Set Laser Hotcam dempers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johnnn

MF veteraan
25 sep 2005
4.112
0
Noord-Brabant
Te koop wegens overcompleet. De linker demper komt van een RSV Mille af, de rechter van een R6. Beide dempers zijn compleet met linkpijp. 1 Pijp heeft een E-keur de ander niet (zo uit het hoofd)

De dempers hebben kleine beschadegingen.

large


full


Prijs voor beide dempers met linkpijp = 200euro.
Dempers zijn ook per stuk te koop.


Af te halen in Geldrop. Verzenden kan, maar de kosten zijn voor jou.

Groet,
John
 
Laatst bewerkt:
Hoe zijn de dempers opgehangen? aan de voetsteunen? want ik zie nl geen beugels zitten...
En passen die linkpipes ook op een 1100 oliekoeler uit '91?

Gr. Jesper
 
Dempers hangen gewoon aan de voetsteunen. Daar zitten aan de dempers gewoon de originele ophangbeugels aan.

1 Linkpijp past wel, daar heb ik zelf een verloop stukje aan gemaakt. De ander moet je zelf opnieuw passend maken want dat verloop stukje heb ikzelf voor een andere motor gebruikt.
 
Ok, zou je toevallig zo'n verloopstukje op foto hebben staan? zodat ik weet of ik dit nog zelf kan maken... En zonder verloopstuk passen ze dus gewoon 1 op 1 op een 1100 luchtkoeler?
 
dat denk ik niet. Tenzij jouw aansluit diameter 60mm is... Anders zul je zelf een pijpje moeten fabriceren...

Deze past wel:

full
 
Ok, dus als ik het goed begrijp dan kan ik 1 demper met het tussenstuk van jou aansluiten en als ik nog een tussenstuk maak (wat op de foto staat) kan ik ze beide op een oliekoeler aansluiten.
Zo ja dan bied ik €160,- en kom ik ze voor het eind van het weekend ophalen.

Hoe had jij ze op de motor van de foto aangesloten dan, want dat is geen oliekoeler toch?
 
Ok, dus als ik het goed begrijp dan kan ik 1 demper met het tussenstuk van jou aansluiten en als ik nog een tussenstuk maak (wat op de foto staat) kan ik ze beide op een oliekoeler aansluiten.
Zo ja dan bied ik €160,- en kom ik ze voor het eind van het weekend ophalen.

Hoe had jij ze op de motor van de foto aangesloten dan, want dat is geen oliekoeler toch?

Ik had twee pijpjes zoals bovenstaande, maar 1 daarvan heb ik elders voor gebruikt (en inmiddels niet meer in mijn bezit). Dus die moet je zelf zien te maken (JerryT zou die wel 1 voor je kunnen maken O-) )

Voor 175,- mag je ze komen halen. Alleen ben ik dit weekende een paar dagen er tussenuit, dus je zou ze pas maandag kunnen komen ophalen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan