MF Gooi & Vechtstreek Deel *54* Jaapie bijna brommerheld af!

Wat doen we met Jaapie zijn kapsel?

  • Kortwieken met de tondeuse..

    Stemmen: 26 68,4%
  • Die dode poedel brengen we naar het dierenasiel :+

    Stemmen: 5 13,2%
  • Dat steken we in de fik!

    Stemmen: 2 5,3%
  • Pek en veren eroverheen...

    Stemmen: 1 2,6%
  • Ach laat die jongen toch met rust :')

    Stemmen: 4 10,5%

  • Totaal aantal stemmers
    38
Status
Niet open voor verdere reacties.
middag :W

heb dat verhaal net ook gelezen.....
damn wat een aso mensen heb je op deze wereld. Echt schijt aan alles.....
 
Mittag!

FF :W vanaf het werk.

Diefstal auto, WTF :r :r Gelukkig zijn er ook andere mensen (heb ik afgelopen zondag mee mogen maken) maar dit is gewoon crimineel B|
 
Wat een pleuris weer net in H'sum....20 minuten gedaan om op de ring te komen......

Koffie was weer lekker X :Y
De hulp ook ;)







Druk in de stad :P
Snap er nsoms niets van hier.
Alles staat dan zonder aantoonbare rede muurvast :/
 
Wat een pleuris weer net in H'sum....20 minuten gedaan om op de ring te komen......

Koffie was weer lekker X :Y


hehe, daar hebben Toos en ik ook last van gehad...van die regen dan. Drukte viel wel mee ;)
ff bij Molenaar geweest om wat hellumpies te passen, XR1100 in S zit mij bijzonder goed...die gaat het wel worden en die Hadron is nog mooier in het echt dan op plaatjes *D
 
Laatst bewerkt:
hehe, daar hebben Toos en ik ook last van gehad...van die regen dan. Drukte viel wel mee ;)
ff bij Molenaar geweest om wat hellumpies te passen, XR1100 in S zit mij bijzonder goed...die gaat het wel worden en die Hadron is nog mooier in het echt dan op plaatjes *D

*O* zag er op het plaatje al goed uit!

Als echte Hollander vraag ik dan gelijk: Waren de XR1000 in de uitverkoop? :P
 
Laatst bewerkt:
hehe, daar hebben Toos en ik ook last van gehad...van die regen dan. Drukte viel wel mee ;)
ff bij Molenaar geweest om wat hellumpies te passen, XR1100 in S zit mij bijzonder goed...die gaat het wel worden en die Hadron is nog mooier in het echt dan op plaatjes *D
Mooi hellumpie maar gaat em voor mij nie worden :N

Arai Chaser :P
 
Laatst bewerkt:
*O* zag er op het plaatje al goed uit!

Als echte Hollander vraag ik dan gelijk: Waren de XR1000 in de uitverkoop? :P

Yep, maar dat moet je treffen.
Her en der kun je ze soms al voor 250 euro krijgen, maar dan zit je vaak alleen met Maat XS of XXL. Alles ertussenin is meestal al vergeven, zeker in de populaire kleurstellingen :/
 
hehe, daar hebben Toos en ik ook last van gehad...van die regen dan. Drukte viel wel mee ;)
ff bij Molenaar geweest om wat hellumpies te passen, XR1100 in S zit mij bijzonder goed...die gaat het wel worden en die Hadron is nog mooier in het echt dan op plaatjes *D

Die hadron is lelijk man! Ik zou hem ECHT niet kopen :P
 
De hulp ook ;)







Druk in de stad :P
Snap er nsoms niets van hier.
Alles staat dan zonder aantoonbare rede muurvast :/

Raar he.... als alles in 1 richting wordt geduwd ;)
Hilversum is echt verschrikkelijk.... daarom staan er ook bij Hilversum van die borden -> GPS UIT!!! Anders verdwaal je _O-
 
Bedankt voor 't compliment. De site probeer ik altijd wel up to date te houden.
En foto's.... ja.. dat is mijn dingetje een beetje he... Had er nog wel een 20-tal tussen kunnen plempen. We hadden mazzel met het mooie weer en de heldere lucht.

En voorafgaand aan onze trip heb ik jullie belevenissen even gevolgd. Was ook leuk!

Gefeliciteerd met je vrouwtje!

Leuk restauarant? Wij rijden er regelmatig voorbij en aan de buitenkant ziet het er wel leuk uit. Ik ken echter niemand die er geweest is ... dus.... kom maar op met die info.. *D

Errg mooi!!!!!!!!! Ik heb veel verhaaltjes met plezier gelezen :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan