, tot in de Dolomieten en hij was weer lekker spits.
800km terug naar NL en je voelt met je vinger weer een KLEIN beetje dat ie vierkant is, maar valt echt reuze mee, dat rijd ik er wel weer uit. Dus 4600km erop nu en ik denk dat ik de helft van het profiel nog over heb.
P1000316_resize.jpg

Dat was op 2/3e van de vakantie; je ziet in de linker profiel gleufal dat er bijna niks weg is _O-
Iemand enig idee wat die afgeronde profiel rand is? Ik zou zeggen dat het door het accelereren komt, maar zit ie dan niet aan de verkeerde kant? :?

Tot zoverre de slijtage: qua grip en feedback ben ik ook dik tevreden :+
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal, zal me even voorstellen mijn naam is Chris en ben sinds een maandje de trotse eigenaar van een SP1. Heb deze onlangs gekocht bij John v/d Bunt in Nijkerk (tevens mijn woonplaats). Ik heb een tijdje op een SV gereden maarre dit is toch even wat anders : ). Zal binnenkort even wat foto's maken want daar zijn jullie gek op geloof ik...

@Claws: Mooi reisverslag/bandentest ;)

Fotooooooooooooooooooooos :Y


Jow Chrisn *O* welkom *O* op het sp topic!
Keistad en omstreken definitief op plaats 1 qua bezitters :}


Ennne plaatje
 
Laatst bewerkt:
De reden waarom jij je SP weg deed speelt nu dus ook bij mij. Want ik mag ook een hele poos niet meer in een gemotoriseerde voertuig rijden (Ben er helemaal niet trots op, ga er dus ook niet verder op in !!)
Zit dus momenteel erg met de gedachte te spelen om de motor in te ruilen voor een naked bike. (Z1000 / Tuono / Speed Triple) Alleen dat in ruilen ben ik niet zo'n voorstander van. Ik heb veel moeite gedaan om de SP te krijgen zoals hij nu is. Dagwaarde van de SP is ook al niet geweldig. En weg is weg. Geld voor een tweede motor is er niet (bekeuring moet immers betaald worden)
Dus een vreselijk dilemma.
De SP wordt nu eerst lekker gepoetst en onder een kleed verstopt.

Zeg tegen die gasten dat je bij de DSB bank zit, dan verscheuren ze hem misschien wel. ;)

Verder is het erg lullig, maar het is ook zo makkelijk, om zo veel te hard te rijden. Dacht ook dat ik untouchable was....... :N Maar ik ben er wel trots op, trots dat ik op tijd ff in de spiegel keek. _O-

Koop een trekker, daar mag schijnbaar alles mee en je houdt iedereen lekker op, ipv dat ze jou ophouden.
 
will do....


Hoop dat ik het aangesloten krijg ben niet zo handig met electra. Kan iemand mij alvast vertellen welke zekeringen voor de achter/knipperlichten zijn en waar die zit. :+

Bij de andere zekeringen, achter je linker zijkuip, rechts van je watertank, in zo'n klein zwart kassie.
 
Hallo allemaal, zal me even voorstellen mijn naam is Chris en ben sinds een maandje de trotse eigenaar van een SP1. Heb deze onlangs gekocht bij John v/d Bunt in Nijkerk (tevens mijn woonplaats). Ik heb een tijdje op een SV gereden maarre dit is toch even wat anders : ). Zal binnenkort even wat foto's maken want daar zijn jullie gek op geloof ik...

Goed bezig Chrisn. Welkom.
 
Welkom Chrisn :W

@Clawz: slijtagepatroon is normaal, komt van het uitaccelereren. Waarom dat juist aan die kant van de groef gebeurt weet ik ook niet maar ik zie het bij mijn banden ook zo.
 
Nog een vraag mensen, heeft 1 van jullie hier 2 brandende koplampen op de VTR, dus 2 x dimlicht, zo ja, hebben jullie dat zelf gemaakt of met een kitje ofzo?

Ja ik heb beide koplampen aan het branden en zo dat niemand last heeft met grootlicht.
Zit een blokje tussengebouwd die je met een stelschroefje terug kunt draaien zodat je nog tussen de 30 en 70% licht in je grootlicht lamp hebt en dus gewoon in het donker je grootlicht naar 100% kunt schakelen .
Setje heb ik ooit besteld voor de blade en heb het nu op de speen zitten ....... werkt perfekt .
Setje heb ik besteld bij www.veiligmotorrijden.com O-)
 
Zeg tegen die gasten dat je bij de DSB bank zit, dan verscheuren ze hem misschien wel. ;)

Verder is het erg lullig, maar het is ook zo makkelijk, om zo veel te hard te rijden. Dacht ook dat ik untouchable was....... :N Maar ik ben er wel trots op, trots dat ik op tijd ff in de spiegel keek. _O-

O-) Koop een trekker, daar mag schijnbaar alles mee en je houdt iedereen lekker op, ipv dat ze jou ophouden. O-)




full
 
Laatst bewerkt:
Welkom Chrisn :W

@Clawz: slijtagepatroon is normaal, komt van het uitaccelereren. Waarom dat juist aan die kant van de groef gebeurt weet ik ook niet maar ik zie het bij mijn banden ook zo.
Gelukkig, thanks! :}

Hoi Chrisn! :W
Foto's zijn altijd goed; geniet nog even van het zonnige weer voordat de sneeuw/pekel op de weg ligt!
 
Bij de andere zekeringen, achter je linker zijkuip, rechts van je watertank, in zo'n klein zwart kassie.

Thanks voor de info!

Maarrrrrr het is uiteindelijk niet nodig geweest het heeft me wat bloed zweet en tranen gekost maar uiteindelijk is het me wel gelukt. *O*

Paar maandjes geleden deze undertail aangeschaft:

GroteFoto-GIZRTH8L.jpg


Van de week eindelijk Shark nose achterlichten gevonden met ingebouwde knippers bij racing-bikes.nl. (Thanks to Pepe)

ledachterlicht%20racing-bikes%20flare.jpg


En toen na 4 uur hobbybobben is dit het resultaat:

GroteFoto-EK6GRJRX.jpg


Hier branden de achterlichten en de linker knipper, remlichten zijn dezelfde ledjes als de achterlichten maar dan feller.
GroteFoto-6HRDTOSK.jpg


Lichtopbrengst valt me absoluut niet tegen. Als je goed kijkt zie je dat die links niet helemaal netjes aansluit dat moet ik nog even wat netter zien te krijgen maar normaal zou je dat ook niet zien.
 
Laatst bewerkt:
GroteFoto-OCIFYZSD.jpg

GroteFoto-6IE73AYE.jpg


Moet zeggen ben echt tevreden met het eindresultaat! *O*
 
Laatst bewerkt:
Ziet er mooi uit, maar dit is vast niet helemaal legaal! Niet dat dat nou zo erg is, maar je achterlichten moeten wel rood zijn...

Je bedoelt de lens? Ik heb mijn licht altijd aan en de ledjes branden dan gewoon rood.

Ach ja, die stortkokers zijn ook niet legaal en 80% van wat ik met die machine uitvreet ook niet. :P :+
 
Je bedoelt de lens? Ik heb mijn licht altijd aan en de ledjes branden dan gewoon rood.

Ach ja, die stortkokers zijn ook niet legaal en 80% van wat ik met die machine uitvreet ook niet. :P :+
Op de foto stralen de achterlichtjes wit licht uit. Of is dat vertekend beeld op de een of andere manier? :?
 
Laatst bewerkt:
Op de foto stralen de achterlichtjes wit licht uit. Of is dat vertekend beeld op de een of andere manier? :?

Ho nee joh dat is slechts de flits van de camera die reflecteert. Lensen zijn doorzichtig en de leds geven rood licht af voor het achterlicht/remlicht en oranje voor het knipperlicht.

Stel je voor denkt iedereen dat je hem in zijn achteruit hebt staan. :+ _O-
 
Laatst bewerkt:
Thanks voor de info!

Maarrrrrr het is uiteindelijk niet nodig geweest het heeft me wat bloed zweet en tranen gekost maar uiteindelijk is het me wel gelukt. *O*

Paar maandjes geleden deze undertail aangeschaft:

[afbeelding]

Van de week eindelijk Shark nose achterlichten gevonden met ingebouwde knippers bij racing-bikes.nl. (Thanks to Pepe)

[afbeelding]

En toen na 4 uur hobbybobben is dit het resultaat:

[afbeelding]

Hier branden de achterlichten en de linker knipper, remlichten zijn dezelfde ledjes als de achterlichten maar dan feller.
[afbeelding]

Lichtopbrengst valt me absoluut niet tegen. Als je goed kijkt zie je dat die links niet helemaal netjes aansluit dat moet ik nog even wat netter zien te krijgen maar normaal zou je dat ook niet zien.

Ohw, dat vind ik wel deftig, twee lampjes voor alles. :Y
 
Ohw, dat vind ik wel deftig, twee lampjes voor alles. :Y

Inderdaad dat vond ik dus ook. :)

Kon ze alleen nergens vinden toch wel leuk dat ze dan uiteindelijk in ons eigen kikkerlandje te koop zijn.

Was overigens wel puur toeval want ze hebben ze niet op de site staan maar dacht van ik waag er toch een belletje aan en wie weet wat ze eventueel kunnen bestellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan