Sabre span krijgt een 2e leven

Nou, de PET en Poly ruit zijn even gemakkelijk te buigen.
Echter, de onze zijn 3mm dik en geen 4. Dat scheelt enorm!

Wat heb je nu met de ruit gedaan dan?


Die staat nog in de garage. Ik heb een uitslag gemaakt van de bestaande ruit en over getrokken op de plaat PET.
ALs je hem wil hebben kan dat wel hoor, maar of je er ook iets mee kan is een 2de.


Er staat trouwens een EML ruit op Marktplaats, wellicht iets voor jou.
 
mooi, gaan we doen; gezelligheid is nooit te duur...

nog voorkeur voor een dag of tijdstip?
 
mooi, gaan we doen; gezelligheid is nooit te duur...

nog voorkeur voor een dag of tijdstip?

Mag jij beslissen. Kunnen we mooi even auwehoeren en brommers kiek'n.
Ik heb vakantie, en lasmoat vanaf vrijdag. Dit weekend lukt niet, vanaf maandag kan elke dag wel.

155 is de lange kant. De schuintes gaan naar binnen en het bovenliggende vlakke gedeelte is denk ik iets van 70cm

155/70 lang dus en 34 hoog. Er komt binnenkort nog wel wat anders beschikbaar en hebben nog een stukje PET UV staan van ongeveer de zelfde maat.
 
Laatst bewerkt:
ik doe dit jaar niet aan vakantie.... :(

maar ik zal het vanavond in de planningsvergadering ten tafel brengen en dan plan ik wel een middagje waar ik wat eerder van mijn werk afnok en voor de avond verlof op kan nemen... ;)


(hoe kan ik trouwens de optie voor Priveeberichten aan zetten? neem aan dat het heel MF een worst zal zijn hoe ik een date met jullie probeer te versieren.... :)
 
(hoe kan ik trouwens de optie voor Priveeberichten aan zetten? neem aan dat het heel MF een worst zal zijn hoe ik een date met jullie probeer te versieren.... :)
Ik wil alles weten, hoe smeriger, hoe liever :9~

Bovenaan de site op Voorkeuren klikken en dan het derde vinkje aanzetten.
 
nou oke, dan als jullie echt alle details willen weten:

ik heb het derde vinkje aangezet.... (of is dat weer niet ranzig genoeg?)
 
nou precies op die plek waar halflive het blijkbaar het lekkerst vindt, want het is op zijn aanraden dat ik het vinkje daar neer gezet heb.....
 
Vandaag ga ik kijken bij een klassieker in spé. Een Voxan Café Racer.
De Strom doet me toch niks achteraf. Leuk voor bij de deur.

(Gelukkig gaat het weer over motoren nu....)
 
voxan is moooooooi spul!

maar ben je niet bang dat er straks niets meer van/voor te krijgen is?
 
Terug
Bovenaan Onderaan